Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2019 #901 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) For noen vakre puser Endret 6. november 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesklappt Skrevet 6. november 2019 #902 Del Skrevet 6. november 2019 Stuart er på oppdagelsesferd. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #903 Del Skrevet 6. november 2019 Har ikke katt selv nå, men likte godt dette og ville dele 🤣 Anonymkode: aac8b...621 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 6. november 2019 #904 Del Skrevet 6. november 2019 56 minutter siden, allesklappt said: Stuart er på oppdagelsesferd. Stuart passet katta perfekt fine kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2019 #905 Del Skrevet 7. november 2019 19 timer siden, Slaskete Maskot skrev: Stuart passet katta perfekt fine kattepus Får vi se Maskotpusen snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. november 2019 #906 Del Skrevet 7. november 2019 21 minutter siden, Rumle said: Får vi se Maskotpusen snart kanskje? Kanskje det hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. november 2019 #907 Del Skrevet 7. november 2019 Legger han bare ut nå jeg, her ligger han midt på senga 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2019 #908 Del Skrevet 7. november 2019 8 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: Legger han bare ut nå jeg, her ligger han midt på senga 😅 Awwwww! 😍 Lett å se hvem som eier den sengen ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. november 2019 #909 Del Skrevet 7. november 2019 Just now, Rumle said: Awwwww! 😍 Lett å se hvem som eier den sengen ja 😅 hmhm, føler der er ikke helt lett å dra dyna for å få mer over meg så jeg bare drar puta nedover senga og dingler med føttene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2019 #910 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) 2 minutter siden, Slaskete Maskot skrev: hmhm, føler der er ikke helt lett å dra dyna for å få mer over meg så jeg bare drar puta nedover senga og dingler med føttene 😄 Haha 😅 Jeg vokste opp med en katt som sov i sengen min hver natt (smal barneseng) og hun likte ligge innerst med labbene mot veggen mens hun "presset" meg ut mot kanten med ryggen Tror jeg sov på 25% av den sengen, hele oppveksten Endret 7. november 2019 av Rumle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 7. november 2019 #911 Del Skrevet 7. november 2019 Just now, Rumle said: Haha 😅 Jeg vokste opp med en katt som sov i sengen min hver natt (smal barneseng) og hun likte ligge innerst med labbene mot veggen mens hun "presset" meg ut mot kanten Tror jeg sov på 25% av den sengen, hele oppveksten Lmao, typisk katter. Men det er vel så de sier at det er vi som bor hos katten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2019 #912 Del Skrevet 7. november 2019 Akkurat nå, Slaskete Maskot skrev: Lmao, typisk katter. Men det er vel så de sier at det er vi som bor hos katten 😄 Jupp, jupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 7. november 2019 #913 Del Skrevet 7. november 2019 På 6.11.2019 den 20.25, allesklappt skrev: Stuart er på oppdagelsesferd. Såå fin😻 hvilken rase er dette? Sibir? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesklappt Skrevet 8. november 2019 #914 Del Skrevet 8. november 2019 18 timer siden, Mainecoon skrev: Såå fin😻 hvilken rase er dette? Sibir? Mammaen er Sibir og pappa Scottish fold. En perfekt kombo 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. november 2019 #915 Del Skrevet 8. november 2019 På 7.11.2019 den 17.07, Rumle skrev: Haha 😅 Jeg vokste opp med en katt som sov i sengen min hver natt (smal barneseng) og hun likte ligge innerst med labbene mot veggen mens hun "presset" meg ut mot kanten med ryggen Tror jeg sov på 25% av den sengen, hele oppveksten Haha, akkurat slik gjorde katten vi hadde da jeg var ung. Noen ganger lå jeg nesten med hodet på nattbordet slik som han breiet seg i senga mi Men var så koselig å sove sammen, så fikk meg ikke til å hive han ut av senga 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2019 #916 Del Skrevet 8. november 2019 6 minutter siden, smalls skrev: Haha, akkurat slik gjorde katten vi hadde da jeg var ung. Noen ganger lå jeg nesten med hodet på nattbordet slik som han breiet seg i senga mi Men var så koselig å sove sammen, så fikk meg ikke til å hive han ut av senga Så morsomt 😊 Savner min gamle pus, hun var en skikkelig rakker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2019 #917 Del Skrevet 8. november 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Så morsomt 😊 Savner min gamle pus, hun var en skikkelig rakker Savner ALLE pusene mine altså Men, den første var en skikkelig rakker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aerdnaa Skrevet 11. november 2019 #918 Del Skrevet 11. november 2019 Min lille 🥰 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #919 Del Skrevet 11. november 2019 2 timer siden, Aerdnaa skrev: Min lille 🥰 Awwww 😻😽 Anonymkode: 5162d...200 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. november 2019 #920 Del Skrevet 12. november 2019 14 timer siden, Aerdnaa skrev: Min lille 🥰 Herlighet, såååå nydelig 💖💖😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå