AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #81 Del Skrevet 28. mai 2018 Noen som har flere historier? Anonymkode: f7597...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #82 Del Skrevet 3. juni 2018 Niks Anonymkode: eddf5...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #83 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg har noen. I barndomshjemmet mitt hadde jeg rom i 1. etasje. Det var tre soverom etter hverandre og mitt var i midten. Stuen var rett over disse rommene. Fra mitt soverom hørte jeg ofte skritt i stua når jeg var helt alene hjemme. En gang hadde jeg kjæresten min med dit. Vi var alene i huset den helga. Da hører jeg disse skrittene igjen, men sier ingenting. Plutselig sier han "jeg trodde vi var alene her?". "Ja, vi er alene" svarer jeg. "Men jeg hører jo at det er noen som går der oppe" kom det fra han. Han gikk og sjekket, men det var selvfølgelig ingen der. To av mine brødre har hatt det samme rommet, og de har opplevd akkurat det samme. Jeg har aldri hørt noe fra de andre soverommene og det har ingen andre heller. Huset ligger på en plass der det var mye aktivitet under krigen. Var masse tyskere og russefanger i området der, så mulig det har en sammenheng. Vi leide en perioded leilighet hos svigerforeldrene mine. Når det ble bestemt at vi skulle flytte inn, begynte de å pusse opp. Mens svigerfar pusset opp soverommet vårt hadde han en arbeidsbenk der inne. På denne benken la han fra seg verktøyet. Det var en ting han hadde lagt fra seg der (husker ikke hvilket verktøy) mens har arbeidet, når han skulle ta det igjen var det borte. Han lette i overalt i flere dager uten å finne det. Den 4. eller 5. dagen når han kom ned for å arbeide lå verktøyet på benken igjen. I den samme leiligheten hørte jeg ofte at en klikkelyd fra vannkokeren på kjøkkenet. Den var ikke koblet i eller noe. Dette er den samme lyden som kommer når vannkokeren er ferdig å koke vann og skrur seg av. Den vannkokeren har jeg hatt med meg i to leiligheter etterpå uten å oppleve det samme. Min samboer er veldig renslig og ryddig. En uke var jeg bortreist og han var alene hjemme med sønnen vår. På kvelden oppdaget han at det var masse kakesmuler på stuebordet vårt. For det første hadde vi ikke kaker i huset, ingen hadde spist noe ved bordet den dagen og han hadde tørket over bordet når han hadde lagt barnet. Fant ingen forklaring på dette. Jeg hørte ofte helt tydelige skritt i gangen, at døra åpnet seg og at noen kom inn. Dette skjedde som regel når samboeren min var ute. Nesten hver gang var jeg sikker på at det var han som kom hjem, men når jeg ropte eller sjekket, så var det ingen der. I denne leiligheten kunne begge kattene finne på å frese ut i lufta til ingenting. Hunden reagerte også helt tydelig noen ganger. Etter at vi flyttet fra den leiligheten har vi aldri sett dyrene reagere slik. Ellers fortalte nåværende husvert at tidligere leieboere har sagt at det spøker i huset vi bor i nå. Her har jeg aldri sett, hørt eller følt noe. Så tviler på at det er noe her Anonymkode: 8a891...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 3. juni 2018 #84 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Vi tror ikke på spøkelser, men her vi leier så hører vi ofte skritt i gangen og opp trappa. Samboer som er svært så logisk har sett en mann i gangen. Endret 3. juni 2018 av Regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 3. juni 2018 #85 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg bor i et over 200 år gammelt hus i et veldig gammelt område av byen som jeg har hørt mange historier om fra andre som bor/har bodd her! Og de første ca. 1 1/2 årene jeg bodde her hadde jeg faktisk stadig noen rare opplevelser, men det som er rart er at det plutselig ble stille!! Det