Gå til innhold

Få se på pus!


lineffs

Anbefalte innlegg

PetterKanin skrev (13 timer siden):

Denne tråden er fire år gamlere enn profilen din ...

ja vel rart den plutselig dukket opp når jeg lagde nesten en helt lik tråd 🤔

så var den en som ødela min med og kopiere det du hadde skrevet om at du måtte lage en ny tråd siden du ikke fikk non innlegg på forige tråden din så la dem hundre kopier fra din trå og var så sta på at jeg var deg

Anonymkode: 72a13...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (23 timer siden):

Søskenparet vi adopterte fra ReddDyra for 4 år siden. De var villkatter, nå er det knapt plass til eierene i sofaen 😂

20221023_114609.jpg

Hva heter de?🥰

Anonymkode: 16587...41e

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den yngste sibirkatten vår ❤️

0D37FF8E-54BF-4BB0-A1A1-C405E028A136.jpeg

Anonymkode: 7067b...449

Åhh skogskatt ❤️:katt:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (5 minutter siden):

Jeg har den snilleste og fineste mammadalt i verden på fire poter 😺

Snapchat-1401798034.jpg

Vakker 😍:katt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (5 minutter siden):

🥰

Snapchat-1216594683.jpg

Har han vært på tur ? :) :katt:

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene  hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde 

 

Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 

 

 

IMG_20220815_222429_1.thumb.jpg.6fd4f33265a7e9eaff7ff3c4db990c6b.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Den yngste sibirkatten vår ❤️

0D37FF8E-54BF-4BB0-A1A1-C405E028A136.jpeg

Anonymkode: 7067b...449

Så lik på min sibirpusejente. 

IMG_20210714_234234.jpg

IMG_20220717_102847.jpg

Anonymkode: eb562...171

  • Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (29 minutter siden):

Har han vært på tur ? :) :katt:

Nei, heller motsatt. Han hadde husarrest 😵 Han har ikke slåssa nemlig, men fått juling ute i gata her. Kom hjem, kjempe stressa og gjemte seg. Jeg fant han ikke før dagen etter, så ved matskål. Da var det et små dypt bittsår i nakken. Så snakka med dyrlege. Barbere rundt bittet, og rens. Samt holde han inne til det grodde fint. Passa bra, da jeg var hjemme selv for jeg var syk🙏 Så vi trøsta hverandre 🥰 

Hatt han siden juli 2019. Så han har gått ut siden våren 2020. Er første gang dette har skjedd. Små sår i hode og nakke etter bølling med hverandre der ute er jo ei greie jeg vet skjer spesielt med hannkatt. Men skikkelig bank der han kom stressa og redd hjem. Gikk rundt i jakt posisjon og så ut som han gjemte seg. For så gjemme seg faktisk, til dagen etter. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (13 minutter siden):

Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene  hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde 

 

Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 

 

 

IMG_20220815_222429_1.thumb.jpg.6fd4f33265a7e9eaff7ff3c4db990c6b.jpg

Kanskje hun er innom og sier hei 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 minutter siden):

Nei, heller motsatt. Han hadde husarrest 😵 Han har ikke slåssa nemlig, men fått juling ute i gata her. Kom hjem, kjempe stressa og gjemte seg. Jeg fant han ikke før dagen etter, så ved matskål. Da var det et små dypt bittsår i nakken. Så snakka med dyrlege. Barbere rundt bittet, og rens. Samt holde han inne til det grodde fint. Passa bra, da jeg var hjemme selv for jeg var syk🙏 Så vi trøsta hverandre 🥰 

Hatt han siden juli 2019. Så han har gått ut siden våren 2020. Er første gang dette har skjedd. Små sår i hode og nakke etter bølling med hverandre der ute er jo ei greie jeg vet skjer spesielt med hannkatt. Men skikkelig bank der han kom stressa og redd hjem. Gikk rundt i jakt posisjon og så ut som han gjemte seg. For så gjemme seg faktisk, til dagen etter. 

Uff bittsår i nakken ja :( joa de har en tendens til å gjemme seg bort om noe oppstår ja det var jo fint at dere trøstet hverandre :) neida jeg så katteburet så tenkte han hadde vært på tur men da hadde han ikke det :) off så trist jaktmodus ja de kan slåss for noen uker siden var det en pus ute på tomta her som halta og tok han inn i gangen over natta og lot ha sove der var bra dagen etter (ikke min men kjenner han )  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maestro skrev (6 minutter siden):

Kanskje hun er innom og sier hei 🥰

Hei ja det er mye mulig sier ofte navnet hennes og roper noen ganger på henne har kjent noe stryke seg mot beinet mitt uten at det er noen der :katt:😍 de andre er 16 år og ved god helse så kan ikke fatte det samma skjedde i går også de vil ikke ligge ved siden av meg så noe må det være 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (44 minutter siden):

Lurer på om denne nydelige pusen går igjen søsterene  hennes oppfører seg rart mjauer og lager masse lyder og lukter etter noe som ikke er der søsteren oppholdt seg i gangen siste natten hun levde 

 

Lussi gikk bort i en alder av 16 År den 28.09.2022 klokken 14:16 

 

 

IMG_20220815_222429_1.thumb.jpg.6fd4f33265a7e9eaff7ff3c4db990c6b.jpg

De kjenner nok luktene etter henne og savner henne. 💕

Anonymkode: eb562...171

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (På 11.11.2022 den 20.24):

Jeg lagde nesten helt lik tråd som deg så nå har noen skrevet på min tråd at jeg har laget en til fordi du har laget en som er helt lik min som jeg syns ikke er greit

Herlighet, skal man lage drama av at flere lager en tråd med katter, haha 😂 Vi vil se søte og gode katter, det vil vi ha mye av, så det går helt fint at flere lager tråder om dette. Tenk på alle penisstørrelsetrådene som er på dette forumet. Skulle Anders kjefte på alle andre menn som lager tråder om det samme som han? På tide at kattene får mer plass enn pikker, seriøst altså 🙈

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Uff bittsår i nakken ja :( joa de har en tendens til å gjemme seg bort om noe oppstår ja det var jo fint at dere trøstet hverandre :) neida jeg så katteburet så tenkte han hadde vært på tur men da hadde han ikke det :) off så trist jaktmodus ja de kan slåss for noen uker siden var det en pus ute på tomta her som halta og tok han inn i gangen over natta og lot ha sove der var bra dagen etter (ikke min men kjenner han )  :) 

Jeg har ikke bod, så enden av sengen, altså på gulv er lageret mitt 🙈 Det og ene klesskapet mitt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...