Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Neket skrev:

Lille Esel og Maurslukeren. Gøy med vidvinkel 🤪

Kose-Purre og Sole-Snus! 

D9AE5B97-1C74-4CD3-99A1-642103CF859B.jpeg

F7DECBBD-BE22-498D-B0C1-2ED68035092A.jpeg

85978BC7-674B-4A7E-91FA-9BF84AF63EA0.jpeg

7BD36C1B-2217-47C3-BCF0-C1D3BAC0256D.jpeg

De pusene der ser så kloke  og skøyeraktige ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Neket skrev:

Lille Esel og Maurslukeren. Gøy med vidvinkel 🤪

Kose-Purre og Sole-Snus! 

D9AE5B97-1C74-4CD3-99A1-642103CF859B.jpeg

F7DECBBD-BE22-498D-B0C1-2ED68035092A.jpeg

85978BC7-674B-4A7E-91FA-9BF84AF63EA0.jpeg

7BD36C1B-2217-47C3-BCF0-C1D3BAC0256D.jpeg

Altså nå er det seriøst nummeret før jeg går rett inn på finn og finner meg et par sånne 😍😍😍😍😍

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Koya skrev:

De pusene der ser så kloke  og skøyeraktige ut :ler:

Takk :) Det er aldri kjedelig med dem i huset, men heldigvis greier de underholde seg selv i timer med pudderkost eller glitterball 🤪

En bekjent sa jeg måtte klikkertrene dem, men det har jeg ikke så peiling på. Synes jo selv dette er en fantastisk rase, så nå skal de bli fettere-min søster har bestilt to fra samme oppdretter. Jeg gleder meg til å bli tante 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Neket skrev:

Takk :) Det er aldri kjedelig med dem i huset, men heldigvis greier de underholde seg selv i timer med pudderkost eller glitterball 🤪

En bekjent sa jeg måtte klikkertrene dem, men det har jeg ikke så peiling på. Synes jo selv dette er en fantastisk rase, så nå skal de bli fettere-min søster har bestilt to fra samme oppdretter. Jeg gleder meg til å bli tante 😀

Jeg lærte vår gamle familiekatt sitt, gi labb og "hent ball" uten klikker eller noe, så om dette er spesielt smarte katter kan de sikkert lære masse greier lett :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå er det seriøst nummeret før jeg går rett inn på finn og finner meg et par sånne 😍😍😍😍😍

Oppdretteren har annonse ute nå 😇

Snusen og Purre er på Instagram også. 
orientalcats_of_bergen. Der havner det videosnutter av apport, solrulling, maurobservasjon og selvfølgelig bilder :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Neket skrev:

Hehe det vil jeg tro :ler: 

næh, så kult at du skal bli tante 😄 grattis! 

Endret av Koya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neket skrev:

orientalcats_of_bergen. Der havner det videosnutter av apport, solrulling, maurobservasjon og selvfølgelig bilder :) 

Ååå, dere skal jeg følge ! Blir alltid i godt humør av å se katter 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Neket skrev:

Jeg ER så fristet, alltid vært glad i og hatt katter, men dine.. herlighet, kjenner en fascinasjon jeg ikke kommer ut av, MÅ bare se mer og mer av de, tenker på de av og til i løpet av dagen også, er så betatt! Må inn på finn og se ❤

Har du hatt dine fra de var gamle nok til å gis vekk? Hvordan er de som kattunger? Tror du de kan være utekatter og? Ikke helt utekatt, men liksom gå ut litt? Bor avsides med lite naboer og STOR hage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ER så fristet, alltid vært glad i og hatt katter, men dine.. herlighet, kjenner en fascinasjon jeg ikke kommer ut av, MÅ bare se mer og mer av de, tenker på de av og til i løpet av dagen også, er så betatt! Må inn på finn og se ❤

Har du hatt dine fra de var gamle nok til å gis vekk? Hvordan er de som kattunger? Tror du de kan være utekatter og? Ikke helt utekatt, men liksom gå ut litt? Bor avsides med lite naboer og STOR hage. 

Det heter seg at de ikke selges som utekatt (eller alene), men å ha dem ute i bånd eller i trygge omgivelser går jo helt fint. Jeg har gjerdet inn deler av terrassen nå og laget catwalk som går ut på plenen. Funderer på hvordan jeg kan gjerde inn alt uten rømming og klager fra styret pga fasadeendring eller noe sånt. Når det er surt og kaldt snur de bare i døren. Var flere dager forrige uke de bare så dumt på meg når de først løp til døren, så kjente temperaturen. Nå har det vært fint og da sitter vi ute alle sammen. Purre har luftet favorittlekene sine også 🤪

Jeg fikk mine da de var nærmere 5 mnd, oppdretter ville stille ut hele kullet før hun leverte dem fra seg. Men da var de ferdig kastrerte. 
Som kattunger var de som nå 🤪 Bortsett fra at nettene var mye kortere 🤪 Snusen hadde tåfetisj og jeg sov en periode med svære tøfler, han er bedre nå 😜 Men de blir aldri «voksne» i den forstand at de leker flere timer for dagen, og de trenger mye oppmerksomhet. Aldri alene på do, alle skap og skuffer må undersøkes hver gang de åpnes, de har stemme og bruker den. Men de er veldig hengivne og løper til døren når det ringer på 😀
Vi har instabuddies som ikke har andre katter i huset, da har de gjerne en hund som kompis, eller hjemmeværende eiere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AmandaVI skrev:

Snur mamma ryggen til snart, tro? 😄🐱🥞

20200424_114332.jpg

😄❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, KittyNose skrev:

😄❤️

Stor forskjell på guttene mine sånn. Korken stjeler aldri mat og tigger aldri ved bordet og er ganske beskjeden i matveien. Han her, derimot 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AmandaVI skrev:

Stor forskjell på guttene mine sånn. Korken stjeler aldri mat og tigger aldri ved bordet og er ganske beskjeden i matveien. Han her, derimot 🙄

Sånn er det her i huset også, ingen tvil om at de har forskjellige personligheter 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, KittyNose skrev:

Kanskje de burde få hver sin Mariusgenser :fnise:

Håpet på noe sprekt da en ville strikke til dem, synes fargene var litt triste 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...