Gå til innhold

Makeupmalin

Saade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke enig. Slitsom og uengasjerende... zzz

Endret av lille humla
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr ikke noe forhold til henne annet enn hennes deltagelse i "jeg mot meg". Skjønte aldri helt hva som var hennes greie og hva hun gjorde der

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er ganske slitsom, minner veldig om Kristin Gjelsvik egentlig..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Den 18. juli 2016 at 22.32, BeverTramp skrev:

Hr ikke noe forhold til henne annet enn hennes deltagelse i "jeg mot meg". Skjønte aldri helt hva som var hennes greie og hva hun gjorde der

Samme tenkte jeg 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hun er SÅ artig på snap! For noen blir det sikkert for mye, men de får heller la være å følge henne da, verre er det ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten mislikte jeg snappene hennes. Bladde alltid forbi, men så ga jeg hu en sjanse. Fy så morsom og underholdene hun kan være :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om dette er samme dama som drev makeupmalin.blogg.no for en god slump år tilbake? Regner med det ikke er det, for da har hun forandret seg overraskende mye, men må høre 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Flinke pike skrev:

Er det noen som vet om dette er samme dama som drev makeupmalin.blogg.no for en god slump år tilbake? Regner med det ikke er det, for da har hun forandret seg overraskende mye, men må høre 😜

Når man nå går inn på linken makeupmalin.blogg.no så kommer det opp en tekst og noen linker. Velger å ikke linke til det her, men tror ikke det er samme dama etter å ha fulgt de linkene som ligger det, hvis de faktisk stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun kan virke litt slitsom, men samtidig liker jeg podcasten hennes. Selv om jeg noen ganger synes hun får det til å handle litt vel mye om seg selv når hun intervjuer andre. I den forrige podcasten synes jeg hun var regelrett dårlig. Surra og rapet (har for så vidt ikke noe i mot raping, det er en nødvendighet noen ganger. Men en skikkelig dirrende rap i øret når du hører på en angivelig profesjonell produksjon - det synes jeg blir litt for dumt). Har ikke sett "jeg mot meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. september 2016 at 7.15, Flinke pike skrev:

Nei, det er ikke samme person. Måtte inn å se, for Malin har faktisk forandret seg ganske mye hun og (hvertfall siden da jeg kjente henne), så trodde kanskje det stemte med at det var henne :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg følger henne på snap og podcast, og sånn sporadisk på youtube. Likte henne bedre før. Nå er hun blitt så usjarmerende. Raper, snakker om avføring, sopp i underlivet og hook ups hun har funnet på tinder. Ikke at det ikke er greit, men når det er overvekt av sånne ting, så blir det bare for mye...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...