Gå til innhold

Venninner!

Byjenta!

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Søker venninner som har lyst til å prate over nett. Er ei jente som er snill, omtenksom, omsorgsfull, sta, pratsom,  og lojal. Hadde vært veldig koselig med noen å snakke med, som har noen av de samme interessene.

Bor på nord-vestlandet med samboer, hund og marsvin! Men er opprinnelig fra østlandet. 

Er utrolig glad i musikk, serier, være med familie og min kjære mann. Glad i gå turer, filmer og bare slappe av.

Hadde vært koselig med flere å prate med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den ‎17‎.‎07‎.‎2016 at 18.20, Byjenta! skrev:

Heisann :)

Søker venninner som har lyst til å prate over nett. Er ei jente som er snill, omtenksom, omsorgsfull, sta, pratsom,  og lojal. Hadde vært veldig koselig med noen å snakke med, som har noen av de samme interessene.

Bor på nord-vestlandet med samboer, hund og marsvin! Men er opprinnelig fra østlandet. 

Er utrolig glad i musikk, serier, være med familie og min kjære mann. Glad i gå turer, filmer og bare slappe av.

Hadde vært koselig med flere å prate med. :)

Hei hei :)

Jeg har også et ønske om å komme i kontakt med nye/flere mennesker.

Jeg bor på Sør-Vestlandet. Som person er jeg snill, hjelpsom, omtenksom, god til å lytte, stiller alltid opp for venner/familie, pratsom.

Mine interesser er særlig trening, gå turer, lese bøker, se filmer/tv-serier, kino, treffe venner, reising, sport.

Jeg er i "date-fasen" med en ny mann nå. (Var forlovet frem til november i fjor, men det tok slutt). Selv er jeg 31 år.

Bare å sende melding om du ønsker å prate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😀 

Er ny i Vestfold å vill ha massa nye venninner! Liker det meste! Er gla' å liker å le, lojal og erlig. Dame 52 år.

Her av dig så snakker vi! 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...