Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

Fame skrev (På 7.10.2022 den 14.37):

12.06.2012 - 06.10.2022 :hjerte: 

Kommer ikke over hvor mye jeg savner denne karen. Han pleide å møte meg på gårdsplassen hver gang jeg kom hjem, men nå er det så stille  :grine: Bedt om separat kremering og får han etter hvert tilbake i en urne med poter på :hjerte:

Screenshot_20221007-143419_Gallery.jpg

Utrolig søt kondolerer så masse til deg/dere ❤️😿

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig mange fine puser. De er så nydelige. Elsker katter, har vokst opp med de og har hatt flere tidligere. Nå bor jeg i blokk og det er ikke det beste for katter som elsker friheten ved å sondere i nabolaget ♥️

Skjønner ikke de som ikke liker katter men det er kanskje hva man er vant til …  Selv hadde jeg et mer distant forhold til hunder men nå liker jeg de også, alle har  sin egen personlighet. Men ingenting overgår puser, har heldigvis to stykker i familien som jeg ser jevnlig - og passer ♥️

Anonymkode: 4b38c...9d6

• Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare menneskebarn som blir lei av å kjøre bil 😂 Bildet tatt på ferga, da fikk han komme ut og strekke litt på beina. 

Nachos11.jpg

Anonymkode: af154...268

• Liker 8
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke bare menneskebarn som blir lei av å kjøre bil 😂 Bildet tatt på ferga, da fikk han komme ut og strekke litt på beina. 

Nachos11.jpg

Anonymkode: af154...268

Han liker biltur ja :) kjørte på jobben en gang med katta baki har aldri hørt maken til mjauing det ble rett hjem med oss begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 17.21):

Haha ser ut som sånn lykt fra Europris 😂

Screenshot_20220921-172111_Messages.jpg

Anonymkode: ebe1c...d31

Ja 😸

Anonymkode: 8f789...459

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet verpesyke damer der eggstokkene uler bare de ser en baby? Slik er jeg, bare med katter. Har to stykker, men får altså så lyst på en(eller 5) til når jeg ser bildene her😭❤️

Anonymkode: 16587...41e

• Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dere vet verpesyke damer der eggstokkene uler bare de ser en baby? Slik er jeg, bare med katter. Har to stykker, men får altså så lyst på en(eller 5) til når jeg ser bildene her😭❤️

kattehold er jo i teorien ganske billig mat+sand på det meste hadde vi en kattefamilie på 5 puser :) de kostet en snau 1 000 lapp hver andre måned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (41 minutter siden):

kattehold er jo i teorien ganske billig mat+sand på det meste hadde vi en kattefamilie på 5 puser :) de kostet en snau 1 000 lapp hver andre måned 

Billig helt til de blir syke/skadd😊 

Vi tar kattene med til veterinæren 1 gang årlig for kontroll, det blir også dyrt, pluss han ene sliter litt med helsen. Men om vi får nye katter får vi muligheten til å forsikre de, så kanskje det blir billigere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Neket skrev (På 9.8.2022 den 16.54):

Jeg skrev annonse på Facebook på kattepass i Bergen, men de var så treeeege med å godkjenne innlegget at jeg booket dem inn hos Anjas Kattepass istedet. 

Men noen ganger tenker jeg det kunne vært kjekt med «avlastningshjem» i forbindelse med jobb og sånn. Var lettere før min søster skaffet seg to av samme rase (som Purre blir hysterisk sint/redd av) 

Sånn våknet Snusen og jeg på sofaen i går 😂

D3ADC53C-2CF9-45DB-879B-21BC5E2026F3.thumb.jpeg.42f2892b2e1c852e2de86f1acc94e68f.jpeg

Jeg synes alle pusene her er vanvittig søte og vakre, men yndlingene mine er her, og jeg trenger oppdateringer på hvordan de har det 😂❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lineffs skrev (På 15.7.2016 den 1.16):

Siden ingen svarte på den forrige tråden min, så tenkte jeg å lage en tråd hvor vi kan dele bilder av kattene våre :) 

Så her er det bare å slenge inn så mange bilder dere bare vil.

Gleder meg til å se de søte pelsdottene deres :)  :)  

Pelsdotter 🤣🥰

Anonymkode: 2765c...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 15.55):

Jeg synes alle pusene her er vanvittig søte og vakre, men yndlingene mine er her, og jeg trenger oppdateringer på hvordan de har det 😂❤❤

De har det bra! 

215BB45E-4D35-4098-A597-4B5617350CFC.jpeg

D1DE1540-AA30-47F9-AD38-10AEE18655DD.jpeg

ECBBDE95-2651-4DFB-BD1F-6C5A7F78C676.jpeg

9DEC9BBA-AAA1-4137-9CD9-FDDE14B74111.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...