Gå til innhold

Faens forpulte drittsommer!!! 😡#%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 15. juli 2016 at 13.26, Wenda skrev:

Men jeg forstår fortsatt ikke at noen har gått glipp av all den sola som har vært så langt i år. Hvor bor dere hen da?

Jeg bor sentralt på Østlandet og her har vi jo hatt mange soldager

Du forstår ikke at været kan variere utifra hvor i landet man er? Det er mer av Norge enn bare Østlandet :) Jeg bor på Vestlandet og her har vi hatt noen fine dager, men for det aller meste har det vært ganske grått og vått.

 

Anonymkode: 86d15...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 14. juli 2016 at 15.01, AnonymBruker skrev:

Hæ? Det har jo vært masse sommer i både mai og juni? 

Anonymkode: dc41b...a28

Ikke i Trøndelag, i alle fall. 

Anonymkode: 3e64a...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, The damned skrev:

Alle bor ikke på Østlandet,og været er ikke likt i hele Norge. Nei jeg forventer ikke sol HELE tiden,men når det regner konstant og temperaturen ligger rundt 12-14 grader så er det ikke sommer for meg. Det er slik det er på vestlandet ofte,og selvsagt er man vant til det,men man ønsker seg gjerne sommer allikevel.

Hadde vært fornøyd jeg om jeg fikk noen dager innimellom med sol og 20 grader jeg.

Det finnes jo en ganske så lang tråd om folk som ikke trives i varmen,og det godtas(man får i hvert fall masse kjeft om man sier noe på det) mens vi som savner noe annet enn regn og kulde om sommeren får ikke klage litt på det. Ja,vet jeg ikke får gjort noe med det,men vil ha sommer. Bare litt :)

Signerer innlegget, bare bytt ut Vestlandet med Trøndelag. Det har vært en skikkelig drittsommer, og jeg er så glad for at jeg med mild tvang fikk med mannen min på å bestille tur til Middelhavet... Reiser i morgen, takk og pris! 

Anonymkode: 3e64a...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Her er det 11 grader i dag og regner som bare det. Jeg sitter under ullteppet,og det har jeg gjort stort sett hele juli. Samboeren min måtte ha på seg ullsokkene så her er det skikkelig sommerstemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Signerer innlegget, bare bytt ut Vestlandet med Trøndelag. Det har vært en skikkelig drittsommer, og jeg er så glad for at jeg med mild tvang fikk med mannen min på å bestille tur til Middelhavet... Reiser i morgen, takk og pris! 

Anonymkode: 3e64a...781

Det høres deilig ut :) Skulle jeg også kunne dra,men må dessverre prioritere andre ting i år. Håper på bedre vær snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juli 2016 at 13.28, AnonymBruker skrev:

Er veldig fornøyd med denne sommeren jeg. Om jeg skal klage på noe så kunne det godt vært noen grader kaldere.

Du har nok feil forventninger til sommer i Norge. Om du skal ha masse sol så må du nok flytte lenger sør.

Anonymkode: 96f98...0ff

Tja, hvis det hadde vært noen grader kaldere, hadde vi vært i "single digit" temperaturer! 😱 Tok med vinterjakke på hytta i forrige uke (og den ligger ikke på fjellet). 

Anonymkode: 3e64a...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
Den Wednesday, July 13, 2016 at 23.44, Stars skrev:

Synes at det ikke har vært så ille jeg. Begynnelsen av juni var jo fantastisk, varmt og masse sol! Ble såpass mye sol at jeg rakk å få en ok brunfarge selv om jeg jobbet fullt. De siste dagene har det vært ok temperatur til å gå i t-skjorte og capribukse, og da er jeg fornøyd. En må nok bare innse at om man ønsker seg syndensommer, ja da må man reise til Syden.

Enig. Er litt lei all klagingen til folk. Vi bor i Norge og her er sommeren veldig ustabil. Jeg synes faktisk ikke sommeren har vært SÅ ille som alle skal ha det til. Vi har ikke bare hatt drittvær , men fine dager å :) Det er jo vanskelig å få en perfekt sommer i Norge med sol og varme hver dag. Da får man heller reise til syden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke at været kan variere utifra hvor i landet man er? Det er mer av Norge enn bare Østlandet :) Jeg bor på Vestlandet og her har vi hatt noen fine dager, men for det aller meste har det vært ganske grått og vått.

 

Anonymkode: 86d15...ed0

Ja det er da klart jeg vet at det finnes fler landsdeler :roll: men alle jeg kjenner som bor rundt omkring i landet har ikke klagd særlig på været hvor de bor heller. Kanskje jeg bare ikke kjenner så mange som klager sånn generellt. Ei jeg kjenner oppi Harstad som la ut masse bilder av flotte fjellturer. Ruskevær hadde de, men ikke så forferdelig. 

Blir litt som å flytte til sydpolen og klage på mangelen av strender og palmesus liksom. Sommeren i Norge er ikke så rævva som folk vil ha det til om man bare legger fokuset på det positive

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjedelig er at ofte med sola kommer den litt kalde vinden og selv om jeg ser at gradene egentlig er gode nok til å kunne sitte på verandaen så blåser det kaldt og jeg må trekke inn :(

Det sagt så har det ikke vært så ille i sommer altså, det var mange fine dager i juni, også har jeg vært en tur i syden så jeg kan absolutt ikke klage. Var bare ikke klar for at sommeren skulle være over helt enda :fnise:

Heier på august og satser på at det blir bra igjen da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ixnay skrev:

Det som er kjedelig er at ofte med sola kommer den litt kalde vinden og selv om jeg ser at gradene egentlig er gode nok til å kunne sitte på verandaen så blåser det kaldt og jeg må trekke inn :(

Det sagt så har det ikke vært så ille i sommer altså, det var mange fine dager i juni, også har jeg vært en tur i syden så jeg kan absolutt ikke klage. Var bare ikke klar for at sommeren skulle være over helt enda :fnise:

Heier på august og satser på at det blir bra igjen da :)

Ja vi kan jo ikke klage over været tidlig i juni. Men jeg føler liksom at pga at vi hadde så fine dager nå så har vi liksom brukt de opp..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wenda skrev:

Ja det er da klart jeg vet at det finnes fler landsdeler :roll: men alle jeg kjenner som bor rundt omkring i landet har ikke klagd særlig på været hvor de bor heller. Kanskje jeg bare ikke kjenner så mange som klager sånn generellt. Ei jeg kjenner oppi Harstad som la ut masse bilder av flotte fjellturer. Ruskevær hadde de, men ikke så forferdelig. 

Blir litt som å flytte til sydpolen og klage på mangelen av strender og palmesus liksom. Sommeren i Norge er ikke så rævva som folk vil ha det til om man bare legger fokuset på det positive

Blir jo ikke det. Vi bor ikke så kaldt til som sydpolen. Det er fulllt mulig å få 30 grader i norge på sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rose11 skrev:

Enig. Er litt lei all klagingen til folk. Vi bor i Norge og her er sommeren veldig ustabil. Jeg synes faktisk ikke sommeren har vært SÅ ille som alle skal ha det til. Vi har ikke bare hatt drittvær , men fine dager å :) Det er jo vanskelig å få en perfekt sommer i Norge med sol og varme hver dag. Da får man heller reise til syden. 

La nå folk klage i det som faktisk er ment å være en klagetråd da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/13/2016 at 0.08, Maleficenta skrev:

Huff ja. Laaaange deprimerende årstider. Eneste lyspunktet er jula

Jeg liker ikke julen så jeg kan ikke engang trøste meg med den. :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Ja,og der kom statistikken som viser at klagingen ikke er så overdrevet som noen her skal ha det til: Ikke en eneste sommerdag på Vestlandet siden Sankthans.

I den linken kan man se at Bergen har hatt 0 sommerdager etter Sankthans,og det er ikke så mye bedre på andre steder på Vestlandet.(en sommerdag er når temperaturen er over 20 grader) Selvsagt var vi heldige og hadde noen fine dager i juni, men etter det har det ikke vært noe.

Dessuten så er det vel ingen her som nødvendigvis ønsker seg sol og 30 grader hver dag,selv om det hadde vært fint. Man vet jo at når man bor på Vestlandet så kan det regne,men det er vel ikke rart å ønske seg litt fint vær når det regner hver dag og temperaturen er på 10-12 grader.

Ikke skjønner jo hvorfor folk må kommentere og lese denne tråden om det er så irriterende at folk klager. Det er bare å la være og lese og kommentere den det.

Endret av The damned
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎13‎.‎07‎.‎2016 at 23.37, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men fy faen for et vær!!! Skal det faen ikke snu snart?!?!

Anonymkode: 1ef01...4f2

Ja jeg er dritt lei. Nå har den jævla sola skint i snart ei uke i strekk. Ferien er snart over og i dag igjen skinner gule helvete. Savner en overskyet dag, en dag man kan slappe av på. Slippe alle disse overkule positive menneskene som skal smile så fort ei jævla solstripe når dem. Heldigvis, den gode mørke kalde tiden er på vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.7.2016 at 23.39, *Micki* skrev:

Ahh gleder meg til høsten!

Ja, samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tar alltid 2 uker ferie i syden i juli, uansett, jeg tar ikke sjansen på drittvær hele ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er været on fleek 👌🏻😍☀️

Anonymkode: 1ef01...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært super fint vær denne uken, uheldigvis var jeg på jobb :( Men fikk nytt sola igår og da ble jeg jommen solbrent også :fnise:  Idag har det vært kjølig og regn :/ Men er meldt fint vær til uka iallefall...Og da...da jobber jeg igjen ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...