Marie90 Skrevet 20. juli 2016 #41 Del Skrevet 20. juli 2016 Hvor oppegående er venninnen din, TS? Jeg får inntrykk av at hun kanskje ikke er blant de skarpeste, og det kan lett skje at man ikke henger helt med. Ikke alle leger er flinke til å forklare ting så pasienten forstår heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #42 Del Skrevet 20. juli 2016 Hun er oppegående som skrevet over. Jobber hverdag og reiser en del. Men hun har jo sagt at hun har tatt biopsi på radium hospitalet og det er der hun drar for sjekk. Hun sa at hun sjekker hver 6. Måned.. Vet ikke hva jeg skal tro på lengre, så kommer nok til å spørre henne om dette når vi treffes. Nå har hun hatt kreft i noen måneder måneder. Vil ikke tro at hun har misforståt, hun sa at dette var kreft flere ganger og sa til og med at kun familien hennes og jeg og et par andre som vet om dette. Altså de oppdaget kulen for lenge siden men de visste ikke om det er kreft, for 6 mnd siden fant de ut at det var kreft ifølge henne Anonymkode: fbbd7...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whiskas Skrevet 20. juli 2016 #43 Del Skrevet 20. juli 2016 har hun hatt historie for å dikte opp ting tidligere? Det høres litt spesielt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #44 Del Skrevet 20. juli 2016 Dersom det er kreft, og en kul, så fjerner de vel alltid, og ganske raskt etter den er oppdaget. Dersom det ikke er kreft, men en godrtet kul/svulst så kan det hende de følger med da med regwlmessige kontroller for å se om den forandrer seg. Hlres ut som noen lyver her. Anonymkode: b812e...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #45 Del Skrevet 20. juli 2016 Det kan jo hende hun har misfortått. Kanskje kan det være en cyste, eller en godartet svulst. Jeg hadde en godartet svulst i brystet, og mye av terminologien rundt det er en samme som rundt kreft/ondartet. Jeg fikk beskjed om at de ikke anbefalte å fjerne den, pga den var så liten, og jeg ikke hadde noen plager, og at jeg skulle følge med på den. Anonymkode: adf41...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 20. juli 2016 #46 Del Skrevet 20. juli 2016 I følge han som har peil her i huset, er det ikke alltid de fjerne kul. Det kommer helt an på hva type kreft, hvor, hvor stor og om det kan behandles på andre måter. Så det her an faktisk være sant altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 20. juli 2016 #47 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg kan ingenting om kreft, bare så det er sagt. Men om venninnen din kommer med historier hvor du selv merker noe skurrer, så vær litt obs. Er venninnen din en "intrigemaker"? Er hun til stadighet omgitt av sykdom og død? Endrer informasjon om familie/jobb/utdannelse ofte? Er ting hun forteller ofte litt for godt eller utrolig til å være sant? Det er ikke noe galt i å ha "en sånn" venninne. Men vær i så fall klar over hvordan hun er. Om løgnene bare er for å få oppmerksomhet er det én ting, men om hun bruker de til å få viljen sin, få spesialbehandling, få penger/økonomiske fordeler, etc. bør du trekke deg tilbake. Jeg ville også vegret meg for å ha en slik person som nærmeste venn. Det er greit å møtes på cafe innimellom, men noe mer enn det hadde jeg vært skeptisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå