Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mainecoon skrev:

01F1240C-748C-43DE-9285-1D87EC7F111B.thumb.jpeg.fb8c09d8fc45804b1488c71175938292.jpegikke det fineste, men det eneste bilde jeg har av begge gaupene sammen🥰

Må være den største katten jeg har sett :rodmer: Veldig søte begge to.

Anonymkode: 42ca8...a25

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må være den største katten jeg har sett :rodmer: Veldig søte begge to.

Han er "bare" 11kg😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mainecoon skrev:

Han er "bare" 11kg😂 

Kan han bli større ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mainecoon skrev:

01F1240C-748C-43DE-9285-1D87EC7F111B.thumb.jpeg.fb8c09d8fc45804b1488c71175938292.jpegikke det fineste, men det eneste bilde jeg har av begge gaupene sammen🥰

Hva?! Er det til venstre en katt?!!! 😍😍😍

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han bli større ?

Han er snart 5 år, så han blir nok ikke større nei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan er maktfordelingen de to i mellom? 

Den minste er bare kattunge enda, men den største gir tydelig beskjed om at det er han som er sjef her i huset. Tusker henne regelmessig. Hopper på henne, holder henne fast og biter litt før han lar henne gå. Hun gjør seg ingenting av det😜 Hun er ikke noe redd for gamlepus heldigvis!😻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mainecoon said:

Han er snart 5 år, så han blir nok ikke større nei😊

Er han kosete? Hvordan er det å ha en så stor katt på fanget?

Anonymkode: 9962f...ac4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han kosete? Hvordan er det å ha en så stor katt på fanget?

Anonymkode: 9962f...ac4

Han er en sosial type ja, så han vil gjerne ligge på fanget å kose om kveldene. Han er tung, tar stor plass, men det er utrolig kooos😊 han sovnet i fanget mitt her en dag, mens jeg hadde armen under han. Arma dovnet bort... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mainecoon skrev:

Den minste er bare kattunge enda, men den største gir tydelig beskjed om at det er han som er sjef her i huset. Tusker henne regelmessig. Hopper på henne, holder henne fast og biter litt før han lar henne gå. Hun gjør seg ingenting av det😜 Hun er ikke noe redd for gamlepus heldigvis!😻

Stakkars lille! 😅 Godt hun er tøff! ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mainecoon skrev:

Han er en sosial type ja, så han vil gjerne ligge på fanget å kose om kveldene. Han er tung, tar stor plass, men det er utrolig kooos😊 han sovnet i fanget mitt her en dag, mens jeg hadde armen under han. Arma dovnet bort... 

😍😍😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mainecoon skrev:

Å i helsikke.... er dette normale store stoler for mennesker eller kattemøbel..?

20 timer siden, Neket skrev:

Når du føler deg skikkelig fin, så ødelegger dustebroren din bildet: 

5CB5E210-4D95-4E28-85AD-111B12D98F56.jpeg

5C61EB91-1F02-40A5-A7F9-C268A395A3FB.jpeg

Hahahha!! Det ser ut som han prøver å suge sjelen ut av ham 😅

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Helle83 skrev:

Her er Minni vår igjen :ninuskapus: Hun er et lite matvrak :laugh:

20191021_170119.jpg

Haha samme er min katt. Skikkelig matvrak og blir fornærma om matskålen er tom🤣 Da får jeg et surt blikk

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å i helsikke.... er dette normale store stoler for mennesker eller kattemøbel..?

Hahahha!! Det ser ut som han prøver å suge sjelen ut av ham 😅

Hahah glemte helt å nevne at det IKKE er lenestoler for voksne, det er for barn😂 så godt mulig de som ikke forsto det ble litt lurt av bilde😅 men stor er han uansett altså😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 17.47, Mainecoon skrev:

Hahah glemte helt å nevne at det IKKE er lenestoler for voksne, det er for barn😂 så godt mulig de som ikke forsto det ble litt lurt av bilde😅 men stor er han uansett altså😊

Hahaha! Ja han er tydeligvis stor, men ikke en gang min venninnes retriever fyller min lenestol som den katten fyller sin, så jeg tenkte at det må jo være gaupe i den der, eventuelt shetlandsponni 😅 du sa han veier 11kg, hvordan klarer du det på fanget? Jeg har en kettlebell på 12 kg som jeg la på fanget mitt bare for å få følelsen av det, greit at vekta blir mer fordelt, men føltes som bekkenet mitt skulle pulveriseres! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Ja han er tydeligvis stor, men ikke en gang min venninnes retriever fyller min lenestol som den katten fyller sin, så jeg tenkte at det må jo være gaupe i den der, eventuelt shetlandsponni 😅 du sa han veier 11kg, hvordan klarer du det på fanget? Jeg har en kettlebell på 12 kg som jeg la på fanget mitt bare for å få følelsen av det, greit at vekta blir mer fordelt, men føltes som bekkenet mitt skulle pulveriseres! 

Hahah😂 11 kg på fanget går veldig greit faktisk, men det er jo som du sier, vekta blir mye mer fordelt enn med f.eks en kettlebell😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...