AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1901 Del Skrevet 12. november 2022 PetterKanin skrev (13 timer siden): Denne tråden er fire år gamlere enn profilen din ... ja vel rart den plutselig dukket opp når jeg lagde nesten en helt lik tråd 🤔 så var den en som ødela min med og kopiere det du hadde skrevet om at du måtte lage en ny tråd siden du ikke fikk non innlegg på forige tråden din så la dem hundre kopier fra din trå og var så sta på at jeg var deg Anonymkode: 72a13...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1902 Del Skrevet 12. november 2022 MarianneE skrev (23 timer siden): Søskenparet vi adopterte fra ReddDyra for 4 år siden. De var villkatter, nå er det knapt plass til eierene i sofaen 😂 Hva heter de?🥰 Anonymkode: 16587...41e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1903 Del Skrevet 13. november 2022 Den yngste sibirkatten vår ❤️ Anonymkode: 7067b...449 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1904 Del Skrevet 14. november 2022 Neket skrev (På 24.10.2022 den 22.02): De har det bra! Spynx eller hva det heter ?❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1905 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Den yngste sibirkatten vår ❤️ Anonymkode: 7067b...449 Åhh skogskatt ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. november 2022 #1906 Del Skrevet 14. november 2022 Jeg har den snilleste og fineste mammadalt i verden på fire poter 😺 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. november 2022 #1907 Del Skrevet 14. november 2022 🥰 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1908 Del Skrevet 14. november 2022 Maestro skrev (5 minutter siden): Jeg har den snilleste og fineste mammadalt i verden på fire poter 😺 Vakker 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1909 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) Maestro skrev (5 minutter siden): 🥰 Har han vært på tur ? Endret 14. november 2022 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1910 Del Skrevet 14. november 2022 Hun elsker å deige seg under peisen. Anonymkode: eb562...171 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1911 Del Skrevet 14. november 2022 Anonymkode: eb562...171 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1912 Del Skrevet 14. november 2022 Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1913 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Den yngste sibirkatten vår ❤️ Anonymkode: 7067b...449 Så lik på min sibirpusejente. Anonymkode: eb562...171 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. november 2022 #1914 Del Skrevet 14. november 2022 Maskinfører skrev (29 minutter siden): Har han vært på tur ? Nei, heller motsatt. Han hadde husarrest 😵 Han har ikke slåssa nemlig, men fått juling ute i gata her. Kom hjem, kjempe stressa og gjemte seg. Jeg fant han ikke før dagen etter, så ved matskål. Da var det et små dypt bittsår i nakken. Så snakka med dyrlege. Barbere rundt bittet, og rens. Samt holde han inne til det grodde fint. Passa bra, da jeg var hjemme selv for jeg var syk🙏 Så vi trøsta hverandre 🥰 Hatt han siden juli 2019. Så han har gått ut siden våren 2020. Er første gang dette har skjedd. Små sår i hode og nakke etter bølling med hverandre der ute er jo ei greie jeg vet skjer spesielt med hannkatt. Men skikkelig bank der han kom stressa og redd hjem. Gikk rundt i jakt posisjon og så ut som han gjemte seg. For så gjemme seg faktisk, til dagen etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. november 2022 #1915 Del Skrevet 14. november 2022 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 Kanskje hun er innom og sier hei 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1916 Del Skrevet 14. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Nei, heller motsatt. Han hadde husarrest 😵 Han har ikke slåssa nemlig, men fått juling ute i gata her. Kom hjem, kjempe stressa og gjemte seg. Jeg fant han ikke før dagen etter, så ved matskål. Da var det et små dypt bittsår i nakken. Så snakka med dyrlege. Barbere rundt bittet, og rens. Samt holde han inne til det grodde fint. Passa bra, da jeg var hjemme selv for jeg var syk🙏 Så vi trøsta hverandre 🥰 Hatt han siden juli 2019. Så han har gått ut siden våren 2020. Er første gang dette har skjedd. Små sår i hode og nakke etter bølling med hverandre der ute er jo ei greie jeg vet skjer spesielt med hannkatt. Men skikkelig bank der han kom stressa og redd hjem. Gikk rundt i jakt posisjon og så ut som han gjemte seg. For så gjemme seg faktisk, til dagen etter. Uff bittsår i nakken ja joa de har en tendens til å gjemme seg bort om noe oppstår ja det var jo fint at dere trøstet hverandre neida jeg så katteburet så tenkte han hadde vært på tur men da hadde han ikke det off så trist jaktmodus ja de kan slåss for noen uker siden var det en pus ute på tomta her som halta og tok han inn i gangen over natta og lot ha sove der var bra dagen etter (ikke min men kjenner han ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #1917 Del Skrevet 14. november 2022 Maestro skrev (6 minutter siden): Kanskje hun er innom og sier hei 🥰 Hei ja det er mye mulig sier ofte navnet hennes og roper noen ganger på henne har kjent noe stryke seg mot beinet mitt uten at det er noen der 😍 de andre er 16 år og ved god helse så kan ikke fatte det samma skjedde i går også de vil ikke ligge ved siden av meg så noe må det være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1918 Del Skrevet 14. november 2022 Maskinfører skrev (44 minutter siden): Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 De kjenner nok luktene etter henne og savner henne. 💕 Anonymkode: eb562...171 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 14. november 2022 #1919 Del Skrevet 14. november 2022 bryllup 2025 skrev (På 11.11.2022 den 20.24): Jeg lagde nesten helt lik tråd som deg så nå har noen skrevet på min tråd at jeg har laget en til fordi du har laget en som er helt lik min som jeg syns ikke er greit Herlighet, skal man lage drama av at flere lager en tråd med katter, haha 😂 Vi vil se søte og gode katter, det vil vi ha mye av, så det går helt fint at flere lager tråder om dette. Tenk på alle penisstørrelsetrådene som er på dette forumet. Skulle Anders kjefte på alle andre menn som lager tråder om det samme som han? På tide at kattene får mer plass enn pikker, seriøst altså 🙈 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. november 2022 #1920 Del Skrevet 14. november 2022 Maskinfører skrev (9 timer siden): Uff bittsår i nakken ja joa de har en tendens til å gjemme seg bort om noe oppstår ja det var jo fint at dere trøstet hverandre neida jeg så katteburet så tenkte han hadde vært på tur men da hadde han ikke det off så trist jaktmodus ja de kan slåss for noen uker siden var det en pus ute på tomta her som halta og tok han inn i gangen over natta og lot ha sove der var bra dagen etter (ikke min men kjenner han ) Jeg har ikke bod, så enden av sengen, altså på gulv er lageret mitt 🙈 Det og ene klesskapet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå