Ulla Ullsokk Skrevet 19. juli 2016 #21 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er normalvektig (hadde sikkert sett bedre ut om jeg gikk ned noen kilo) og kler meg pent, det vil si at jeg "følger moten". Håret er faktisk det jeg er mest fornøyd med, har naturlig tykt og veldig glatt hår. Jeg sminker meg sjeldent, men har blitt flinkere til dette. Skal begynne å gjøre det oftere og investere i flere gode produkter. Jeg er enig i det du sier. Jeg gjør en innsats, men vet ikke helt hvor jeg skal treffe den rette. Og for å være helt ærlig er jeg redd for å bli såret og avvist også. TS Anonymkode: 74c35...80a Så bra! Da sitter det nok mye i hodet ditt! Prøv å tenk deg penere, dvs si til deg selv hvor fint hår du har o.l. Det høres idiotisk ut, men hvis du går rundt og sier til deg selv at du er uattraktiv, så er det vibbene du sender ut. Prøv å føl deg bra så ofte som mulig. Slukk negative tanker du sier til deg selv, dyrk de fine! 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #22 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Å treffe noen via venner er heller ikke aktuelt da jeg har svært få venner og alle er single." Huh? Jeg ville forstått det om du sa "Å treffe noen via venner er heller ikke aktuelt da jeg har svært få venner og alle er opptatt og helst vil henge sammen hjemme eller på parkvelder". At du har single venninner betyr jo at du har noen i samme situasjon du kan dra ut med. Da snakker jeg ikke om klubber der man drikker seg snydens og folk ser etter hookups. Men et glass vin på sosiale steder der du kan komme i prat med noen. Utseendemessig, mener du oppriktig at du ikke har noe forbedringspotensiale ift. hvordan du ser ut? Er sjelden jeg har truffet noen i den situasjonen. Anonymkode: bab2d...f9f Jeg har veldig få venninner, 2 for å være nøyaktig. Begge er single og er fornøyd med det, de ønsker ikke å dra ut på byen osv. Jeg har prøvd å overtale dem, tro meg. Jeg har veldig lyst til å dra ut, ikke på klubber, men på et rolig sted der jeg kan ta et glass vin og muligens treffe noen. Men problemet er at jeg ikke har noen å dra ut med. Har prøvd å overtale de to venninne mine, men de vil ikke. Jeg har en normal kropp, altså normalvektig er muligens litt lav ca. 162 cm. Har et mindre pent ansikt, fra naturens side. Kler meg pent og sminker meg så godt jeg kan. Mine negative trekk kan dessverre ikke sminkes vekk. TS Anonymkode: 74c35...80a
Marie90 Skrevet 19. juli 2016 #23 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle får ikke bra kropp selv om de trener, kan være slank og uproporsjonert eller ha appelsinhud og strekkmerker eks. Anonymkode: 2b74e...341 Uproporsjonert har jo mindre å si om man er slank og trent. Det er jo nettopp poenget. Nei, ikke alle har timeglassfigur og lange bein. Men det skal heller ikke til for å ha en attraktiv kropp. Ser du på kjendiser, ser du at flere av dem har enten rette kropper, antydning til eplefasong, korte ben eller andre ting - men så lenge de holder seg slanke, trener og kler seg bra vil mange av dem stemples som attraktive. Utseendet er ikke alt, men jeg vil simpelthen ikke støtte denne resignasjonen. "Er jeg ikke utpreget deilig, så burde jeg bare gi opp". Om en mann sa noe liknende mht. utdannelse, økonomi eller selvtillit hadde han jo fått motbør. Og sannheten er at utseende - eller mer presist presentasjon - teller mye for menn. Og det teller også mye for kvinners selvfølelse, som lettere går med god holdning og et smil om munnen om de vet de tar seg godt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #24 Skrevet 19. juli 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg svært vanskelig for å tro. Det eneste forbeholdet er at jeg ikke vet hva du veide i utgangspunktet. Hvis du veide 112 kg og har gått ned til 100 kg så kanskje. Da ser man rett og slett ikke så veldig mye forskjell. Men bare fortsett, så plutselig er du på et nivå der folk lurer på hva i all verden som har skjedd med deg. Det skjer plutselig det. Anonymkode: 22c8f...ef7 Jeg gikk ned fra 76 kg til 64. Og får INGEN oppmerksomhet. Norske menn hater meg. De eneste jeg kan få er vel asylsøkere Nei takk Anonymkode: 6bc32...c05
