Gå til innhold

Erfaringer med bidronninggele


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som bruker/brukt disse tablettene? Når og hvor mange skal man ta? Hva er de god for? Setter pris på om noen vil dele sine erfaringer. 

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte dem i et halvt år, de tuklet totalt med syklusen min. Et par måneder etter jeg sluttet med dem ble jeg gravid. 

Anonymkode: 5563c...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de ikke mest for kvinner i/over overgangsalder da, for å lette overganssymptomer, gi finere hud osv?

 

Anonymkode: 0db05...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det en periode mot Pms, men kan ikke si jeg merket noen effekt

Har aldri hørt det skal hjelpe for å bli gravid.

Anonymkode: f954b...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett barn, og han ble unnfanget den mnd jeg brukte Bidronninggele i kombinasjon med wild yam. Jeg hadde da vært uten prevensjon i nesten 2 år, så jeg har jo veldig god erfaring vil jeg påstå! :-P

Brukte Bidronninggele fra menstruasjon t.o.m eggløsning. Fra jeg testet positiv på eggløsning ventet jeg 1-2 dager før jeg avsluttet med Bidronninggele og begynte med wild yam.

Bidronninggele er veldig næringsrikt, og inneholder østrogenlignende stoffer.  

Wild yam inneholder progesteronstimulerende stoffer. 

Når du bruker disse to sammen kan du oppnå en balanse i hormonene som gir økt fertilitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidronninggele kan du ta 1 kpl hver dag.

Wild yam kan du ta 2 kpl morgen og 2 kpl kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sulemu skrev:

Jeg har ett barn, og han ble unnfanget den mnd jeg brukte Bidronninggele i kombinasjon med wild yam. Jeg hadde da vært uten prevensjon i nesten 2 år, så jeg har jo veldig god erfaring vil jeg påstå! :-P

Brukte Bidronninggele fra menstruasjon t.o.m eggløsning. Fra jeg testet positiv på eggløsning ventet jeg 1-2 dager før jeg avsluttet med Bidronninggele og begynte med wild yam.

Bidronninggele er veldig næringsrikt, og inneholder østrogenlignende stoffer.  

Wild yam inneholder progesteronstimulerende stoffer. 

Når du bruker disse to sammen kan du oppnå en balanse i hormonene som gir økt fertilitet.

Vi prøvde også i to år, et halvt år av de årene var med både bidronninggele og wild yam. Syklusen ble helt fucka, legen anbefalte det ikke heller. Alternativt tøv, sa han. Men mulig det var det som funket for dere, altså.

Anonymkode: 5563c...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen vits i å bruke bidronninggele når man skal igang med prøverør om en stund? Vil det ødelegge syklusen? Tenker ingenting skal være uprøvd hvis det kan øke muligheten for å blu gravid på egen hånd. Ønsker heller ikke ødelegge syklusen når vi i neste måned skal i gang med neste forsøk. Noen som vet?

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du svarene du får, eller?

Jeg og ei anna har fortalt deg om våre erfaringer. Min syklus ble ødelagt, men ble gravid like etter slutt, hennes syklus ble ikke ødelagt, og hun ble gravid. 

 

Anonymkode: 5563c...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leser du svarene du får, eller?

Jeg og ei anna har fortalt deg om våre erfaringer. Min syklus ble ødelagt, men ble gravid like etter slutt, hennes syklus ble ikke ødelagt, og hun ble gravid. 

 

Anonymkode: 5563c...dc4

Jeg har tydeligvis ikke fått med meg et par av svarene her. Det hender jeg må oppdatere siden på tlf min. OK , så det virker forskjellig på folk. Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal bruke det. Har allerede kjøpt en pakke. 

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tydeligvis ikke fått med meg et par av svarene her. Det hender jeg må oppdatere siden på tlf min. OK , så det virker forskjellig på folk. Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal bruke det. Har allerede kjøpt en pakke. 

Anonymkode: 2e35d...6f8

Hvis du skal starte med prøverør snart er det verdt og ødelegge syklusen på noe som ikke er bevist at virker? La heller være, sannsynligheten for at det er din mirakel kur er ikke spesiellt stor. 

Anonymkode: 5038e...1b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal starte med prøverør snart er det verdt og ødelegge syklusen på noe som ikke er bevist at virker? La heller være, sannsynligheten for at det er din mirakel kur er ikke spesiellt stor. 

Anonymkode: 5038e...1b0

Enig med deg. Jeg får bare la det ligge. Det siste jeg trenger nå er å ødelegge syklusen. Man blir jo nesten desperat etter å prøve absolutt alt når man har vært prøver så lenge. Det var fint å få andres erfaringer på dette. 

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Jeg får bare la det ligge. Det siste jeg trenger nå er å ødelegge syklusen. Man blir jo nesten desperat etter å prøve absolutt alt når man har vært prøver så lenge. Det var fint å få andres erfaringer på dette. 

Anonymkode: 2e35d...6f8

Det skjønner jeg godt! Du får hvertfall snart hjelp, så blir det forhåpentlig vis snart baby på deg :) masse lykke til! 

Anonymkode: 5038e...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg godt! Du får hvertfall snart hjelp, så blir det forhåpentlig vis snart baby på deg :) masse lykke til! 

Anonymkode: 5038e...1b0

Tusen takk😊 Det håper jeg veldig.

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. juli 2016 at 10.27, AnonymBruker skrev:

Vi prøvde også i to år, et halvt år av de årene var med både bidronninggele og wild yam. Syklusen ble helt fucka, legen anbefalte det ikke heller. Alternativt tøv, sa han. Men mulig det var det som funket for dere, altså.

Anonymkode: 5563c...dc4

Legene anbefaler sjeldent eller aldri den type "medisin" da de ikke har noe kunnskap om det. Det har de heller ikke lov til 😊 Hvis du spør en med erfaring og litt kunnskap om kinesisk medisin, vil du få et annet svar. 👍

Jeg har aldri hørt at den kan klusse til syklusen, men det er jo synd hvis den gjør det for enkelte... Det var ikke tilfelle hos meg hvertfall, og heller ikke hos mange andre. Det er som sagt hormonbalanserende, så det har kanskje litt å si hvorfor man er mindre fertil fra før...  Skal bruke det igjen nå når vi prøver på nr 2. 

Har ikke brukt prevensjon siden første kom for 2,5 år siden, så skal prøve med det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.7.2016 at 20.05, AnonymBruker skrev:

Tusen takk😊 Det håper jeg veldig.

Anonymkode: 2e35d...6f8

Lykke til :) Er nok lurt å heller vente på å få ordentlig hjelp, ja! Håper det ordner seg for dere snart! 

Anonymkode: 5563c...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...