hjertesukka Skrevet 16. juli 2016 #61 Del Skrevet 16. juli 2016 Min søte lille Røverdatter! Er så snill, atte, bare ser på stålormen, tar den ikke. (oki har skjedd en gang da. men jeg har lært henne av med det, hehe). 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. juli 2016 #62 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Troll! skrev (På 17.7.2016 den 0.39): Er jo ikke sykt å dekorere veggen med sånne bilder, har tenkt tanken selv, men da har jeg vurdert bilde av hunden min. Da det er litt penere til vegg dekor Jeg er 24, så jeg aner veldig godt hvordan det er å være i 20 årene https://www.instagram.com/lolzor666/ Vis du vil se mer av bildene. Hunden i svart-hvit er det jeg vurderer til veggbildet. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 16. juli 2016 #63 Del Skrevet 16. juli 2016 8 minutter siden, Ole Brumm skrev: Det burde du gjøre, det var sykt fint! Ser for meg at kattebilde hadde vært kult i svart/hvit, men øynene får være i orginalfargen. For det bilde er til å sikle av. Skal se hvordan det blir med det kattebilde slik du sier kun øyne i farger er ganske stillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. juli 2016 #64 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Troll! skrev (På 17.7.2016 den 0.59): Skal se hvordan det blir med det kattebilde slik du sier kun øyne i farger er ganske stillig Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. juli 2016 #65 Del Skrevet 16. juli 2016 29 minutter siden, Ole Brumm skrev: Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom Men tilfeldige bilder kjøpt hos IKEA vil jeg heller ikke ha på veggene. Veggord er dritt, har et par for å fylle veggene. River dem ned og kjøper nye på ebay hele tiden. For den ene er verre enn den andre. Et svært speil har jeg også, kan ikke ha flere speil i stuen Aner du hvor vanskelig det er å være i 20 årene, ingen barn eller mann? Vil ikke ha barnebilder av meg selv heller. Men, kan ha en vegg til tantebarn og familien. Men det er litt sykt også, for da er jeg litt som hun barnløse kattedamen i familien. Fatter ikke hvordan frivillige barnløse klarer å dekorere veggene i hjemmet. Upersonlige ikea bilder er da ikke hyggelig å se på dag inn og dag ut. #KveldsTanker Hoho, jeg er hun barnløse kattedamen i familien jeg og jeg er stolt av det. Vil ikke ha barn og kan heller ikke få. Har samboer da og har bilder av både katter og hester på veggene. Har ikke så stort hus da og har noen malerier også som er malt av min oldefar som i sin tid var en ganske kjent maler, så veggene er ikke dekorert av bilder av dyrene mine. Så jeg syns ikke det er sykt å fremkalle bilder av dyrene dine, vil du det ville jeg gjort det og driti i hva andre måtte mene. Dessuten tror jeg de fleste ville synes det er koselig. Dyrene er jo en viktig del av livene våre. Folk som syns det er teit og mener psykiatrisk avdeling er tingen er ikke noe å samle på uansett. Så har'u lyst, har'u lov! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 16. juli 2016 #66 Del Skrevet 16. juli 2016 3 minutter siden, Ole Brumm skrev: Spesielt når øynene er så "WOW!"-isj. Dersom øynene ikke vises med en gang, da blir det litt tamt. Men når øynene er så.. ja wow, da blir det enda mer wow når alt annet er svart/hvit Alt blir rett og slett bare WOW med andre ord Men ja, forstår hva du mener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. juli 2016 #67 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Salka skrev (På 17.7.2016 den 1.05): Hoho, jeg er hun barnløse kattedamen i familien jeg og jeg er stolt av det. Vil ikke ha barn og kan heller ikke få. Har samboer da og har bilder av både katter og hester på veggene. Har ikke så stort hus da og har noen malerier også som er malt av min oldefar som i sin tid var en ganske kjent maler, så veggene er ikke dekorert av bilder av dyrene mine. Så jeg syns ikke det er sykt å fremkalle bilder av dyrene dine, vil du det ville jeg gjort det og driti i hva andre måtte mene. Dessuten tror jeg de fleste ville synes det er koselig. Dyrene er jo en viktig del av livene våre. Folk som syns det er teit og mener psykiatrisk avdeling er tingen er ikke noe å samle på uansett. Så har'u lyst, har'u lov! Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. juli 2016 #68 Del Skrevet 16. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ole Brumm skrev: Har så lyst på slike avlang, vertikal lerret. Vil ha detalj-bilder. Halve ansiktet til katten med øyet i fokus. Lyset gjør at det ser ut som at øynene er brune og gullfarget. Litt som klinkekuler, vanskelig å forklare. Hunden blir det et bilde tatt fra "foran", med nesen i fokus. Det er så i fokus at du ser detaljene på nesetuppen uten å måtte zoome inn. Begge bildene er de beste jeg har, tatt med mobil. La de ut på facebook og en kompis spurte hvilket kamera jeg brukte. Han er profesjonell fotograf og filmfotograf. Trodde ikke på meg da jeg sa det var mobilbilder. Var bare flaks, for jeg eier ikke talent i fotografering. Bra lys, perfekt vinkel og flaks førte til de to bildene. Har så lyst, men redd for hva andre kommer til å tenke. Åh, de hørtes utrolig fine ut! De må du jo bare fremkalle! Det blir jo som kunst i seg selv i tillegg til å være bilder av dine egne dyr. Moro å få til så bra bilder med mobilkamera altså. Jeg har også vært heldig med noen mobilbilder selv om jeg langt ifra er noe fototalent Syns ikke du skal bry deg så mye om hva andre mener og de som måtte mene noe dritt kan dra en viss plass. Dyrene er jo dine "barn" på en måte og det virker jo som de betyr veldig mye for deg og når du attpåtil har så fine bilder av dem må de jo bare henges opp. Tror ingen har tenkt noe rart eller stygt om at jeg har et par bilder av mine dyr på veggen, venner og familie vet hva de betyr for meg og syns bare det er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 17. juli 2016 #69 Del Skrevet 17. juli 2016 @Ole Brumm Ikke røde øyne du ba om, men sort-hvitt får du 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
disgusted Skrevet 17. juli 2016 #70 Del Skrevet 17. juli 2016 Dæven! Så kult bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 17. juli 2016 #71 Del Skrevet 17. juli 2016 20 minutter siden, disgusted skrev: Dæven! Så kult bilde Alltids gøy å eksperimentere med bilder 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #72 Del Skrevet 17. juli 2016 Anonymkode: 03b7a...1bd 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. juli 2016 #73 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Troll! skrev (På 17.7.2016 den 3.05): @Ole Brumm Ikke røde øyne du ba om, men sort-hvitt får du Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. juli 2016 #74 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.7.2016 den 11.17): Anonymkode: 03b7a...1bd Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaque Skrevet 17. juli 2016 #75 Del Skrevet 17. juli 2016 Mine to skatter 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
disgusted Skrevet 18. juli 2016 #76 Del Skrevet 18. juli 2016 Åhhhh...... Det er altså sååå mange nydelige pusekatter der ute! Jeg smelter helt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 18. juli 2016 #77 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg har elsket katter siden jeg var liten. De er så herlige Det er ikke lov med katter her jeg bor, men har lyst til å flytte. Vil ha en pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #78 Del Skrevet 18. juli 2016 Den 16.7.2016 at 0.23, Ole Brumm skrev: Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom Men tilfeldige bilder kjøpt hos IKEA vil jeg heller ikke ha på veggene. Veggord er dritt, har et par for å fylle veggene. River dem ned og kjøper nye på ebay hele tiden. For den ene er verre enn den andre. Et svært speil har jeg også, kan ikke ha flere speil i stuen Aner du hvor vanskelig det er å være i 20 årene, ingen barn eller mann? Vil ikke ha barnebilder av meg selv heller. Men, kan ha en vegg til tantebarn og familien. Men det er litt sykt også, for da er jeg litt som hun barnløse kattedamen i familien. Fatter ikke hvordan frivillige barnløse klarer å dekorere veggene i hjemmet. Upersonlige ikea bilder er da ikke hyggelig å se på dag inn og dag ut. #KveldsTanker De har ikke hentet meg enda, og jeg har passert 30. Har så klart rammet inn bilder av ''pelsbarna'', og har masse bilder av dem på både insta og facebook Hva andre mener om det bryr jeg meg fint lite om Og tenk så utrolig pent et stort lerretsbilde av en nydelig pus/hund/hest/kanin/e.l hadde vært på veggen din! Anonymkode: 9a6f5...a4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2016 #79 Del Skrevet 18. juli 2016 Den 16.7.2016 at 15.17, NydeligVakkerPen skrev: Her er flere bilder av pusene. Det er en svært aktiv gjeng, særlig to av dem😂 Mocha er den brune, og den rødspotta er Mushu. De er orientalere og skravler fælt!😂 Lille er dronninga og er en abbysiner/skogskatt-blanding. For noen nydelige katter! Utrolig fin farge på øynene til den på bilde nummer to! Er de litt som siamesere i lynnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. juli 2016 #80 Del Skrevet 18. juli 2016 For en herlig tråd! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå