Gå til innhold

2 eggløsninger?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg tok en el test for 7 dager siden, ( clearblue med dobbel hormonindikator) blinkende smilefjes , ( ( høy fertilitet) dagen etter blinkende smilefjes og. De 2 neste dagene var det fast smilefjes. ( maksimal fertilitet) Torsdag - negativ. MEN idag fikk jeg el slim å fast smilefjes igjen! Hva skjer ?  Blir heilt forvirra nå 😥 

Anonymkode: b2324...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muligens har kroppen forsøkt å droppe et egg, ikke klart det og prøvd igjen. At man får en topp på EL-test indikerer ikke faktisk EL, men at hormonnivåene er så høye at det kan skje. Temping vil sikrere vise om man faktisk har eggløsning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Muligens har kroppen forsøkt å droppe et egg, ikke klart det og prøvd igjen. At man får en topp på EL-test indikerer ikke faktisk EL, men at hormonnivåene er så høye at det kan skje. Temping vil sikrere vise om man faktisk har eggløsning.

Vi koste oss alle dagene også når testen var negativ, ingenting fredag og lørdag, i dag når testen er positiv igjen, får vi hoppe til køys igjen, å håpe på det beste. Rart at jeg fikk positiv el tester , negativ å nå positiv igjen .. Litt oppgitt nå kjenner jeg.. 

Anonymkode: b2324...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Silfen skriver. Kroppen kan ha prøvd å få til en eggløsning, du får positiv test, men ikke nødvendigvis eggløsning. Så prøver den igjen. Det er kun temping og blodprøve som du kan stole på ang. eggløsning. For når kroppen prøver å få til en eggløsning så stiger hormonene og du får en positiv test og også noen ganger eggløsningsslim. Men det er ikke alltid den faktisk får eggløsning.

Anonymkode: a7fdf...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...