AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #861 Del Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, Mainecoon skrev: ikke det fineste, men det eneste bilde jeg har av begge gaupene sammen🥰 Må være den største katten jeg har sett Veldig søte begge to. Anonymkode: 42ca8...a25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 2. november 2019 #862 Del Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må være den største katten jeg har sett Veldig søte begge to. Anonymkode: 42ca8...a25 Han er "bare" 11kg😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #863 Del Skrevet 2. november 2019 9 minutter siden, Mainecoon skrev: Han er "bare" 11kg😂 Kan han bli større ? Anonymkode: 42ca8...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2019 #864 Del Skrevet 2. november 2019 19 minutter siden, Mainecoon skrev: ikke det fineste, men det eneste bilde jeg har av begge gaupene sammen🥰 Hva?! Er det til venstre en katt?!!! 😍😍😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2019 #865 Del Skrevet 2. november 2019 17 minutter siden, Mainecoon skrev: Han er "bare" 11kg😂 Hvordan er maktfordelingen de to i mellom? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 2. november 2019 #866 Del Skrevet 2. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan han bli større ? Anonymkode: 42ca8...a25 Han er snart 5 år, så han blir nok ikke større nei😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 2. november 2019 #867 Del Skrevet 2. november 2019 23 minutter siden, Rumle skrev: Hvordan er maktfordelingen de to i mellom? Den minste er bare kattunge enda, men den største gir tydelig beskjed om at det er han som er sjef her i huset. Tusker henne regelmessig. Hopper på henne, holder henne fast og biter litt før han lar henne gå. Hun gjør seg ingenting av det😜 Hun er ikke noe redd for gamlepus heldigvis!😻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #868 Del Skrevet 2. november 2019 5 minutter siden, Mainecoon said: Han er snart 5 år, så han blir nok ikke større nei😊 Er han kosete? Hvordan er det å ha en så stor katt på fanget? Anonymkode: 9962f...ac4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 2. november 2019 #869 Del Skrevet 2. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er han kosete? Hvordan er det å ha en så stor katt på fanget? Anonymkode: 9962f...ac4 Han er en sosial type ja, så han vil gjerne ligge på fanget å kose om kveldene. Han er tung, tar stor plass, men det er utrolig kooos😊 han sovnet i fanget mitt her en dag, mens jeg hadde armen under han. Arma dovnet bort... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2019 #870 Del Skrevet 2. november 2019 7 minutter siden, Mainecoon skrev: Den minste er bare kattunge enda, men den største gir tydelig beskjed om at det er han som er sjef her i huset. Tusker henne regelmessig. Hopper på henne, holder henne fast og biter litt før han lar henne gå. Hun gjør seg ingenting av det😜 Hun er ikke noe redd for gamlepus heldigvis!😻 Stakkars lille! 😅 Godt hun er tøff! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2019 #871 Del Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, Mainecoon skrev: Han er en sosial type ja, så han vil gjerne ligge på fanget å kose om kveldene. Han er tung, tar stor plass, men det er utrolig kooos😊 han sovnet i fanget mitt her en dag, mens jeg hadde armen under han. Arma dovnet bort... 😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helle83 Skrevet 3. november 2019 #872 Del Skrevet 3. november 2019 Her er Minni vår igjen Hun er et lite matvrak 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #873 Del Skrevet 3. november 2019 13 timer siden, Mainecoon skrev: ikke det fineste, men det eneste bilde jeg har av begge gaupene sammen🥰 Å i helsikke.... er dette normale store stoler for mennesker eller kattemøbel..? 20 timer siden, Neket skrev: Når du føler deg skikkelig fin, så ødelegger dustebroren din bildet: Hahahha!! Det ser ut som han prøver å suge sjelen ut av ham 😅 Anonymkode: aac8b...621 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. november 2019 #874 Del Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Helle83 skrev: Her er Minni vår igjen Hun er et lite matvrak Haha samme er min katt. Skikkelig matvrak og blir fornærma om matskålen er tom🤣 Da får jeg et surt blikk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 3. november 2019 #875 Del Skrevet 3. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å i helsikke.... er dette normale store stoler for mennesker eller kattemøbel..? Hahahha!! Det ser ut som han prøver å suge sjelen ut av ham 😅 Anonymkode: aac8b...621 Hahah glemte helt å nevne at det IKKE er lenestoler for voksne, det er for barn😂 så godt mulig de som ikke forsto det ble litt lurt av bilde😅 men stor er han uansett altså😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #876 Del Skrevet 5. november 2019 På 3.11.2019 den 17.47, Mainecoon skrev: Hahah glemte helt å nevne at det IKKE er lenestoler for voksne, det er for barn😂 så godt mulig de som ikke forsto det ble litt lurt av bilde😅 men stor er han uansett altså😊 Hahaha! Ja han er tydeligvis stor, men ikke en gang min venninnes retriever fyller min lenestol som den katten fyller sin, så jeg tenkte at det må jo være gaupe i den der, eventuelt shetlandsponni 😅 du sa han veier 11kg, hvordan klarer du det på fanget? Jeg har en kettlebell på 12 kg som jeg la på fanget mitt bare for å få følelsen av det, greit at vekta blir mer fordelt, men føltes som bekkenet mitt skulle pulveriseres! Anonymkode: aac8b...621 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #877 Del Skrevet 5. november 2019 Anonymkode: 90132...8da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 5. november 2019 #878 Del Skrevet 5. november 2019 Måtte inn hit for å se på puser igjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 5. november 2019 #879 Del Skrevet 5. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! Ja han er tydeligvis stor, men ikke en gang min venninnes retriever fyller min lenestol som den katten fyller sin, så jeg tenkte at det må jo være gaupe i den der, eventuelt shetlandsponni 😅 du sa han veier 11kg, hvordan klarer du det på fanget? Jeg har en kettlebell på 12 kg som jeg la på fanget mitt bare for å få følelsen av det, greit at vekta blir mer fordelt, men føltes som bekkenet mitt skulle pulveriseres! Anonymkode: aac8b...621 Hahah😂 11 kg på fanget går veldig greit faktisk, men det er jo som du sier, vekta blir mye mer fordelt enn med f.eks en kettlebell😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verden Skrevet 5. november 2019 #880 Del Skrevet 5. november 2019 På 2.11.2019 den 20.51, Mainecoon skrev: Han er "bare" 11kg😂 Hvilken rase er den? Kjempekul 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå