Gå til innhold

Få se på pus!

lineffs

Anbefalte innlegg

On 8/30/2019 at 5:30 PM, AnonymBruker said:

Kanskje litt off topic, men hvordan funker de matskålene egentlig? Hva slags chip er det som brukes? Jeg har to katter som skulle ha hatt egne fôringsplaner, men de bruker ikke halsbånd :S Er det mulig å bruke den chippen som registreres hos veterinær? 

Anonymkode: 6a96c...123

Send meg en PM så kan jeg forklare det og sende deg noen linker, ville gjort det allerede, men du var anonym 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Neket skrev:

8DC46EF8-0E48-40A1-B90B-0150B041E89E.jpeg

For noen rare fascinerende katter, klarer ikke helt å slutte å se på de, hvor fikk du tak i dem? 

Anonymkode: aac8b...621

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen rare fascinerende katter, klarer ikke helt å slutte å se på de, hvor fikk du tak i dem? 

Oppdretter i Moss 😇 Jeg var også veldig fascinert av dem og bestemte at denne gangen ville jeg velge dyret, og ikke dyret velge meg 😜 

Så dro og hentet uten å ha truffet en eneste representant for rasen i virkeligheten. De var mye mindre enn jeg trodde 😀

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neket skrev:

Oppdretter i Moss 😇 Jeg var også veldig fascinert av dem og bestemte at denne gangen ville jeg velge dyret, og ikke dyret velge meg 😜 

Så dro og hentet uten å ha truffet en eneste representant for rasen i virkeligheten. De var mye mindre enn jeg trodde 😀

Ja, det skjønner jeg faktisk at du gjorde, føler en sterk tiltrekning og fascinasjon selv! Er de mye mindre enn vanlige katter eller trodde du bare de var store? Liker de å gå ute eller bor de bare inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det skjønner jeg faktisk at du gjorde, føler en sterk tiltrekning og fascinasjon selv! Er de mye mindre enn vanlige katter eller trodde du bare de var store? Liker de å gå ute eller bor de bare inne? 

Jeg synes naboens vanlige huskatter er digre nå 😂 I følge rasebeskrivelser er de 3-5 kg. Den grå er 4.4 kg og litt større og lengre og feitere enn den svarte. Jeg trodde bare de var like stor som en vanlig katt, men spesielt den svarte ser ut som en halvvoksen som ikke helt har vokst seg ferdig i forhold til bein og ører 😆 De liker å gå ut, men jeg tør ikke slippe dem ut. Er redd de blir overkjørt fordi de er så fokusert på et løv eller et insekt de skal fange 🤪 I tillegg har de ingen underull i pelsen, så de fryser lett. Ser mange kler på dem gensre og fjas, men vet ikke om det hadde vært så populært her! Vi går ut med bånd når maset blir stort og været er ok. 

Vet ikke om noen som bare slipper dem ut døren. De er så sosial og pratsomme at de sikkert hadde blitt tatt inn flere ganger i uken av folk som tror de er forlatt og utsultet siden de er veldig slanke 😂

Jeg kommer nok til å ha dem mer ute om jeg flytter til et sted som er mer egnet. Lage kattegård eller kattesikre en balkong el. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neket skrev:

Jeg synes naboens vanlige huskatter er digre nå 😂 I følge rasebeskrivelser er de 3-5 kg. Den grå er 4.4 kg og litt større og lengre og feitere enn den svarte. Jeg trodde bare de var like stor som en vanlig katt, men spesielt den svarte ser ut som en halvvoksen som ikke helt har vokst seg ferdig i forhold til bein og ører 😆 De liker å gå ut, men jeg tør ikke slippe dem ut. Er redd de blir overkjørt fordi de er så fokusert på et løv eller et insekt de skal fange 🤪 I tillegg har de ingen underull i pelsen, så de fryser lett. Ser mange kler på dem gensre og fjas, men vet ikke om det hadde vært så populært her! Vi går ut med bånd når maset blir stort og været er ok. 

