Minya Skrevet 15. september 2019 #761 Del Skrevet 15. september 2019 On 8/30/2019 at 5:30 PM, AnonymBruker said: Kanskje litt off topic, men hvordan funker de matskålene egentlig? Hva slags chip er det som brukes? Jeg har to katter som skulle ha hatt egne fôringsplaner, men de bruker ikke halsbånd :S Er det mulig å bruke den chippen som registreres hos veterinær? Anonymkode: 6a96c...123 Send meg en PM så kan jeg forklare det og sende deg noen linker, ville gjort det allerede, men du var anonym 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #762 Del Skrevet 15. september 2019 2 timer siden, Neket skrev: For noen rare fascinerende katter, klarer ikke helt å slutte å se på de, hvor fikk du tak i dem? Anonymkode: aac8b...621 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 15. september 2019 #763 Del Skrevet 15. september 2019 Nydelige kattepuser ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #764 Del Skrevet 16. september 2019 Koseligste tråden! 😻😻 Anonymkode: 5162d...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 16. september 2019 #765 Del Skrevet 16. september 2019 Spoiler 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2019 #766 Del Skrevet 16. september 2019 Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. september 2019 #767 Del Skrevet 16. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen rare fascinerende katter, klarer ikke helt å slutte å se på de, hvor fikk du tak i dem? Anonymkode: aac8b...621 Oppdretter i Moss 😇 Jeg var også veldig fascinert av dem og bestemte at denne gangen ville jeg velge dyret, og ikke dyret velge meg 😜 Så dro og hentet uten å ha truffet en eneste representant for rasen i virkeligheten. De var mye mindre enn jeg trodde 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #768 Del Skrevet 16. september 2019 3 minutter siden, Neket skrev: Oppdretter i Moss 😇 Jeg var også veldig fascinert av dem og bestemte at denne gangen ville jeg velge dyret, og ikke dyret velge meg 😜 Så dro og hentet uten å ha truffet en eneste representant for rasen i virkeligheten. De var mye mindre enn jeg trodde 😀 Ja, det skjønner jeg faktisk at du gjorde, føler en sterk tiltrekning og fascinasjon selv! Er de mye mindre enn vanlige katter eller trodde du bare de var store? Liker de å gå ute eller bor de bare inne? Anonymkode: aac8b...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. september 2019 #769 Del Skrevet 16. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det skjønner jeg faktisk at du gjorde, føler en sterk tiltrekning og fascinasjon selv! Er de mye mindre enn vanlige katter eller trodde du bare de var store? Liker de å gå ute eller bor de bare inne? Anonymkode: aac8b...621 Jeg synes naboens vanlige huskatter er digre nå 😂 I følge rasebeskrivelser er de 3-5 kg. Den grå er 4.4 kg og litt større og lengre og feitere enn den svarte. Jeg trodde bare de var like stor som en vanlig katt, men spesielt den svarte ser ut som en halvvoksen som ikke helt har vokst seg ferdig i forhold til bein og ører 😆 De liker å gå ut, men jeg tør ikke slippe dem ut. Er redd de blir overkjørt fordi de er så fokusert på et løv eller et insekt de skal fange 🤪 I tillegg har de ingen underull i pelsen, så de fryser lett. Ser mange kler på dem gensre og fjas, men vet ikke om det hadde vært så populært her! Vi går ut med bånd når maset blir stort og været er ok. Vet ikke om noen som bare slipper dem ut døren. De er så sosial og pratsomme at de sikkert hadde blitt tatt inn flere ganger i uken av folk som tror de er forlatt og utsultet siden de er veldig slanke 😂 Jeg kommer nok til å ha dem mer ute om jeg flytter til et sted som er mer egnet. Lage kattegård eller kattesikre en balkong el. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2019 #770 Del Skrevet 16. september 2019 2 minutter siden, Neket skrev: Jeg synes naboens vanlige huskatter er digre nå 😂 I følge rasebeskrivelser er de 3-5 kg. Den grå er 4.4 kg og litt større og lengre og feitere enn den svarte. Jeg trodde bare de var like stor som en vanlig katt, men spesielt den svarte ser ut som en halvvoksen som ikke helt har vokst seg ferdig i forhold til bein og ører 😆 De liker å gå ut, men jeg tør ikke slippe dem ut. Er redd de blir overkjørt fordi de er så fokusert på et løv eller et insekt de skal fange 🤪 I tillegg har de ingen underull i pelsen, så de fryser lett. Ser mange kler på dem gensre og fjas, men vet ikke om det hadde vært så populært her! Vi går ut med bånd når maset blir stort og været er ok. Vet ikke om noen som bare slipper dem ut døren. De er så sosial og pratsomme at de sikkert hadde blitt tatt