eneste jeg har opplevd siden da skjedde for bare en ukes tid siden, da en ledning jeg aldri i alle åra jeg har bodd her har dratt ut (til lampe over kjøkkenvasken) plutselig var dratt ut og hang og slang når jeg kom hjem på ettermiddagen...! Jeg kan nevne noen av opplevelsene jeg hadde her før. Det rareste var da jeg hadde sittet ved stuebordet med fotoalbum-prosjekt, bordet fullt av bilder, klistremerker osv, det fylte hele bordet, det var ingenting annet der. Jeg rydda det bort, reiste meg, sto med ryggen mot bordet i ti sekunder mens jeg tenkte "Nei, skal jeg ta med meg boka mi ut i hagen litt da?", og da jeg snudde meg tilbake, lå den boka jeg hadde tenkt å lese pent dandert midt på stuebordet, der fotoalbumet mitt hadde ligget. Den har da svevd gjennom lufta bak ryggen min fra et annet bord i hjørnet av stua. Og ikke at det har så mye å si, men det var en stor og tung bok! Jeg klarte ikke helt å konsentrere meg om å lese etterpå... En annen ting som var rart - på veggen bak sofaen min har jeg mange gamle svart-hvitt familiebilder, og to ganger skjedde akkurat det samme: et av bildene, og bare det ene, sto og rista på veggen så det nesten ville hoppe av spikeren! Jeg trodde først det regnte ute før jeg snudde meg mot veggen og så hvor klaprelyden kom fra! Og det var det samme bildet som sto og hoppa begge gangene, med noen måneders mellomrom! Ellers hørte jeg lyder som om noen slapp en tung veske ned på kjøkkengulvet mens jeg satt i stua, metalliske klang som om noen slo to jernstenger mot hverandre, og har også hørt lyden av to stemmer som hviska til hverandre i hjørnet av soveromme! t mitt, og en annen gang hørte jeg plutselig et helt tydelig "Hei!" rett inn i øra mi, som om noen sto rett ved siden av meg! En gang skulle jeg lokke opp døra for søstra mi som sto på utsida og skulle besøke meg, da dørhåndtaket gikk ned av seg sjøl da jeg løfta handa for å ta i det. Jeg trodde det var søstra mi som tok i døra, men hu sto på utsida av enda en dør, og var ikke i nærheten! Men så ble det stille da, for ca tre år siden! Jeg har aldri egentlig følt meg utrygg her, det er jo harmløse ting som skjer, nesten som noen prøver å hjelpe meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #86 Del Skrevet 4. juni 2018 Jeg har opplevd mye rart i huset mitt, for eksempel radio som skrur seg av og på, lys av og på, skapdører som plutselig står åpne når jeg vet jeg lukket de, ting som forsvinner og dukker opp igjen osv. Jeg har også hørt skritt og uforklarlige lyder. Men det verste er nok de gangene ting faller ned fra bord/benker. Ofte tunge, store ting som absolutt ikke kan falle ned av seg selv, når de ligger langt inne på benk eller bord, og de er ikke runde og kan rulle av heller. Det har også hendt jeg har sett skygger rundt om kring i huset, og folk som har vært her på besøk beskriver ofte de samme tingene, selvom de absolutt ikke "tror på sånt". Det gjør (gjorde) vel egentlig ikke jeg heller, men jeg klarer ikke bortforklare disse tingene. Har dog aldri følt at dette vil meg noe vondt. Anonymkode: bfd5e...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 11. juni 2018 #87 Del Skrevet 11. juni 2018 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #88 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg har noen ting jeg har opplevd. Om det er overnaturlig eller noe sånt tør jeg ikke påstå, men har ikke noe logisk forklaring på det heller😁 For kanskje 10 år siden bodde eksen og jeg i kjellerleiligheten hos foreldrene hans. Dette er et ganske gammelt hus som ble bygget av en tippoldefar/oldefar, og har vært i familien dems i flere generasjoner. Og her skjedde det et par merkelige ting: En kveld før vi la oss, skulle jeg til å gå inn på badet for å stelle meg for natta. Badet nede hadde