AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Hei, jeg er en såkalt mindre attraktiv jente ( vet at det er tabu å si dette). Dette er en realitet jeg har lært meg å akseptere, og vet at dette er noe jeg må leve med. Har i tillegg lav selvtillit og lite utadvendt, men selvsagt høflig og grei å prate med hvis noen tar kontakt. Jeg er i midten av 20 årene og har grunnet ovennevnte faktorer aldri vært i et forhold. Ikke det at jeg har prioritert dette før nå, har til nå vært opptatt av utdanning og karriere. Nå som drømmejobben og boligen jeg ønsket meg er i boks, prøver jeg å finne en å dele livet med. Jeg har absolutt ingen erfaring med dating og vet ikke hvor jeg skal starte? Å treffe noen på jobben er ikke aktuelt da jeg jobber på en reaktivt liten arbeidsplass og alle menn er enten gift eller minst 17 år eldre enn meg. Å treffe noen via venner er heller ikke aktuelt da jeg har svært få venner og alle er single. Jeg har vurdert å registrere meg på en nettside for single, men er ekstremt skeptisk da jeg innbiller meg at utsende har alt å si på sånne nettsider. Har dere noen tips til meg? Hva bør jeg gjøre? Må legge til at jeg holder meg i form og jobber med selvtilliten, og prøver å gjøre det beste ut av utsende jeg har. Anonymkode: 74c35...80a
Ardenus Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Det er som alle sier, det finnes noen for alle, nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men hvor gale kan det være? Hvis det er noen interesser som du kan komme deg ut av huset på, dra på de, møte folk som liker det samme som deg, ta det derifra 4
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Enten må du finne en like lite attraktiv eller så må du innfinne deg med evig singelliv. Jeg valgte sistnevnte. 2
Summers Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vurdert å registrere meg på en nettside for single, men er ekstremt skeptisk da jeg innbiller meg at utsende har alt å si på sånne nettsider. Har dere noen tips til meg? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 74c35...80a Skal litt til for kvinner å ikke få respons på nettdating så du kommer jo til å få treffet menn selv om du er "mindre pen". Kanskje ikke de kjekkeste mennene, men kan da være bra menn selv om de ikke er fotogene. Så tror ikke det at du er mindre pen er så farlig med mindre du faktisk skal ha de kjekkeste mennene. Om du skal ha dem så må du sikkert treffe dem i virkeligheten hvor du får vist mer enn utseende. 2
Lee Jones Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Stilfen sier noe bra. Aksepter singeltilværelsen og la andre få videreføre sine gener til en bedre tredjeverden eller gjør en innsats for å bli mer attraktiv. Tren, ta solarium, hårklipp, pene klær eller slanking. Det er kanskje to vanskelige veier, men det er realiteten og desverre ingen snarvei til et bedre liv. Trøsten er at det er flere av oss.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 ALLE kvinner har et potensiale til å være svært attraktive, med mindre sykdommer, syndromer og abnormale medfødte trekk står i veien. Hvis du har bra kropp, kler deg til kroppen din, trener, tar sol, har pent hår osv som nevnt tidligere er det en umulighet at du ikke som i det minste iallefall kommer deg opp på middels pluss-nivå på attraktivitetsskalaen. Og selvsagt, det viktigste er sminke - en enorm fordel for kvinner. Om du lærer deg å gjøre det riktig (produkter, instruksjoner via youtube osv) så får du unna attraktivitetsproblemet. Google 'contouring transformation' eller lignende så skal du se hvor magisk det kan være. Anonymkode: ceeb7...e40 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Ut ifra det jeg leser virker du som en topp jente, som ikke synes synd i seg selv Bolig, utdanning og du virker intelligent. Du er bare i midten av 20 årene, mye kan skje senere, utseendet ditt kan forandre seg. Fortsett å jobb med selvtilliten din, Kyss en del frosker så skal du se du får deg en type. Ikke hør på andre som graver seg ned fordi de er "mindre pen" Det er noe som heter kjemi. Det blir ikke lett, men så lenge du er positiv og hyggelig, skal det gå bra TS. Anonymkode: 7db2a...155 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 "Å treffe noen via venner er heller ikke aktuelt da jeg har svært få venner og alle er single." Huh? Jeg ville forstått det om du sa "Å treffe noen via venner er heller ikke aktuelt da jeg har svært få venner og alle er opptatt og helst vil henge sammen hjemme eller på parkvelder". At du har single venninner betyr jo at du har noen i samme situasjon du kan dra ut med. Da snakker jeg ikke om klubber der man drikker seg snydens og folk ser etter hookups. Men et glass vin på sosiale steder der du kan komme i prat med noen. Utseendemessig, mener du oppriktig at du ikke har noe forbedringspotensiale ift. hvordan du ser ut? Er sjelden jeg har truffet noen i den situasjonen. Anonymkode: bab2d...f9f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Skaff deg en hobby! Der kan man møte mange mennesker. F.eks så er jo Pokemon Go i vinden - finn et forum og finn jevnaldrende. Arranger treff, møt folk og bli kjent. Kanskje forelsket... Det gjelder jo flere aktiviteter. Du må ta i litt her - drømmemannen kommer sjeldent uten litt innsats. Anonymkode: ee0be...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ALLE kvinner har et potensiale til å være svært attraktive, med mindre sykdommer, syndromer og abnormale medfødte trekk står i veien. Hvis du har bra kropp, kler deg til kroppen din, trener, tar sol, har pent hår osv som nevnt tidligere er det en umulighet at du ikke som i det minste iallefall kommer deg opp på middels pluss-nivå på attraktivitetsskalaen. Og selvsagt, det viktigste er sminke - en enorm fordel for kvinner. Om du lærer deg å gjøre det riktig (produkter, instruksjoner via youtube osv) så får du unna attraktivitetsproblemet. Google 'contouring transformation' eller lignende så skal du se hvor magisk det kan være. Anonymkode: ceeb7...e40 Alle får ikke bra kropp selv om de trener, kan være slank og uproporsjonert eller ha appelsinhud og strekkmerker eks. Og en vil jo se dama uten sminke når en legger seg og står opp osv. Pent hår er også vanskelig å skaffe seg om man eks har kruset hår, det er liksom ikke bare å bruke rett sjampo også ordner det seg da. Dessuten får en heller ikke gjort noe med ansiktstrekk om de ikke er så tiltalende. Det er ikke nødvendigvis bare mindre attraktive menn som har problemer med å skaffe seg en partner. Anonymkode: 2b74e...341 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 Håper du ikke hører på sånn tull der du skal gå med masse pene klær og sminke deg for å bli mer attraktiv. Det blir så dumt å skal strebe etter utseende hele tiden. Å være trygg på seg selv er mye viktigere enn å proppe ansiktet full av diverse produkter. Tryggheten drar frem ens særegne personlighet og sjarm, den gjør at du skiller deg ut fra andre. Dersom du vil ha en mann som liker deg for den du er, så er det bedre enn å gjemme seg bak sminke og utrygghet. Selv fant jeg min partner på et nettforum sentrert rundt en felles interesse (var engelskspråklig, men han viste seg å være norsk). Var 23 da vi møttes. Min første kjæreste, og vi er sammen enda, 6 år senere. Jeg brukte aldri sminke eller prøvde masse hårkurer og greier, det interesserer meg midt i rumpa. Partneren min fortrekker meg uten sminke også. (Han liker ikke sminke generelt). Jeg hadde aldri orket være sammen med noen der jeg måtte bruke hele dagen på utseende for å være attraktiv nok for partneren, da ville jeg heller vært evig singel. Merker selv at jeg kan være tiltrukket til folk som har spesielle utseende. Jeg blir ikke tiltrukket av den stereotypiske kjekke mannen. Og det fins menn som ikke blir tiltrukket av den stereotypiske sexy kvinnen, men som syns personer som jeg er søte og sjarmerende, selv om vi ikke bruker x timer foran speilet hver dag Anonymkode: 8aa24...323 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 I følge mange kvinner på KG er jo alle akkurat like attraktive, så med det i tankene trenger du ikke å gjøre noe som helst Men fra spøk til alvor. Det er mye du kan gjøre for å bli mer attraktiv. En bra hårfrisyre kan gjøre underverker. En veltrent kropp likeså. Og at du kler deg bra. Og at du sminker deg på en måte som passer deg. Nøyaktig det samme som for menn, egentlig (unntatt det med sminke da). Anonymkode: 22c8f...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut ifra det jeg leser virker du som en topp jente, som ikke synes synd i seg selv Bolig, utdanning og du virker intelligent. Du er bare i midten av 20 årene, mye kan skje senere, utseendet ditt kan forandre seg. Fortsett å jobb med selvtilliten din, Kyss en del frosker så skal du se du får deg en type. Ikke hør på andre som graver seg ned fordi de er "mindre pen" Det er noe som heter kjemi. Det blir ikke lett, men så lenge du er positiv og hyggelig, skal det gå bra TS. Anonymkode: 7db2a...155 Aha, så hun skal ikke gjøre noe konkret altså. Bare gå å vente og håpe at det skjer et mirakel. Jeg får makk av disse elendige, intetsigende rådene som kvinner lirer av seg i ett kjør. Anonymkode: 22c8f...ef7 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, Silfen skrev: Enten må du finne en like lite attraktiv eller så må du innfinne deg med evig singelliv. Jeg valgte sistnevnte. Du har da virkelig tatt tak i deg selv, Silfen. Så kom ikke med den! Anonymkode: 22c8f...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 Jeg har gått ned 12 kg, blitt brun etter diverse utenlandsturer, fiksa håret, kjøpt masse nye klær og sminke men alle menn hater meg likevel.. føles ut som bortkasta penger Anonymkode: 6bc32...c05 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 12 kg, blitt brun etter diverse utenlandsturer, fiksa håret, kjøpt masse nye klær og sminke men alle menn hater meg likevel.. føles ut som bortkasta penger Anonymkode: 6bc32...c05 Det har jeg svært vanskelig for å tro. Det eneste forbeholdet er at jeg ikke vet hva du veide i utgangspunktet. Hvis du veide 112 kg og har gått ned til 100 kg så kanskje. Da ser man rett og slett ikke så veldig mye forskjell. Men bare fortsett, så plutselig er du på et nivå der folk lurer på hva i all verden som har skjedd med deg. Det skjer plutselig det. Anonymkode: 22c8f...ef7 2
Gjest Axl Rose Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Hva er det som gjør deg mindre attraktiv? Alle kan gjøre seg selv så pene de bare vil. De som lar seg forfalle, ikke bryr seg om kropp og helse, blir mindre attraktiv. Det er noe de velger selv. Ellers kan alle være skikkelig pene. Uten for mye sminke. Uten skjønnhetsoperasjoner. Viktig å ikke bruke for mye og overdrive. Dessuten kan hun som noen synes er attraktiv være mindre attraktiv for andre og omvendt. Siden alle mennesker er forskjellig så tenner folk på forskjellige også, og mener forskjellig om hvem som er attraktiv og ikke. Lav selvtillit kan også ha noe å si. Folk merker ofte det og holder seg unna. Få mer selvtillit og gi mer faen. Lev livet og pass på at du ikke virker for desperat etter å finne noen. Ellers kan du prøve nettdating, men pass på, for der finnes det mange useriøse også.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 12 kg, blitt brun etter diverse utenlandsturer, fiksa håret, kjøpt masse nye klær og sminke men alle menn hater meg likevel.. føles ut som bortkasta penger Anonymkode: 6bc32...c05 Hvorfor utgir du deg for å være meg? TS Anonymkode: 74c35...80a
Ramona Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, Silfen skrev: Enten må du finne en like lite attraktiv eller så må du innfinne deg med evig singelliv. Jeg valgte sistnevnte. Slutt å tull! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, Lee Jones skrev: Stilfen sier noe bra. Aksepter singeltilværelsen og la andre få videreføre sine gener til en bedre tredjeverden eller gjør en innsats for å bli mer attraktiv. Tren, ta solarium, hårklipp, pene klær eller slanking. Det er kanskje to vanskelige veier, men det er realiteten og desverre ingen snarvei til et bedre liv. Trøsten er at det er flere av oss. Jeg er normalvektig (hadde sikkert sett bedre ut om jeg gikk ned noen kilo) og kler meg pent, det vil si at jeg "følger moten". Håret er faktisk det jeg er mest fornøyd med, har naturlig tykt og veldig glatt hår. Jeg sminker meg sjeldent, men har blitt flinkere til dette. Skal begynne å gjøre det oftere og investere i flere gode produkter. Jeg er enig i det du sier. Jeg gjør en innsats, men vet ikke helt hvor jeg skal treffe den rette. Og for å være helt ærlig er jeg redd for å bli såret og avvist også. TS Anonymkode: 74c35...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå