Gå til innhold

hva skjer, syklus?


Gjest Theakri

Anbefalte innlegg

Gjest Theakri

Hei!
Jeg fant jo pent ut at jeg hadde bommet på el med en hel uke nesten.. Venter tante rød i dag, men absolutt null tegn til den men også negativ test. Hadde sex to dager før el, så det er ikke noen sjanse for at jeg er gravid. Vet noen her hva som gjør at syklusen plutselig endrer seg? jeg spotter alltid to dager før tanta virkelig kommer, men heller ikke dette er begynt å komme.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid med sex to dager før el. I hvertfall i følge el-testene jeg tok.

Men innimellom så kan man også endre litt syklus, jeg har vært veldig stabil på 31 dager, men siste året har jeg hatt annenhvermåned med 27 dager. 

Anonymkode: 7ee0b...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid med sex to dager før el. I hvertfall i følge el-testene jeg tok.

Men innimellom så kan man også endre litt syklus, jeg har vært veldig stabil på 31 dager, men siste året har jeg hatt annenhvermåned med 27 dager. 

Anonymkode: 7ee0b...9e8

Ja må være noe som har gjort at tante rød er forsinket.. Ikke et eneste tegn til den enda.. har blitt syk i tillegg, eller føler jeg har influensa på gang.. Litt murringer også. Tok en sånn billigstrimmel i går på ettermiddagen, og den var negativ, studerer jeg den skikkelig så kan jeg skimte noe, men jeg klarer som regel å skimte noe på alle testene mine:fnise: så den er helt klart negativ. Tom for tester så har ikke fått testet i dag.. herregud, blir helt loco når jeg ikke får den dumme tanta til rett tid.. vi satser på at den er like rundt hjørnet :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som kan endre syklus. Stress, lite mat, mye trening, etc. Men du kan og være gravid hvis du hadde sex noen dager før el..

Jeg ville tatt en ny test om du ikke får mens i løpet av uka.

Anonymkode: 1a156...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye som kan endre syklus. Stress, lite mat, mye trening, etc. Men du kan og være gravid hvis du hadde sex noen dager før el..

Jeg ville tatt en ny test om du ikke får mens i løpet av uka.

Anonymkode: 1a156...785

Jaa, det er nok ett eller annet som bare gjør at den velger å komme noen dager for sent.. 
Jeg får bare ta en test om noen dager om den fremdeles ikke viser seg :) men herregud så plagsomt da......

Endret av Theakri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Theakri skrev:

Jaa, det er nok ett eller annet som bare gjør at den velger å komme noen dager for sent.. 
Jeg får bare ta en test om noen dager om den fremdeles ikke viser seg :) men herregud så plagsomt da......

Uteblitt mens er vel ikke det værste som kan skje om man håper å bli gravid? Krysser fingre for at TR ikke kommer  Tihi..:)

Anonymkode: 1a156...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Uteblitt mens er vel ikke det værste som kan skje om man håper å bli gravid? Krysser fingre for at TR ikke kommer  Tihi..:)

Anonymkode: 1a156...785

Nei selvsagt ikke! :fnise: men når testen viser negativ dagen før jeg venter mens, så tror jeg sjansene mine faller noe drastisk dessverre. testen burde jo vært positiv så sent! Men vi krysser fingrene, alt kan skje :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Theakri skrev:

Nei selvsagt ikke! :fnise: men når testen viser negativ dagen før jeg venter mens, så tror jeg sjansene mine faller noe drastisk dessverre. testen burde jo vært positiv så sent! Men vi krysser fingrene, alt kan skje :rodmer:

Skjønner hvordan det føles. Jeg testet negativ i dag 2 dager før IKM og tenker at løpet er kjørt denne mnd også. Jeg vet jo at man ikke skal teste før IKM og mange tester ikke positivt før IKM eller etter, men jeg testet 5 dager før med den ene gutten min. De 2 andre gangene jeg ble gravid kan jeg ikke utale meg om siden den ene ble til under en periode me stress å ble til etter jeg hadde hatt IKM og jenta ble til 2 uker etter utskrapning😜 krysser fingrene for deg:)

Anonymkode: f840d...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...