Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Neket skrev:

Håpet på noe sprekt da en ville strikke til dem, synes fargene var litt triste 🤪

53690_Dogs_of_Norway_Rosa_Mariusgenser_for_hund__7_2.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, KittyNose skrev:

53690_Dogs_of_Norway_Rosa_Mariusgenser_for_hund__7_2.jpg

Har sett dem... min indre gnier synes det er galskap å betale masse penger for noe de er såååå glad for å få av seg igjen 🤪 De prøvde å vaske genserne sine i dag. Det er stygt å le 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Neket skrev:

Har sett dem... min indre gnier synes det er galskap å betale masse penger for noe de er såååå glad for å få av seg igjen 🤪 De prøvde å vaske genserne sine i dag. Det er stygt å le 😂

Det kan jeg være enig i, men synes den der var søt da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, KittyNose skrev:

Aida lurer nok på hva i alle dager det er Kompis driver med her :fnise:

Screenshot_20200427-224249__01.jpg

Det lurer jeg også på!  :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rumle skrev:

Det lurer jeg også på!  :ler:

Han leker med en leke som er festet i en lang strikk, alle tre har lekt med den 😁

trixie-haumlngande-doumlrrleksak-plyschmus-a9.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, KittyNose skrev:

Han leker med en leke som er festet i en lang strikk, alle tre har lekt med den 😁

trixie-haumlngande-doumlrrleksak-plyschmus-a9.jpg

Aha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Jeg ER så fristet, alltid vært glad i og hatt katter, men dine.. herlighet, kjenner en fascinasjon jeg ikke kommer ut av, MÅ bare se mer og mer av de, tenker på de av og til i løpet av dagen også, er så betatt! Må inn på finn og se ❤

Har du hatt dine fra de var gamle nok til å gis vekk? Hvordan er de som kattunger? Tror du de kan være utekatter og? Ikke helt utekatt, men liksom gå ut litt? Bor avsides med lite naboer og STOR hage. 

Anonymkode: aac8b...621

Jeg har en orientalerblanding. Visste ikke det da jeg fikk henne, men veterinæren forklarte det spesielle utseendet hennes med orientaler.

Hun er nysgjerrig, overkosete, ordentlig bøllete og hun snakker. Hele tiden snakker hun. Ekstremt stort oppmerksomhetsbehov og en herlig primadonna rett og slett.

Hun er lav, lang, tynn og med lang hale. Og selvfølgelig det trekantede litt spisse ansiktet. I tillegg så er hun jo skipskatt så hun klatrer i alt. Står du med noe hun vil ha så finner hun på å hoppe rett opp på deg og sette alle klørne i deg for å holde seg fast.

Skal jeg ha rasekatt noengang blir det orientaler. 

Vår er utekatt. Det finnes masse utstyr til å kunne lage uteplass til innekatter på forskjellige nettbutikker. Ellers kan man ha de i sele.

Ville ikke tenkt meg om to ganger om jeg hadde hatt mulighet til å ha flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purremaskinen i arbeid. Han vekker meg hver morgen 🤪

Snusen ligger pent på puten sin (og ikke under dynen min 😜)

CABD0E4D-C163-4999-A134-A09C247DC373.jpeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Neket skrev:

Purremaskinen i arbeid. Han vekker meg hver morgen 🤪

Snusen ligger pent på puten sin (og ikke under dynen min 😜)

CABD0E4D-C163-4999-A134-A09C247DC373.jpeg

Er de søsken? 😊

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Er de søsken? 😊

Ja. Siden man ikke fikk ha dem alene tok jeg to fra samme kull, da slipper man peset med å introdusere dem for hverandre :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 20.4.2020 den 0.44, Neket skrev:

Det heter seg at de ikke selges som utekatt (eller alene), men å ha dem ute i bånd eller i trygge omgivelser går jo helt fint. Jeg har gjerdet inn deler av terrassen nå og laget catwalk som går ut på plenen. Funderer på hvordan jeg kan gjerde inn alt uten rømming og klager fra styret pga fasadeendring eller noe sånt. Når det er surt og kaldt snur de bare i døren. Var flere dager forrige uke de bare så dumt på meg når de først løp til døren, så kjente temperaturen. Nå har det vært fint og da sitter vi ute alle sammen. Purre har luftet favorittlekene sine også 🤪

Jeg fikk mine da de var nærmere 5 mnd, oppdretter ville stille ut hele kullet før hun leverte dem fra seg. Men da var de ferdig kastrerte. 
Som kattunger var de som nå 🤪 Bortsett fra at nettene var mye kortere 🤪 Snusen hadde tåfetisj og jeg sov en periode med svære tøfler, han er bedre nå 😜 Men de blir aldri «voksne» i den forstand at de leker flere timer for dagen, og de trenger mye oppmerksomhet. Aldri alene på do, alle skap og skuffer må undersøkes hver gang de åpnes, de har stemme og bruker den. Men de er veldig hengivne og løper til døren når det ringer på 😀
Vi har instabuddies som ikke har andre katter i huset, da har de gjerne en hund som kompis, eller hjemmeværende eiere. 

Takk for svar!! Har sett på finn, er det den selgeren med siameser/orientalske?

Er så fristet at jeg tror jeg gjør en megsinvestering og får meg en sånn, eller to, jeg er så heldig å jobbe hjemmefra 100% uavhengig av korona og kunne vært hjemme med en pus hele tiden. Har stor hage jeg kan gjerde inn som jeg vil som pus kan gå i, tror du jeg da kan ha en, eller er det best med to som har hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!! Har sett på finn, er det den selgeren med siameser/orientalske?

Er så fristet at jeg tror jeg gjør en megsinvestering og får meg en sånn, eller to, jeg er så heldig å jobbe hjemmefra 100% uavhengig av korona og kunne vært hjemme med en pus hele tiden. Har stor hage jeg kan gjerde inn som jeg vil som pus kan gå i, tror du jeg da kan ha en, eller er det best med to som har hverandre? 

To!! Om du ikke er hjemmeværende, eller har andre dyr (hund feks) 

Mine kommer fra Moss, Tauriel heter oppdrettet. Hun har vel en svart igjen nå, sist jeg sjekket ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
52 minutter siden, Neket skrev:

To!! Om du ikke er hjemmeværende, eller har andre dyr (hund feks) 

Mine kommer fra Moss, Tauriel heter oppdrettet. Hun har vel en svart igjen nå, sist jeg sjekket ihvertfall. 

Takk for tips, skal sjekke ut! 🤗

Ikke min katt eller meg, men fant dette bildet på reddit nå og det er bare for bra til ikke å dele, dette er THE selfie altså! 🤣

2brdaztc8zv41.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...