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #25 Skrevet 19. juli 2016 27 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hva er det som gjør deg mindre attraktiv? Alle kan gjøre seg selv så pene de bare vil. De som lar seg forfalle, ikke bryr seg om kropp og helse, blir mindre attraktiv. Det er noe de velger selv. Ellers kan alle være skikkelig pene. Uten for mye sminke. Uten skjønnhetsoperasjoner. Viktig å ikke bruke for mye og overdrive. Dessuten kan hun som noen synes er attraktiv være mindre attraktiv for andre og omvendt. Siden alle mennesker er forskjellig så tenner folk på forskjellige også, og mener forskjellig om hvem som er attraktiv og ikke. Lav selvtillit kan også ha noe å si. Folk merker ofte det og holder seg unna. Få mer selvtillit og gi mer faen. Lev livet og pass på at du ikke virker for desperat etter å finne noen. Ellers kan du prøve nettdating, men pass på, for der finnes det mange useriøse også. Jeg har som sagt et mindre pent ansikt, har ellers en normal kropp og ok fasong. Jeg prøver å ta vare på meg selv, selvom det er fristende å la seg selv forfalle. Trener, spiser sunt, kler meg pent osv. Jeg har lav selvtillit og ingen erfaring med dating. Har faktisk aldri blitt bedt på date før. Jeg jobber med selvtilliten, prøver virkelig å virke mer selvsikker, men dette tar tid. Anonymkode: 74c35...80a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #26 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk ned fra 76 kg til 64. Og får INGEN oppmerksomhet. Norske menn hater meg. De eneste jeg kan få er vel asylsøkere Nei takk Anonymkode: 6bc32...c05 Kan du være så snill å lage deg din egen tråd? TS Anonymkode: 74c35...80a 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #27 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du være så snill å lage deg din egen tråd? TS Anonymkode: 74c35...80a Må få lov å kommentere her, eller er du KG-politiet? Det var forøvrig meget relevant til tråden din. Men bare vær frekk du. Anonymkode: 6bc32...c05 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #28 Skrevet 19. juli 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, så hun skal ikke gjøre noe konkret altså. Bare gå å vente og håpe at det skjer et mirakel. Jeg får makk av disse elendige, intetsigende rådene som kvinner lirer av seg i ett kjør. Anonymkode: 22c8f...ef7 Mirakler skjer vær dag vet du. Alle er like fin, å med tiden finner folk seg partner. Anonymkode: 7db2a...155 1
Severin Skrevet 19. juli 2016 #29 Skrevet 19. juli 2016 For noen få år siden tok jeg opp dette med en "venninne". Jeg husker jeg sa det ikke var spesielt lett for meg og finne noen å være sammen med, mye på grunn av at jeg ikke er spesielt heldig med utseende. Da fikk jeg som svar at "jeg var jo en hyggelig fyr", men at det var jo ikke verdens undergang om jeg ikke var så heldig med utseende. Jeg kunne bruke mer tid på egne interesser og leve et godt liv alene med det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #30 Skrevet 19. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mirakler skjer vær dag vet du. Alle er like fin, å med tiden finner folk seg partner. Anonymkode: 7db2a...155 Ja, bortsett fra at mirakler ikke skjer hver dag. Og at alle ikke er like fine. Og at ikke alle finner seg en partner. Anonymkode: 22c8f...