Vet ikke om noen som bare slipper dem ut døren. De er så sosial og pratsomme at de sikkert hadde blitt tatt inn flere ganger i uken av folk som tror de er forlatt og utsultet siden de er veldig slanke 😂

Jeg kommer nok til å ha dem mer ute om jeg flytter til et sted som er mer egnet. Lage kattegård eller kattesikre en balkong el. 

Hvilke personlighetsærtrekk har den rasen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rumle skrev:

Hvilke personlighetsærtrekk har den rasen? :)

De er veldig sosiale, oppdretteren min solgte ikke til hjem uten andre katter. Mine vil gjerne snakke med andre katter de treffer ute, og ser skuffet ut når de andre kattene knurrer og freser til dem 🤪 Også sover de i haug. Jo flere, jo bedre! Noen sier de er det nærmeste man kommer hund i katteinnpakning. Her kan de apportere i timer. De prøver seg gjerne midt på natten også, våkner stadig med favoritt-henteobjektene i senga 🤪 Noen ganger har de dynket dem i vannskålen først, da våkner jeg lettere når de slipper dem på trynet mitt 🤪

Også er de veldig verbale. De svarer villig om man snakker med dem. Sjekk gjerne ut balam_says på Instagram :) 

Jeg synes de er mer aktiv og nysgjerrig enn andre katter. Ringer det på, løper de mot døren. Jeg får aldri gå på do alene. Også slipper man kattehår overalt 😜

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Neket skrev:

De er veldig sosiale, oppdretteren min solgte ikke til hjem uten andre katter. Mine vil gjerne snakke med andre katter de treffer ute, og ser skuffet ut når de andre kattene knurrer og freser til dem 🤪 Også sover de i haug. Jo flere, jo bedre! Noen sier de er det nærmeste man kommer hund i katteinnpakning. Her kan de apportere i timer. De prøver seg gjerne midt på natten også, våkner stadig med favoritt-henteobjektene i senga 🤪 Noen ganger har de dynket dem i vannskålen først, da våkner jeg lettere når de slipper dem på trynet mitt 🤪

Også er de veldig verbale. De svarer villig om man snakker med dem. Sjekk gjerne ut balam_says på Instagram :) 

Jeg synes de er mer aktiv og nysgjerrig enn andre katter. Ringer det på, løper de mot døren. Jeg får aldri gå på do alene. Også slipper man kattehår overalt 😜

Så artig! 😊 Skal sjekke den kontoen, takk for tips 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Så artig! 😊 Skal sjekke den kontoen, takk for tips 🙂

Snusen og Purre har også egen konto 😇 orientalcats_of_bergen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Neket skrev:

Snusen og Purre har også egen konto 😇 orientalcats_of_bergen 

Så bra! Den må også sjekkes ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neket skrev:

I dag har vi jaktet på høstløv. 🤪

9F5868E1-8371-4101-A3F1-F9D6FBF208F5.jpeg

Omg!!!! Maine Coon er "min" rase, men etter å ha sett bildene av dine katter og lest det du har skrevet så føler jeg med helt betatt🙀😻 Jeg mååå bare oppleve slike katter en gang! Nydelige!❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Mainecoon skrev:

Omg!!!! Maine Coon er "min" rase, men etter å ha sett bildene av dine katter og lest det du har skrevet så føler jeg med helt betatt🙀😻 Jeg mååå bare oppleve slike katter en gang! Nydelige!❤️

Det er jo så mange flotte raser og huskatter der ute, har mange venner med Maine Coon. Går to orientaler på vekten av en sånn :) Må si jeg er fornøyd med rasen «min», jeg tør ikke gå ned på dyrebeskyttelsen sitt senter, for jeg var redd for å komme hjem. Med sånn fire katter 🤪🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Kommer i godt humør av denne tråden. Liker å kose med katter når jeg går tur. Tror de liker meg. 😀

Anbefaler forøvrig

Cats standing up på Reddit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 19.13, Neket skrev:

I dag har vi jaktet på høstløv. 🤪

9F5868E1-8371-4101-A3F1-F9D6FBF208F5.jpeg

Går du tur med pus? Hvordan er det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...