Gå til innhold

Julereklamen til Cola

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den enda?

Jeg synes den var tragisk, fikk ikke meg i julesteming ihvertfall... Synes den med Cola-lastebilen med "always coca cola, always coca cola, always coca cola...." er så søt... Men nå vurderer jeg faktisk å ikke kjøpe cola hele julen... :roll:

Ikke at det bryr meg så veldig altså..... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HATER cola-reklamer. De har pervertert hele julenisse-figuren. Den originale var enten en høy, tynn, grønnkledd mann fra Tyskland, eller en liten gnom-aktig skapning fra Skandinavia. Og hva har vi nå, takket være coca-cola? Feite, rødkledde drog fra USA. Cola kommer ikke i hus her i gården, og i alle fall ikke til jul. (Kvalmt smaker det også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den' date=' men jeg elsker de som pleier å gå hver jul, med lastebilen og allting. blir ikke julestemning uten.[/quote']

Enig i denne (selvom den er aldri så amerikansk...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror coca cola hadde to i fjor jeg, både den vanlige med lastebildene og den med den "rocka" (?) versjonen av white christmas. Kanskje de har to i år også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HATER cola-reklamer. De har pervertert hele julenisse-figuren. Den originale var enten en høy' date=' tynn, grønnkledd mann fra Tyskland, eller en liten gnom-aktig skapning fra Skandinavia. Og hva har vi nå, takket være coca-cola? Feite, rødkledde drog fra USA. Cola kommer ikke i hus her i gården, og i alle fall ikke til jul. (Kvalmt smaker det også).[/quote']

For å ikke snakke om skjegget,...skjegget på julenissen er grått/gråsvart, ikke hvitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som ikke liker Coca Colas julereklame. Den setter meg definitivt ikke i julestemning - langt i fra! Jeg føler bare irritasjonen vokse når den vises. Men jeg kan heller ikke fordra amerikansk "jul", med kulørte lys og jalla. Det er jo direkte stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den lastebil-cola-reklamen. Amerikansk jul har jeg heller absolutt ingenting imot.

Men den nye reklamen likte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den lastebil-cola-reklamen. Amerikansk jul har jeg heller absolutt ingenting imot.

Men den nye reklamen likte jeg ikke.

Signerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes alle jule-reklamefilmer fra Coca-Cola er forferdelige. OGSÅ den med lastebilen. Laaaangt i fra det jeg forbinder med julestemning.

Det at de også reiser land og strand rundt i desember med den bilen og deler ut Cola til ungene synes jeg ikke akkurat skaper julestemning heller. Cola har INGENTING med jul å gjøre for meg, så den glitrende amerikanske Coca-Cola julen kan dere bare ha for meg!!!! (og selve colaen også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle jule-reklamefilmer fra Coca-Cola er forferdelige. OGSÅ den med lastebilen. Laaaangt i fra det jeg forbinder med julestemning.

Det at de også reiser land og strand rundt i desember med den bilen og deler ut Cola til ungene synes jeg ikke akkurat skaper julestemning heller. Cola har INGENTING med jul å gjøre for meg, så den glitrende amerikanske Coca-Cola julen kan dere bare ha for meg!!!! (og selve colaen også!)

Nå er det fint lite av det det reklameres for som har noe med jul å gjøre da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Gjør som meg: Slutt å stirre på TV-en. Iallefall i

reklamepausene. Så slipper dere å irritere dere over

helt uvesentlige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som ikke liker Coca Colas julereklame. Den setter meg definitivt ikke i julestemning - langt i fra! Jeg føler bare irritasjonen vokse når den vises. Men jeg kan heller ikke fordra amerikansk "jul"' date= med kulørte lys og jalla. Det er jo direkte stygt!

Jeg må nok si meg enig med Lunacia her. Jeg kan ikke fordra den amerikanske julen, der alt er overpyntet og glorete. :hår:

Dessuten forbinder ikke jeg heller cola med julestemning... Men det er jo meg da. Og det er jo fint at det er noen som gjør det..

Jeg har i grunnen ikke sett den nye reklamen enda. Hva "handler" den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ!

Jeg har ikke sett den nye reklamen jeg, og nå er jeg i ferd med å forgå av nysgjerrighet!! :evil:

Fæle er dere! Hvor går denne reklamen da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...