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #31 Skrevet 19. juli 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har som sagt et mindre pent ansikt, har ellers en normal kropp og ok fasong. Jeg prøver å ta vare på meg selv, selvom det er fristende å la seg selv forfalle. Trener, spiser sunt, kler meg pent osv. Anonymkode: 74c35...80a Du sier "trener, spiser sunt", men det leser jeg i alle tråder her. Det er nesten et standardsvar. Hva legger du i dette? Trener du både kondisjon og styrke på jevnlig basis, for å sørge for at du både er sterk og stram? Passer du kostholdet i den grad at du både er på din målvekt, samt får i deg nok næringsstoffer til at du føler at hår, hud pg psyke er slik det kan være? Grunnen til at jeg spør er ikke for å stille deg til veggs, men rett og slett fordi min erfaring er at de færreste som er misfornøyd med det meste faktisk gjør en innsats. De er misfornøyde, og når de blir SPURT om innsats mener de at de gjør mye og at det er faktorer utenfor deres kontroll som er skyld i alt. Men man kan i det minste anstrenge seg til det punktet der man har en kropp man er stolt av, ikke bare en som er "helt ok". Bonus - trening og godt kosthold gir bedre psyke, bedre holdning, bedre seksualitet. Anonymkode: bab2d...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #32 Skrevet 19. juli 2016 De fleste er ikke så stygge som de tror, og det er nok heller troen på at de er stygge som går ut over selvtilliten, åpenhet til andre og sjarmen. Vet om mange klassisk mindre pene folk som er i lykkelige ekteskap. Hvis man virkelig er stygg som juling så må man vel styrke sine andre sider, som at man er mer omsorgsfull, en bedre lytter, bake gode kaker, være morsommere eller kulere for å kompensere? Det som er minst attraktivt er en dyster selvmedlidende personlighet. Anonymkode: e22ae...435 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #33 Skrevet 19. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier "trener, spiser sunt", men det leser jeg i alle tråder her. Det er nesten et standardsvar. Hva legger du i dette? Trener du både kondisjon og styrke på jevnlig basis, for å sørge for at du både er sterk og stram? Passer du kostholdet i den grad at du både er på din målvekt, samt får i deg nok næringsstoffer til at du føler at hår, hud pg psyke er slik det kan være? Grunnen til at jeg spør er ikke for å stille deg til veggs, men rett og slett fordi min erfaring er at de færreste som er misfornøyd med det meste faktisk gjør en innsats. De er misfornøyde, og når de blir SPURT om innsats mener de at de gjør mye og at det er faktorer utenfor deres kontroll som er skyld i alt. Men man kan i det minste anstrenge seg til det punktet der man har en kropp man er stolt av, ikke bare en som er "helt ok". Bonus - trening og godt kosthold gir bedre psyke, bedre holdning, bedre seksualitet. Anonymkode: bab2d...f9f Jeg trener for det meste kondisjon og har en bmi på 21, hvis det har noe å si. Har ikke en kropp jeg er veldig stolt av, men ser ikke noe galt/ store mangler med kroppen min. Ser ikke utpreget veltrent ut, men er det man kaller normal tynn, og er fornøyd med det. Har helt naturlig glatt og tykt hår, aldri trengt å anstrenge meg for å holde det pent. Får bryn og overleppen vokset jevnlig. Er veldig glad i å lage mat , så alt lages fra bunn og jeg bruker gode råvarer. Psyken min er ok, har veldig lav selvtillit og det jobber jeg med. Jeg er også lite sosial av meg, forholder meg til de få vennene jeg har og tar sjeldent initiativ når jeg treffer nye mennesker. Dette skal jeg bli flinkere til fra nå av. Jeg er klar over at jeg har en del å jobbe med når det gjelder selvtillit og utstråling, men dette er vanskelig å ta tak i, men jeg prøver virkelig. TS Anonymkode: 74c35...80a 2
Skylines Skrevet 19. juli 2016 #34 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har som sagt et mindre pent ansikt, har ellers en normal kropp og ok fasong. Jeg prøver å ta vare på meg selv, selvom det er fristende å la seg selv forfalle. Trener, spiser sunt, kler meg pent osv. Jeg har lav selvtillit og ingen erfaring med dating. Har faktisk aldri blitt bedt på date før. Jeg jobber med selvtilliten, prøver virkelig å virke mer selvsikker, men dette tar tid. Anonymkode: 74c35...80a Prøv tinder og lignende apper. Det fins mange normale menn der også, ikke bare drittsekker. Det kan være en start iallefall. Ikke noe skummelt i det hele tatt
Mousj Skrevet 19. juli 2016 #35 Skrevet 19. juli 2016 Det var et voldsomt fokus på utseende her? De fleste par som man ser rundt om er da sjelden blendende vakre? Og hvordan har de egentlig truffet hverandre? Jeg har troen på å ta det motsatt vei, bli kjent først og så våkner følelser. Studier, interesser og hobbyer, fjellturer, venner av slektninger... Men det SKADER jo ikke å ha en datingprofil i tillegg;) 7
Leohar Skrevet 31. juli 2016 #36 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Du hørs jo ut som ei korslig jente Men vist du har selvtillit å viser det. + at du er intresang å snakke med og oppføre deg som folk. Så går det langt for min dell da. Er det forhold vi snakker om så har vi kjemi eller så har vi ikkje. Er det ons så er øl og spritt i bilde så da kan vi døme kvelden når vi våkner. Enkelt å greit liker eg deg så liker eg deg. Så klart alle har ting di er tiltrukket av. Men sånn er det bare. Så du må bare lette du finner nok ein kar til slutt. Å vist ikkje så er eg ein singel kar i Bergen aldre 25 å 180 høy. Brun blond hår å blå øyer. Har fast jobb å vist det er viktig da. Eg kan be deg på ein date. Så ser du vi er ikje alle fortapte så kan vi nå alfal få ein artig historie ut av det. Endret 31. juli 2016 av Leohar 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #37 Skrevet 1. august 2016 Jeg vil tro at det egentlige problemet her er at du ikke er sosial, og ikke treffer nye folk. Du kan gjøre deg så pen som mulig, men det vil uansett ikke hjelpe hvis du ikke treffer disse potensielle kjærestene.... Jeg skjønner at det er vanskelig å ha lav selvtillit, men om du fant en måte å komme deg mer ut på, kan det hende du vil bli overrasket over oppmerksomheten du får? Kjipe venninner du har synes jeg.... Hvis du tør (det håper jeg du gjør!) så bør du bli med i et idrettslag eller en annen aktivitet, og ta det derfra. Kanskje ikke ha fullt fokus på å få deg kjæreste, men først og fremst utvide nettverket ditt og bygge opp selvtilliten. Jeg får høre at jeg er pen, men er veldig usosial og har vært singel i 2,5 år nå, så jeg tror det har veldig mye å si! Og for å presisere at jeg tar mine egne råd så jobber jeg også med å bli mer sosial Anonymkode: ff218...b37 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #38 Skrevet 1. august 2016 Hva er det egentlig med ansiktet ditt som gjør at du tror du er så lite attraktiv? Synes du burde prøve nettdating og/ eller melde deg på et kurs/ i en forening eller noe, bare for å komme "ut på markedet" og treffe nye folk. Du er da velformulert, virker oppegående og ut fra faktaopplysingene om utseendet ditt er det vanskelig å forestille seg at du ser ut som et troll. Anonymkode: e9cdf...dea 1
Silfen Skrevet 1. august 2016 #39 Skrevet 1. august 2016 Så fordi man kan formulere seg så kan man ikke være stygg? Hvordan klarer du å komme til den konklusjonen? 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #40 Skrevet 1. august 2016 På en måte skjønner jeg jo at du spør, men her er forklaringen min. Hun sier mindre attraktiv. Mindre attraktiv for meg kan bl. a. være både å formulere seg dårlig, usympatisk oppførsel og mindre heldig utseende. Jeg har altså hverken sett eller snakket med henne, men ut fra innleggene virker det ikke som hun er belemret med noen av de tingene jeg nevnte. Anonymkode: e9cdf...dea 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå