AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #181 Del Skrevet 15. oktober 2016 Kanskje vi skal ha et Kg-katter treff? Alle tar med pusene sine, og alle får kose på Anonymkode: 41bc7...958 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 15. oktober 2016 #182 Del Skrevet 15. oktober 2016 21 minutter siden, Fireball skrev: Ååh herregud, så nydelige! 😍 Takk, jeg er jo selvfølgelig helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 16. oktober 2016 #183 Del Skrevet 16. oktober 2016 Min kjære, vakre adoptivgutt har nå bodd hos oss i to uker 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #184 Del Skrevet 12. november 2016 Ingen aktivitet på en måned! Det må vi gjøre noe med! Lille pus har nå bodd hos oss i nesten tre måneder. Anonymkode: 30510...c24 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiia Skrevet 12. november 2016 #185 Del Skrevet 12. november 2016 Siden det er så mange katteiere her, kanskje jeg kan stille et spørsmål til dere. Jeg har to katter, de skiller 1 år, og minste jenta er 3 måneder. Hun er langhåret og når hun er på do får hun ikke vasket seg ordentlig. Hun har en tendens til å trø i det (virker som hun er veldig klønete) så det kommer under beina hennes og noen ganger henger det litt igjen i pelsen hennes bak. Noen som har noen gode tips? Prøvde å skylle henne forsiktig i vasken i går, men det var hun ikke noe fan av. Det lukter så vondt, vil nesten ikke ta i henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #186 Del Skrevet 12. november 2016 14 minutter siden, Fiia skrev: Siden det er så mange katteiere her, kanskje jeg kan stille et spørsmål til dere. Jeg har to katter, de skiller 1 år, og minste jenta er 3 måneder. Hun er langhåret og når hun er på do får hun ikke vasket seg ordentlig. Hun har en tendens til å trø i det (virker som hun er veldig klønete) så det kommer under beina hennes og noen ganger henger det litt igjen i pelsen hennes bak. Noen som har noen gode tips? Prøvde å skylle henne forsiktig i vasken i går, men det var hun ikke noe fan av. Det lukter så vondt, vil nesten ikke ta i henne! Hvordan er avføringen hennes? Ideelt sett skal den være så fast og fin at det nesten ikke blir hengende igjen noe bak uansett. Dermed er første bud å finne et fôr som gir henne perfekt bæsj. I mellomtiden har jeg ikke så mange gode råd, men kanskje du kan prøve å gre henne med en taggete stålkam (beregnet på dyr) som drar med seg både bæsjerestene og løshår, og deretter gni på litt spray-"sjampo" (også for dyr) etterpå? Anonymkode: 30510...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 12. november 2016 #187 Del Skrevet 12. november 2016 Everclean har sand tilpasset langhårskatter. (Tror den er grovere slik at sant ikke skal henge fast i pelsen). Ellers ville jeg kanskje prøvd perler og sett om hun syns det er lettere. Eller, gi de hver sin do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 12. november 2016 #188 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg pleide å følge godt med i "post bilde av kroppen din"-tråden i ganske lang tid. Frem til nå som jeg så denne tråden her. Fra nå av er denne favoritten 🐱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #189 Del Skrevet 12. november 2016 Min lille pus hun sover nesten hele tiden Anonymkode: ffcb6...746 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #190 Del Skrevet 12. november 2016 Ble litt tull over Anonymkode: ffcb6...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiia Skrevet 12. november 2016 #191 Del Skrevet 12. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er avføringen hennes? Ideelt sett skal den være så fast og fin at det nesten ikke blir hengende igjen noe bak uansett. Dermed er første bud å finne et fôr som gir henne perfekt bæsj. I mellomtiden har jeg ikke så mange gode råd, men kanskje du kan prøve å gre henne med en taggete stålkam (beregnet på dyr) som drar med seg både bæsjerestene og løshår, og deretter gni på litt spray-"sjampo" (også for dyr) etterpå? Anonymkode: 30510...c24 Hun har som regel fin og fast avføring, men i den siste har den vært litt løs uten at jeg kan forstå helt Hvorfor, har ikke byttet for, men har kjøpt nytt snacks som hun får en gang i blandt, mulig det er det. Kan prøve å gre litt ja, takk for tips! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiia Skrevet 12. november 2016 #192 Del Skrevet 12. november 2016 10 timer siden, Kontormus skrev: Everclean har sand tilpasset langhårskatter. (Tror den er grovere slik at sant ikke skal henge fast i pelsen). Ellers ville jeg kanskje prøvd perler og sett om hun syns det er lettere. Eller, gi de hver sin do. Jeg bruker everclean, bruker nå den med lavendel. Har prøvd de fleste i det merke, men liker kun lavendel da jeg føler det er den som dekker lukt ordentlig. Hmm, kan prøve perler ja ☺️👍🏼 de har egentlig hver sin do, men hun går i begge, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. november 2016 #193 Del Skrevet 13. november 2016 53 minutter siden, Fiia skrev: Jeg bruker everclean, bruker nå den med lavendel. Har prøvd de fleste i det merke, men liker kun lavendel da jeg føler det er den som dekker lukt ordentlig. Hmm, kan prøve perler ja ☺️👍🏼 de har egentlig hver sin do, men hun går i begge, Hehe Jeg trodde også at lukten var det eneste som skilte de forskjellige typene. Men det er det ikke i følge den lokale dyrebutikken. De har forskjellige varianter for ethvert behov. Men det er ikke så dumt å fóre henne slik at avføringen ikke blir så løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 13. november 2016 #194 Del Skrevet 13. november 2016 Vår lille pusegutt, har ikke navn enda. Han ble funnet på gata her, i Ulaanbaatar, hadde ikke hatt det så greit stakkars, men han trives og har begynt å legge på seg 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2016 #195 Del Skrevet 13. november 2016 Så mange søte puser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 13. november 2016 #196 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) @Tanuki, han har da verdens lekreste hale med masse ringer på En riktig liten skjønning er han. En veldig, veldig heldig liten skjønning Endret 13. november 2016 av Mis(s)Understood 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #197 Del Skrevet 13. november 2016 Så fine, alle sammen. Anonymkode: e77d3...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. november 2016 #198 Del Skrevet 14. november 2016 3 timer siden, Mis(s)Understood skrev: @Tanuki, han har da verdens lekreste hale med masse ringer på En riktig liten skjønning er han. En veldig, veldig heldig liten skjønning Takk Haletuppen er litt skadet, lurer på om den ble klemt i en dør eller noe. Har aldri hatt en så leken og selskapssyk pus før. Han følger etter oss hele tiden og sover ved siden av toårningen vår 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. november 2016 #199 Del Skrevet 14. november 2016 10 timer siden, Tanuki skrev: Takk Haletuppen er litt skadet, lurer på om den ble klemt i en dør eller noe. Har aldri hatt en så leken og selskapssyk pus før. Han følger etter oss hele tiden og sover ved siden av toårningen vår Åååh så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 14. november 2016 #200 Del Skrevet 14. november 2016 Så mange fine puser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå