Gjest Liten og sliten Skrevet 8. november 2004 #1 Del Skrevet 8. november 2004 Har aldri vært så nedfor før, jeg mistrives SÅ STERKT i jobben, likevel klarer jeg ikke å hente mot til å si opp, hvorfor? Hvordan skal jeg gjøre det? Jeg tør ikke se sjefen i øynene en gang. Ingen krangel eller noe sånt, jeg har bare havnet på feil hylle her i livet, og siden jeg er et feigt null klarer jeg ikke å si opp og gå videre. Noen tips til en reddhare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #2 Del Skrevet 8. november 2004 Skriftlig oppsigelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 8. november 2004 #3 Del Skrevet 8. november 2004 Sei opp skriftleg. Og om det framleis er vanskeleg - er du sikker på at du vil sei opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 8. november 2004 #4 Del Skrevet 8. november 2004 Har du noe annet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 8. november 2004 #5 Del Skrevet 8. november 2004 Har aldri vært så nedfor før' date=' jeg mistrives SÅ STERKT i jobben, likevel klarer jeg ikke å hente mot til å si opp, hvorfor? [/quote'] Hva er det du er redd for? Det å si det du er redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 Finn på en god grunn til hvorfor du må slutte, du trenger ikke være ærlig om hvorfor... Da er det litt lettere og si opp. Pass på og si det samtidig som du leverer skriftlig oppsigelse, så slipper du å ta initiativ til å snakke om hvorfor en gang til.. Jeg tror det er vanlig at det teller hvilken dato du sier opp.Sier du opp den 31.har du ofte en måned igjen(+en dag), sier du opp den første har du 2mnder(- to dager).Tenk på dette så du ikke må jobbe der mer enn nødvendig etter du har sagt opp.. LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. november 2004 #7 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor mistrives du i jobben din? Er det noe sjefen din kan gjøre for at det skal bli bedre? Er det noe tillitsvalgt på jobben din kan gjøre? Noe kolleger kan gjøre? Det er ikke farlig å si opp jobben sin. Jeg er av den tro at jeg må ha noe i bakhånd før jeg sier opp. Dette er fordi jeg ikke vil slite økonomisk. Si opp skriftlig, gjerne før den siste i mnd. Sier du opp etter den første i mnd må du antageligvis være der nesten en mnd lenger. Dette ble nevnt av miau. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå