Byjenta! Skrevet 17. juli 2016 #1 Del Skrevet 17. juli 2016 Heisann Søker venninner som har lyst til å prate over nett. Er ei jente som er snill, omtenksom, omsorgsfull, sta, pratsom, og lojal. Hadde vært veldig koselig med noen å snakke med, som har noen av de samme interessene. Bor på nord-vestlandet med samboer, hund og marsvin! Men er opprinnelig fra østlandet. Er utrolig glad i musikk, serier, være med familie og min kjære mann. Glad i gå turer, filmer og bare slappe av. Hadde vært koselig med flere å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 28. juli 2016 #2 Del Skrevet 28. juli 2016 Den 17.07.2016 at 18.20, Byjenta! skrev: Heisann Søker venninner som har lyst til å prate over nett. Er ei jente som er snill, omtenksom, omsorgsfull, sta, pratsom, og lojal. Hadde vært veldig koselig med noen å snakke med, som har noen av de samme interessene. Bor på nord-vestlandet med samboer, hund og marsvin! Men er opprinnelig fra østlandet. Er utrolig glad i musikk, serier, være med familie og min kjære mann. Glad i gå turer, filmer og bare slappe av. Hadde vært koselig med flere å prate med. Hei hei Jeg har også et ønske om å komme i kontakt med nye/flere mennesker. Jeg bor på Sør-Vestlandet. Som person er jeg snill, hjelpsom, omtenksom, god til å lytte, stiller alltid opp for venner/familie, pratsom. Mine interesser er særlig trening, gå turer, lese bøker, se filmer/tv-serier, kino, treffe venner, reising, sport. Jeg er i "date-fasen" med en ny mann nå. (Var forlovet frem til november i fjor, men det tok slutt). Selv er jeg 31 år. Bare å sende melding om du ønsker å prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny i Vestfold Skrevet 31. juli 2016 #3 Del Skrevet 31. juli 2016 Hei! 😀 Er ny i Vestfold å vill ha massa nye venninner! Liker det meste! Er gla' å liker å le, lojal og erlig. Dame 52 år. Her av dig så snakker vi! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå