Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

To av fire kattunger som levde ute med den menneskesky moren sin. De andre to har blitt så sky at vi ikke klarer å fange dem, men vi gir ikke opp.

0B4573E8-D737-4F98-A2D2-DC1D8364E974.jpeg

Anonymkode: 50c08...e79

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8f49a3528946dda29bfe654607117039.jpg

Anonymkode: 42ca8...a25

Smelt!!! 😻😻😻😻

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min vakre, fine og rare pus som vi dessverre måtte ta farvel med igår 😭💔 Ingen vil noensinne ta plassen hennes ❤️ Ble 7 år, trodde vi skulle få ha henne mye lenger enn det! 

C581C8DE-5512-4021-9DFF-9DB600AAE519.jpeg

Anonymkode: 9bde4...160

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min vakre, fine og rare pus som vi dessverre måtte ta farvel med igår 😭💔 Ingen vil noensinne ta plassen hennes ❤️ Ble 7 år, trodde vi skulle få ha henne mye lenger enn det! 

💙 Hun var nydelig, kondolerer :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist med slike hendelser. Jeg hadde ei spesiell katt når jeg studerte, og som pussig nok døde når jeg var ferdig med studiene. Den katten var min ene spesielle katt. Har hatt noen katter etter, men likevel...det er alltid en katt som skiller seg ut, tenker jeg.

Kondolerer og ta vare på gode minner!

Anonymkode: 3e92e...6bb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så trist 😭 Var hun syk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist med slike hendelser. Jeg hadde ei spesiell katt når jeg studerte, og som pussig nok døde når jeg var ferdig med studiene. Den katten var min ene spesielle katt. Har hatt noen katter etter, men likevel...det er alltid en katt som skiller seg ut, tenker jeg.

Kondolerer og ta vare på gode minner!

Anonymkode: 3e92e...6bb

Ja det er noen som skiller seg ut! Den katten her hadde mange rare personlighetstrekk jeg kommer til å savne, og har heldigvis mange gode minner ja ❤️ Ingen som vil kunne erstatte henne 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, KittyNose skrev:

Så trist 😭 Var hun syk?

Ja, hun ble akutt syk for noen dager siden med oppkast, og så ble pusten veldig dårlig, dyrlegen skjønte ikke hva det var og det hjalp ikke med noenting hun prøvde, så ble pusten bare verre og verre, så dyrlegen anbefalte at det beste var å la pusen slippe.. Så det var veldig trist 😢

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50/50 huskatt og Maine Coon 💗 Vi pleier å si hun er 50/50 hund og katt :fnise: Det beste med hun må være entréen hun gjør når hun kommer inn. Da skal alle ropes på og alle må ønske henne velkommen :ler: Hun holder ikke kjeft før vi har hilset tilbake :rolleyes: 

AA54F87E-E5C6-437E-8B52-F1DA3FCD309E.jpeg

Anonymkode: 5dba7...74c

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun ble akutt syk for noen dager siden med oppkast, og så ble pusten veldig dårlig, dyrlegen skjønte ikke hva det var og det hjalp ikke med noenting hun prøvde, så ble pusten bare verre og verre, så dyrlegen anbefalte at det beste var å la pusen slippe.. Så det var veldig trist 😢

Stakkars fine pusen 😥 Føler med deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh nei :( Hun var nydelig ❤

Kondolerer :hug:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...