også et vaskerom som hele familien brukte. Det var ganske sent, og det var en stund siden vi hadde hørt noe liv fra etasjen over. Men så hører vi begge tydelig at døra til kjelleren åpnes og at noen går med bestemte skritt ned trappa. Døra og trappa knirket veldig, så lyden var ikke til å ta feil av. Jeg stusset litt over at noen kom ned så sent, men tenkte at kanskje en av foreldrene hans hadde glemt å sette på en klesvask eller noe sånt. Siden jeg ikke var helt påkledd ville jeg vente til de hadde gått opp igjen før jeg gikk for å pusse tennene, og ventet på soverommet. Det gikk 5 og 10 min, men vi hører ikke noe mer. Ingen som gikk opp trappa igjen eller lukket døra. Til slutt kledde jeg på meg igjen og gikk for å se hvem som var der, men det var ingen! Jeg kikket opp kjellertrappa og døra var også lukket (selvom vi tydelig bare hadde hørt at den ble åpnet og ikke lukket). Det var egentlig ikke noe skummelt, bare en veldig rar opplevelse som ingen av oss klarte å finne en logisk forklaring på. Vi spurte foreldrene dems om de hadde kommet ned sent kvelden før, men det hadde de ikke. En annen kveld satt eksen og jeg og så på film. Rett ved tven hang det en gammel grønn lanterne/lampe i glass i en lenke fra taket. Plutselig begynte denne å svinge veldig fra side til side. Igjen, ikke noe skummelt, men veldig rart. Vi sjekket om det kan ha vært gjennomtrekk, men ingen av vinduene var åpne. Tenkte om det kunne vært fordi noen gikk i gulvet rett over at lampen beveget seg, men det var for mye bevegelse til å være pga det. Jeg gikk bort og tok tak i lampen for å stoppe svingingen, og vi fortsatte å se film. 5 min etter begynner lampen å svinge seg igjen. Da tok vi den ned med en gang, og hang den aldri opp igjen!😂 Siste opplevelsen jeg hadde i det huset skjedde da jeg var alene der en helg. Jeg skulle passe på en kanin, og den hadde buret sitt litt høyt oppe mot vinduet i kjellerstuen. Det var ganske sent på kvelden, og jeg satt og så på film. Så begynner kaninen plutselig å trampe i buret. Jeg skvatt litt, men tenkte ikke noe mer over det. Men så gjør hun det igjen. (Kaniner tramper når de varsler fare). Jeg tenkte at kanskje det var noe på tven hun reagerte på, eller noe hun hørte som jeg ikke hørte og skrudde ned lyden. Men hun fortsatte med trapingen. Jeg gikk da bort for å se til henne og hun så vettskremt ut! Øynene hennes var sperret opp så jeg kunne se det hvite i øynene. Jeg kikket ut vinduet, men kunne ikke se noe som skulle vært skummelt for kaninen. En annen gang da jeg gikk på barneskolen, hadde jeg vært hos en venninne som også var naboen vår. Da jeg kom hjem var det ingen hjemme, men jeg hadde egen nøkkel og kom meg inn i huset. Lyset var på i gangen, men resten av huset var helt mørkt. Jeg hadde kommet inn i stuen da jeg hørte at en av kattene hoppet ned fra sengen i etasjen over. Men så ser jeg til siden og ser at begge kattene ligger og sover på hver sin stol ved siden av hverandre. Jeg ble så redd at jeg løp ut av huset og helt ned til veien, og der satt jeg helt til foreldrene min kom hjem en halvtimes tid senere😋 Min tante fortalte meg at da hun var ung og fortsatt bodde hos foreldrene sine, var hun hjemme alene en kveld og så på film i stua. Hun hadde en katt som lå i sofaen og sov. Kjøkkenet lå i den ene enden av stua, og på andre siden var det en lang gang der alle soverommene var. Hun hadde gått inn på kjøkkenet for å hente seg noe mat, og da hun kom tilbake var katten borte. Rett etterpå hørte hun katten som freste, den stod helt nederst i gangen mot soverommet til foreldrene hennes og skøyt rygg og strittet med pelsen. Det var helt mørkt så hun kunne ikke se noe. Etterhvert la katten pelsen sakte ned pelsen igjen. Tanten min hadde bare sagt høyt at, "Nei! Kom deg vekk, jeg er ikke interessert i å se deg!" Heldigvis skjedde det ikkenoe mer enn dette. Det siste jeg opplevde selv skjedde for noen måneder siden. Jeg var på besøk hos en i familien som akkurat hadde flyttet inn i en kjellerleilighet. Soverommet jeg skulle sove på hadde ikke en ordentlig dør, men en type tung skyvedør med skinntrekk. Soverommet var ikke så stort, og fullt av flytteesker så optimalt sett hadde jeg ikke sovet med døra lukket, men siden hun har to hunder måtte jeg ha døren lukket likevel da jeg ikke ville ha de opp i sengen. Utpå natta våkner jeg av at det er veldig tett og dårlig luft på rommet. Jeg skrur på lyset og står i sengen for å åpne de små vinduene som er dekket av dugg. Men låsene går ikke opp. Jeg måtte jo ha ny luft i rommet og bestemmer meg da for å sette skyvedøra på gløtt, men ikke mer enn at de to små hundene ikke klarer å komme seg inn. Så gikk jeg og la meg, skrur av lyset og legger meg inn mot veggen. Med en gang jeg lukker øynene hører jeg at det ene hunden knurrer og tasser bort mot skyvedøra. Men der stopper skrittene. Så kjenner jeg at madrassen trykker seg sakte og rolig ned bak meg som om noen legger seg forsiktig ned i sengen bak meg. Jeg turte ikke snu meg, men var ikke så redd som jeg tenker at jeg burde vært når jeg tenker tilbake på det. Jeg fortalte de som bor der om dette dagen etter, og de har også opplevd lignende på dette rommet. Anonymkode: 04468...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 16. august 2018 #89 Del Skrevet 16. august 2018 Tja. Sannsynligvis spøker det her som ts kaller det. Vi har vært flere som har sett det samme, men jeg bryr meg ikke. Det er noe som ikke er her hele tiden tror jeg. Når jeg sier flere, mener jeg venner og venninner som har vært her uavhengig av hverandre, de kjenner ikke hverandre heller. Og jeg har ikke sagt et ord om spøkelser eller merkelige ting. Jeg overser det, og plukker ikke opp mobilen og dokumenterer, ting skjer ikke på den måten at det kan filmes - når det plutselig dukker opp masse skygger som flyr og forsvinner i løse lufta til alle kanter når man kommer inn døra sammen med venner, eller en venninne sover på sovesofaen i stua og hører at ting blir flyttet på noen meter unna. Ingen av oss er hysteriske, hva skal man dokumentere? Blir ikke plaget. Og det er ikke noe som skjer daglig. Men det hender jeg hører at ting faller i gulvet, fra et bord og ser at det har skjedd, men jeg gir det ikke oppmerksomhet så lenge jeg ikke blir plaget, eller gjestene blir plaget. Noen ganger har jeg en følelse av at det står noen i døra til soverommet og ser på meg, det kan riktignok være litt ekkelt. Men jeg overser det og. Tror ikke åndenes makt har noe her å gjøre. Det er et unntak og ikke en regel at ting hender. Og for å si det på denne måten, jeg har vært borti verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. august 2023 #90 Del Skrevet 6. august 2023 Anciol skrev (På 19.7.2016 den 11.25): Mulig ! Jeg hører min avdøde hund tusle rundt på kjøkkenet i blant! ( den på profilbildet mitt), og iblant nå jeg lager mat så føler jeg at den står bak meg, slik den alltid gjorde og snek , mens den levde,men når jeg snur meg så er det ingen der! Utrolig pen hund ❤️ 🐕🦺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. august 2023 #91 Del Skrevet 6. august 2023 Er nok ett eller annet i huset mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 6. august 2023 #92 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Jeg har aldri opplevd noe paranormalt i mitt hus. Endret 6. august 2023 av Sommer2464 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 7. august 2023 #93 Del Skrevet 7. august 2023 Maskinfører skrev (På 6.8.2023 den 7.08): Utrolig pen hund ❤️ 🐕🦺 Takk for det:) Jeg hadde den hunden i nesten 14, år og løp utstillinger med den , det var yndlingshunden min , den sov inntil ryggen min alltid , . Måtte la han sovne inn i 2015 pga aldersrelaterte sykdommer hos hunden da var den nesten 16 år gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #94 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.7.2016 den 11.23): Her jeg bor spøker det! Barna mine merker det mest på loftet og de nekter å sove der alene, selv merker jeg det i kjelleren... Vi har sett og hørt merkelige skikkelser, huden får gåsehud uten grunn, vi hører uling og banking. En gang satt jeg på kvinneguiden og leste, da jeg plutselig kjente en hånd på skulderen. Jeg trodde det var mannen min. Snudde meg - og der var ingen! Jeg hylte og sprang ut på verandaen for å få luft... Etter en stund turte jeg meg inn igjen. Noe annet jeg opplever er at ting aldri er på sin plass. Sokker forsvinner, slik at vi kun finner den ene sokken - vi har derfor mange herreløse sokker. Det samme skjer med bestikket, plutselig har vi for få teskjeer, og de er ikke i oppvaskmaskinen. Plutselig kan de dukke opp igjen på de merkeligste steder. Hva mener dere, er dette skrømt? Anonymkode: b3d13...631 Få en sjekk av huset. Anonymkode: 6dedb...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #95 Del Skrevet 16. august 2023 Shepherd skrev (På 19.7.2016 den 22.57): Og jeg som har trodd i alle år at det var vaskemaskinen som spiste sokker... Noen som har nummeret til Lilli Bendris? Tror du må ringe Lise og Bulle, alle vet at det er månekameleoner som stjeler sokker Anonymkode: 8fbfb...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 16. august 2023 #96 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg er kritisk til slikt. Har en bok i hylla jeg enda ikke har lest. The Believing brain av Michael Shermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #97 Del Skrevet 16. august 2023 Et sted jeg bodde før mistenkte jeg noe slikt, men var veldig skeptisk. Inviterte inn et par som er klarsynte og de kom ut igjen med noen utrolig treffende opplevelser til tross for at de ikke visste noenting om hva vi hadde opplevd. De hadde møtt en mann som vandret rundt store deler av bygningen. Dette var en spøkefullt kar. Det denne karen drev med traff 100% på det vi opplevde. Blant annet å gjemme ting, slå av lys, høre på musikk og røyke. Han var også glad i hunder. Det lys hadde skrudd seg både av å på uten at vi hadde noen forklaring på det. Hver kveld på samme tid kjente vi røyklukt uten å ha en forklaring på det. Hver gang det skjedde så stod hunden og stirret inn i hjørnet der røykelukten var sterkest (luktet det sikkert han også). Før han ville gå videre så var det noe veldig viktig han ville fortelle. De klarsynte beskrev så et paralyserende marerit som hadde uroet meg i lange tider i detalj. Jeg hadde ikke nevnt dette til min samboer engang. "Spøkelset" visste dette og ville fortelle meg at dette var en drøm og ikke han. Videre så fortalte han om de gangene min samboer våknet av å bli håndt rundt håndleddene. Dette kunne han bekrefte at var han. Årsaken til det var at han ikke likte at hun bodde der og ville skremme henne ut. (Det var utrolig gøy når jeg tenker over det i etterkant. Jeg delte tilslutt samme mening😆) Han var visst veldig høflig av seg og lovet å legge alt han hadde gjemt på plass før han gikk videre, men at det kunne ta noen timer. Vi fnyste litt av det men samtidig var det skremmende og overbevisende. Senere på kvelden så lå plutselig fjernkontrollen musikkanlegget åpenlyst på stuebordet. Stuebordet var tomt når vi satt oss der. Jeg gikk å sjekket stedene der jeg savnet ting fra og de var plutselig på plassene sine igjen. Etter det var det en så utrolig ro over hele bygningen. Ingen uro i kroppen noen steder, ingenting som skrudde seg av eller på. Ingen røyklukt. Ingen stirring fra hunden. Dette fikk meg virkelig til å begynne å lure. Jeg er fortsatt ikke overbevist om hva som skjedde, men at det finnes noe vi ikke kan forklare er det ingen tvil om. Vi åpnet oss for naboene i samme bygg om dette og da raste det ut den ene historien etter den andre og ingen av de hadde opplevd noe mer etter seansen hos oss. Anonymkode: 913d5...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #98 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et sted jeg bodde før mistenkte jeg noe slikt, men var veldig skeptisk. Inviterte inn et par som er klarsynte og de kom ut igjen med noen utrolig treffende opplevelser til tross for at de ikke visste noenting om hva vi hadde opplevd. De hadde møtt en mann som vandret rundt store deler av bygningen. Dette var en spøkefullt kar. Det denne karen drev med traff 100% på det vi opplevde. Blant annet å gjemme ting, slå av lys, høre på musikk og røyke. Han var også glad i hunder. Det lys hadde skrudd seg både av å på uten at vi hadde noen forklaring på det. Hver kveld på samme tid kjente vi røyklukt uten å ha en forklaring på det. Hver gang det skjedde så stod hunden og stirret inn i hjørnet der røykelukten var sterkest (luktet det sikkert han også). Før han ville gå videre så var det noe veldig viktig han ville fortelle. De klarsynte beskrev så et paralyserende marerit som hadde uroet meg i lange tider i detalj. Jeg hadde ikke nevnt dette til min samboer engang. "Spøkelset" visste dette og ville fortelle meg at dette var en drøm og ikke han. Videre så fortalte han om de gangene min samboer våknet av å bli håndt rundt håndleddene. Dette kunne han bekrefte at var han. Årsaken til det var at han ikke likte at hun bodde der og ville skremme henne ut. (Det var utrolig gøy når jeg tenker over det i etterkant. Jeg delte tilslutt samme mening😆) Han var visst veldig høflig av seg og lovet å legge alt han hadde gjemt på plass før han gikk videre, men at det kunne ta noen timer. Vi fnyste litt av det men samtidig var det skremmende og overbevisende. Senere på kvelden så lå plutselig fjernkontrollen musikkanlegget åpenlyst på stuebordet. Stuebordet var tomt når vi satt oss der. Jeg gikk å sjekket stedene der jeg savnet ting fra og de var plutselig på plassene sine igjen. Etter det var det en så utrolig ro over hele bygningen. Ingen uro i kroppen noen steder, ingenting som skrudde seg av eller på. Ingen røyklukt. Ingen stirring fra hunden. Dette fikk meg virkelig til å begynne å lure. Jeg er fortsatt ikke overbevist om hva som skjedde, men at det finnes noe vi ikke kan forklare er det ingen tvil om. Vi åpnet oss for naboene i samme bygg om dette og da raste det ut den ene historien etter den andre og ingen av de hadde opplevd noe mer etter seansen hos oss. Anonymkode: 913d5...e82 Jeg må legge til at jeg har litt dårlig samvittighet for at vedkommende måtte forlate oss. Han virket jo veldig hyggelig (mot meg). Anonymkode: 913d5...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #99 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 12.12): Dere som opplever slike overnaturlige ting som er intense; Hvorfor plukker dere aldri opp mobilen og dokumenterer det dere ser eller hører? Anonymkode: e5f0b...c83 Har tatt bilder men du vil ikke tro det uansett. Anonymkode: 04578...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #100 Del Skrevet 16. august 2023 Bor heldigvis i et nytt hus så har ikke merket noe paranormalt her. Men på familiehytta mi fra 1800-tallet (som attpåtil er nabo med en kirkegård) derimot… har noen historier derfra. Vet at flere slektninger har dødd der. Reiser dit kun på sommeren når det er lyst hele døgnet Anonymkode: 60f03...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå