AmandaVI Skrevet 21. januar 2020 #981 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) Korken har nå blitt ni måneder gammel Han er verdens søteste pusegutt ❤ her sitter han oppå kjøleskapet. Det har han ikke egentlig lov til, for han dytter ned den gule boksen og da kan du plukke opp vasketabletter helt til våren. Han er veldig glad i alle, folk og dyr og elsker å leke med barn. Favorittmaten hans er yoghurt og Sheba med kalv. Han er så glad i yoghurt han finner seg yoghurtbegre fra søpla og legger dem fra seg i sofaen. Han er alltid ved siden av meg og elsker kos. Du skulle bare kjent hvor silkebløt og blank pelsen hans er. Lille, gode pusen min ❤ du er alt for meg 🤗❤🐱 Endret 21. januar 2020 av AmandaVI 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #982 Del Skrevet 21. januar 2020 Trådstarter av tråden ‘Er det greit at jeg hilser på og klapper katten din?’ her Jeg holder på å krepere av puselykke av denne tråden! Det formelig klør i fingrene etter å kose med alle de nydelige kattene Anonymkode: b9146...7ff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 21. januar 2020 #983 Del Skrevet 21. januar 2020 Etter at vår kjære Minnie døde i romjulen ble huset noen uker senere åpnet for en ny seniorpus fra kattehuset. Han er 8.5 år og veier over 6 kilo. Stor kosegutt! Hils på Sky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #984 Del Skrevet 21. januar 2020 4 minutter siden, Koya skrev: Etter at vår kjære Minnie døde i romjulen ble huset noen uker senere åpnet for en ny seniorpus fra kattehuset. Han er 8.5 år og veier over 6 kilo. Stor kosegutt! Hils på Sky! Å fy faen for en diger katt! Herlig!! Godt du har en ny venn i hus og hjertet ❤ Anonymkode: aac8b...621 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 21. januar 2020 #985 Del Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å fy faen for en diger katt! Herlig!! Godt du har en ny venn i hus og hjertet ❤ Anonymkode: aac8b...621 Han er så god. Jeg har bare hatt han i 5 dager, men han er allerede så tillitsfull og kosete. Kan lett ligge i armkroken min iett par timer mens vi ser TV sammen mens han maler høylytt. Jeg elsker ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 21. januar 2020 #986 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AmandaVI skrev: Korken har nå blitt ni måneder gammel Han er verdens søteste pusegutt ❤ her sitter han oppå kjøleskapet. Det har han ikke egentlig lov til, for han dytter ned den gule boksen og da kan du plukke opp vasketabletter helt til våren. Han er veldig glad i alle, folk og dyr og elsker å leke med barn. Favorittmaten hans er yoghurt og Sheba med kalv. Han er så glad i yoghurt han finner seg yoghurtbegre fra søpla og legger dem fra seg i sofaen. Han er alltid ved siden av meg og elsker kos. Du skulle bare kjent hvor silkebløt og blank pelsen hans er. Lille, gode pusen min ❤ du er alt for meg 🤗❤🐱 Kompis liker også å sitte på kjøleskapet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 21. januar 2020 #987 Del Skrevet 21. januar 2020 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2020 #988 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, Koya skrev: Etter at vår kjære Minnie døde i romjulen ble huset noen uker senere åpnet for en ny seniorpus fra kattehuset. Han er 8.5 år og veier over 6 kilo. Stor kosegutt! Hils på Sky! Så leit at dere mistet Minnie ❤ Og hei til Sky! For en skjønn kosebamse 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 22. januar 2020 #989 Del Skrevet 22. januar 2020 11 timer siden, Rumle skrev: Så leit at dere mistet Minnie ❤ Og hei til Sky! For en skjønn kosebamse Ja, det var en litt spesiell dag. Først døde min far, så kom telefonen om at katten min måtte avlives 8 timer etterpå Men jeg liker å tro at alt skjer for en grunn. Min gamle katt slo følge med min far over regnbuebroen slik at hennes plass i huset ble ledig for denne katten som var i nød og sårt trengte et hjem som hadde erfaring med syke katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. januar 2020 #990 Del Skrevet 22. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, Koya said: Ja, det var en litt spesiell dag. Først døde min far, så kom telefonen om at katten min måtte avlives 8 timer etterpå Men jeg liker å tro at alt skjer for en grunn. Min gamle katt slo følge med min far over regnbuebroen slik at hennes plass i huset ble ledig for denne katten som var i nød og sårt trengte et hjem som hadde erfaring med syke katter Kondolerer. Herre, så flott person du er! Endret 22. januar 2020 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #991 Del Skrevet 22. januar 2020 6 minutter siden, Koya skrev: Ja, det var en litt spesiell dag. Først døde min far, så kom telefonen om at katten min måtte avlives 8 timer etterpå Men jeg liker å tro at alt skjer for en grunn. Min gamle katt slo følge med min far over regnbuebroen slik at hennes plass i huset ble ledig for denne katten som var i nød og sårt trengte et hjem som hadde erfaring med syke katter Jeg er så lei meg for sorgen du følte når begge måtte gå fra deg, du har et stort sinn og svært empatisk ❤ Anonymkode: aac8b...621 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. januar 2020 #992 Del Skrevet 22. januar 2020 51 minutter siden, Koya skrev: Ja, det var en litt spesiell dag. Først døde min far, så kom telefonen om at katten min måtte avlives 8 timer etterpå Men jeg liker å tro at alt skjer for en grunn. Min gamle katt slo følge med min far over regnbuebroen slik at hennes plass i huset ble ledig for denne katten som var i nød og sårt trengte et hjem som hadde erfaring med syke katter Kondolerer ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 22. januar 2020 #993 Del Skrevet 22. januar 2020 23 timer siden, Maestro skrev: Ligner veldig på min. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 22. januar 2020 #994 Del Skrevet 22. januar 2020 1 time siden, Lady Lovelylocks skrev: Ligner veldig på min. Hehe ja faktisk 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 23. januar 2020 #995 Del Skrevet 23. januar 2020 På 21.1.2020 den 21.27, AmandaVI skrev: Korken har nå blitt ni måneder gammel Han er verdens søteste pusegutt ❤ her sitter han oppå kjøleskapet. Det har han ikke egentlig lov til, for han dytter ned den gule boksen og da kan du plukke opp vasketabletter helt til våren. Han er veldig glad i alle, folk og dyr og elsker å leke med barn. Favorittmaten hans er yoghurt og Sheba med kalv. Han er så glad i yoghurt han finner seg yoghurtbegre fra søpla og legger dem fra seg i sofaen. Han er alltid ved siden av meg og elsker kos. Du skulle bare kjent hvor silkebløt og blank pelsen hans er. Lille, gode pusen min ❤ du er alt for meg 🤗❤🐱 Katten bestemmer selv hva som er lov og ikke lov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 26. januar 2020 #996 Del Skrevet 26. januar 2020 Do-hjelpen og trøtt teppe-troll 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. januar 2020 #997 Del Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, Neket skrev: Do-hjelpen og trøtt teppe-troll Sommerfuglfjes 🐱🤗🦋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 26. januar 2020 #998 Del Skrevet 26. januar 2020 Kompis og Figaro chiller sammen 😋 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #999 Del Skrevet 26. januar 2020 ❤❤ Anonymkode: aac8b...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. januar 2020 #1000 Del Skrevet 26. januar 2020 7 minutter siden, KittyNose skrev: Kompis og Figaro chiller sammen 😋 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå