AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Del Skrevet 14. juli 2016 Vet ikke hvor jeg skal plassere denne tråden... Jeg er en jente på 18 år som sliter med å spy opp maten min etter jeg har spist. Dette skjer ikke etter hvert måltid eller hver dag, men kanskje 3-4 ganger i uken. Noen ganger får jeg for meg at det er helt greit å gå på do å spy opp maten, fordi jeg er kvalm. Kvalmen kommer ofte av stress, så det er ikke pga kroppspress jeg spyr. Typen min er klar over at jeg spyr og jeg vet hvor lei seg han blir av det. Nesten hver gang vi spiser sammen sier han til meg at jeg må love han å ikke spy maten opp, men jeg gjør det av og til etter han har gått. Jeg liker det ikke, men jeg klarer heller ikke å stoppe. Er det noen som har erfaring med dette og vet hvordan jeg kan slutte? Anonymkode: 098c1...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 14. juli 2016 #2 Del Skrevet 14. juli 2016 Det du har kalles bulimi og du må oppsøke lege som kan henvise deg videre. Du skal ikke lytte på råd fra vilt fremmede tullinger som det er flust av her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14. juli 2016 #3 Del Skrevet 14. juli 2016 10 minutter siden, Antoinette skrev: Det du har kalles bulimi og du må oppsøke lege som kan henvise deg videre. Du skal ikke lytte på råd fra vilt fremmede tullinger som det er flust av her inne. Vær så snill og hør på dette. Det er så utrolig viktig at du får hjelp. lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Del Skrevet 14. juli 2016 Det er ikke lov til å diskutere spiseforstyrrelser på kg. Det skal du ta med legen din. Ikke her Anonymkode: a2e5d...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 15. juli 2016 #5 Del Skrevet 15. juli 2016 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Lykke til! ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg