Gå til innhold

Faens forpulte drittsommer!!! 😡#%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Kjenner meg litt bortskjemt her. Eneste uka jeg har vært i Norge i år, var i begynnelsen av juni, og da var det helt nydelig vær :D 

Men nå er jeg i Sør-Amerika hvor det er vinter, så det er vel ikke så mye bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Huff ja. Laaaange deprimerende årstider. Eneste lyspunktet er jula

Julen er ikke et lyspunkt for meg engang. Det er så mye vanskelig i min familie, så gruer meg til julen også. Har nesten ikke familie å være med. Nei, dette er bare jævlig. Vurderer seriøst å bo i syden et par år. Hvorfor ikke. Ingenting holder meg egentlig igjen her. Ts

Anonymkode: 1ef01...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Sverige med knallsol og tenperaturer på 23+ i 2 uker

Trenger ikke å dra til syden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sommerværet vi har jeg. Synes det er helt perfekt :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt da. Jeg er drittlei folk som klager på været (!!) når det er så mye grusom som skjer i verden. Det er ikke noe man kan gjøre noe med uansett. Dessuten bør vi være glad for litt regn og, ingen tjener på tørke. Nå er det forøvrig meldt fint vær fremover på østlandet, så hvis du bor her - gratulerer. Juli har aldri pleid å være den fineste måneden uansett.

Anonymkode: 92f7e...669

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scorpio_
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt da. Jeg er drittlei folk som klager på været (!!) når det er så mye grusom som skjer i verden. Det er ikke noe man kan gjøre noe med uansett. Dessuten bør vi være glad for litt regn og, ingen tjener på tørke. Nå er det forøvrig meldt fint vær fremover på østlandet, så hvis du bor her - gratulerer. Juli har aldri pleid å være den fineste måneden uansett.

Anonymkode: 92f7e...669

Forstår hva du mener, men det er mange som får dårlig helse av varmen òg!
Kan ikke akseptere din gratulasjon ang melding om mulig finere vær fremover. Men ha en fantastisk fin natt! 

Endret av Scorpio_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg liker sommerværet vi har jeg. Synes det er helt perfekt :P 

Jeg er helt enig med deg.

Godt å kunne sove om natta også fordi det ikke er for varmt. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flytt da. Jeg er drittlei folk som klager på været (!!) når det er så mye grusom som skjer i verden. 

Anonymkode: 92f7e...669

Er du veganer?

Anonymkode: 1a1d8...bb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flytt da. Jeg er drittlei folk som klager på været (!!) når det er så mye grusom som skjer i verden. Det er ikke noe man kan gjøre noe med uansett. Dessuten bør vi være glad for litt regn og, ingen tjener på tørke. Nå er det forøvrig meldt fint vær fremover på østlandet, så hvis du bor her - gratulerer. Juli har aldri pleid å være den fineste måneden uansett.

Anonymkode: 92f7e...669

Så å la være å snakke om været, vil hjelpe folk som sulter, hjelpe mot krig, hjelpe mot mishandling og drap?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det har vært så ille jeg

ok, jeg elsker regn og ruskevær, men til å være tidlig på sommeren så syns jeg været har vært mye bra også. Folk glemmer visst at juni/juli er regnmåneder med lyn og torden. Akkurat som at nordmenn glemmer at det blir snø når vinteren nærmer seg :P 

Så langt så har jeg blitt så brun at samboeren min har kalt med neger. Jeg har lest 3 bøker på den tiden jeg har brukt tid på å sole meg (og jeg leser ganske sakte). Har også vært på 3 festivaler hvor av det bare var bittelitt regn på en av dagene på den ene festivalen, ellers har det vært deilig vær

Hele huset jeg bor i har blitt spylt, skrapt og malt, og dette er i tillegg til all den tiden jeg har solt meg i hagen for når de holdt på så kunne jeg ikke bruke hagen

Jeg har badet, spist is og grillet

Og vi er bare halvveis ut i juli! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hele juli. Slipper å sette meg inn i en kokvarm bil når jeg skal hjem. Kan se tv på kveldene med god samvittighet. Perfekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit vær, selv om det gjerne skulle vært litt mer badevær. Og joda, vi har hatt verre somre med frontnedbør. Nå bærer den heldigvis bare preg av bygenedbør som ikke varer så lenge av gangen. 

Anonymkode: 5746b...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julen er ikke et lyspunkt for meg engang. Det er så mye vanskelig i min familie, så gruer meg til julen også. Har nesten ikke familie å være med. Nei, dette er bare jævlig. Vurderer seriøst å bo i syden et par år. Hvorfor ikke. Ingenting holder meg egentlig igjen her. Ts

Anonymkode: 1ef01...4f2

Kjør på. Hadde gjort det samme om jeg var deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stars skrev:

Nei, det var jo to uker med strålende vær i begynnelsen av juni! Har vært mye værre enkelte sommere før.

Men da hadde vi ikke ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tordner de også. Møkkavær.

Anonymkode: 2bbee...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Men da hadde vi ikke ferie

Var sommerværet generelt det ble klaget på i HI, ikke ferieværet. :) Bare påpekte at det var ganske så flott vær i begynnelsen av juni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sommeren i år er helt pyton jeg også. Ikke fått gjort en dritt. Sitter her høygravid (4 dager til termin). De få dagene jeg har vært ute i sola har jeg fått pigmentflekker! (type 2 dager med knallsol). Resten av sommeren har det bare vært overskyet om det har vært bittelitt varme. Gleder meg helt vilt til å få ut babyen og kunne gjøre ting igjen. Dette er jo til å bli deprimert av. Heldigvis skal vi en mnd til spania i permisjonen. Skulle vi ikke ha dratt på tur så hadde jeg seriøst sunke sammen nå. Må da være lov å klage bittelitt :P

Anonymkode: 90dd0...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Syntes egentlig ikke være har vært så ille jeg, varmt nok til å gå i skjørt/kjole nesten hver eneste dag. En del regn ja, men syntes himmelen for det meste er blå likevel, kommer en del skyer og regn i maks en time, så er solen tilbake igjen. Akkurat de siste dagene har jo vært litt gråere, men resten av Juli har vært ganske fin syntes jeg. :) Ikke bra nok vær til å dra så mye på stranden og slikt akkurat, men ikke helt forferdelig heller. :) Misforstå meg rett, skulle gjerne hatt mer sol og varmere vær, men bedre enn ingenting hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...