Gå til innhold

Er eggløsning alltid "midt i" syklusen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en syklus på omlag 28-30 dager. Fødte for 20 mnd siden og har merket noen forandringer etter det. Rett etter mens er ferdig får jeg noe som ligner eggløsningsslim, noe jeg ikke hadde før jeg ble gravid. Det er virkelig slimete, seig konsistens (ikke utflod)  og varer noen dager. Opplever også litt skarp smerte. Men det kan da ikke være eggløsning rett etter mens?! Dette slimet kommer ikke ellers i syklusen, det er altså kun disse faste dagene det dukker opp så jeg synes det er veldig merkelig. 

Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: da1df...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsning kommer ideelt sett 14 dager(+/- et par dager)FØR mens.

At du får tegn på eggløsning rett etter mens er ikke så unormalt. Mensen vare jo som oftest 5-7 dager og da er det jo bare en ukes tid til eggløsning. Tegn på eggløsningen kan man ha noen dager før eggløsning faktisk skjer.

Jeg har tegn på eggløsning i opp til en uke.

At du har mer tegn på eggløsning etter fødsel er heller ikke unormalt.

Kanskje du kan teste med eggløsningstester når du får disse tegnene og se om du får noe utslag?

Anonymkode: b2aab...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsning kommer ideelt sett 14 dager(+/- et par dager)FØR mens.

At du får tegn på eggløsning rett etter mens er ikke så unormalt. Mensen vare jo som oftest 5-7 dager og da er det jo bare en ukes tid til eggløsning. Tegn på eggløsningen kan man ha noen dager før eggløsning faktisk skjer.

Jeg har tegn på eggløsning i opp til en uke.

At du har mer tegn på eggløsning etter fødsel er heller ikke unormalt.

Kanskje du kan teste med eggløsningstester når du får disse tegnene og se om du får noe utslag?

Anonymkode: b2aab...3d6

Tusen takk for et godt svar! Da lærte jeg noe nytt :) 

Anonymkode: da1df...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...