inn flere ganger i uken av folk som tror de er forlatt og utsultet siden de er veldig slanke 😂 Jeg kommer nok til å ha dem mer ute om jeg flytter til et sted som er mer egnet. Lage kattegård eller kattesikre en balkong el. Hvilke personlighetsærtrekk har den rasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. september 2019 #771 Del Skrevet 16. september 2019 47 minutter siden, Rumle skrev: Hvilke personlighetsærtrekk har den rasen? De er veldig sosiale, oppdretteren min solgte ikke til hjem uten andre katter. Mine vil gjerne snakke med andre katter de treffer ute, og ser skuffet ut når de andre kattene knurrer og freser til dem 🤪 Også sover de i haug. Jo flere, jo bedre! Noen sier de er det nærmeste man kommer hund i katteinnpakning. Her kan de apportere i timer. De prøver seg gjerne midt på natten også, våkner stadig med favoritt-henteobjektene i senga 🤪 Noen ganger har de dynket dem i vannskålen først, da våkner jeg lettere når de slipper dem på trynet mitt 🤪 Også er de veldig verbale. De svarer villig om man snakker med dem. Sjekk gjerne ut balam_says på Instagram Jeg synes de er mer aktiv og nysgjerrig enn andre katter. Ringer det på, løper de mot døren. Jeg får aldri gå på do alene. Også slipper man kattehår overalt 😜 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2019 #772 Del Skrevet 16. september 2019 27 minutter siden, Neket skrev: De er veldig sosiale, oppdretteren min solgte ikke til hjem uten andre katter. Mine vil gjerne snakke med andre katter de treffer ute, og ser skuffet ut når de andre kattene knurrer og freser til dem 🤪 Også sover de i haug. Jo flere, jo bedre! Noen sier de er det nærmeste man kommer hund i katteinnpakning. Her kan de apportere i timer. De prøver seg gjerne midt på natten også, våkner stadig med favoritt-henteobjektene i senga 🤪 Noen ganger har de dynket dem i vannskålen først, da våkner jeg lettere når de slipper dem på trynet mitt 🤪 Også er de veldig verbale. De svarer villig om man snakker med dem. Sjekk gjerne ut balam_says på Instagram Jeg synes de er mer aktiv og nysgjerrig enn andre katter. Ringer det på, løper de mot døren. Jeg får aldri gå på do alene. Også slipper man kattehår overalt 😜 Så artig! 😊 Skal sjekke den kontoen, takk for tips 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. september 2019 #773 Del Skrevet 16. september 2019 3 timer siden, Rumle skrev: Så artig! 😊 Skal sjekke den kontoen, takk for tips 🙂 Snusen og Purre har også egen konto 😇 orientalcats_of_bergen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2019 #774 Del Skrevet 16. september 2019 30 minutter siden, Neket skrev: Snusen og Purre har også egen konto 😇 orientalcats_of_bergen Så bra! Den må også sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 17. september 2019 #775 Del Skrevet 17. september 2019 I dag har vi jaktet på høstløv. 🤪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 17. september 2019 #776 Del Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Neket skrev: I dag har vi jaktet på høstløv. 🤪 Omg!!!! Maine Coon er "min" rase, men etter å ha sett bildene av dine katter og lest det du har skrevet så føler jeg med helt betatt🙀😻 Jeg mååå bare oppleve slike katter en gang! Nydelige!❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 17. september 2019 #777 Del Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Mainecoon skrev: Omg!!!! Maine Coon er "min" rase, men etter å ha sett bildene av dine katter og lest det du har skrevet så føler jeg med helt betatt🙀😻 Jeg mååå bare oppleve slike katter en gang! Nydelige!❤️ Det er jo så mange flotte raser og huskatter der ute, har mange venner med Maine Coon. Går to orientaler på vekten av en sånn Må si jeg er fornøyd med rasen «min», jeg tør ikke gå ned på dyrebeskyttelsen sitt senter, for jeg var redd for å komme hjem. Med sånn fire katter 🤪🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 18. september 2019 #778 Del Skrevet 18. september 2019 Kommer i godt humør av denne tråden. Liker å kose med katter når jeg går tur. Tror de liker meg. 😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 18. september 2019 #779 Del Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, Kågebruker skrev: Kommer i godt humør av denne tråden. Liker å kose med katter når jeg går tur. Tror de liker meg. 😀 Anbefaler forøvrig Cats standing up på Reddit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 18. september 2019 #780 Del Skrevet 18. september 2019 På 17.9.2019 den 19.13, Neket skrev: I dag har vi jaktet på høstløv. 🤪 Går du tur med pus? Hvordan er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå