Gå til innhold

Stjal i butikk - har ødelagt forholdet til meg og mamma

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en fæl mor hjelpes . Ts jeg ville kuttta kontakt hun dr minner meg om tidligere fostermor!! Jeg kutta kontakt me fosterfam Pga mobbing og sån behandling som du fikk har de mye bedre me meg selv idag!! Ingen angst Pga fosterforeldre sin kjeft og mening og kalte meg hore.. nei huff . Slem mor da som vil fryse deg IT fra syden. Ville ikle blitt me . Og heller dratt på ferie selv. Flytt for deg selv og kutt kontakt . Vil gjøre deg bedre tror jeg. Hilsen j23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et veldig likt problem med min mor. Jeg flyttet ut i lag med kjæresten min som 16 åring, angrer ikke et sekund på det i ettertid (er 19 i dag). 

Om det blir vanskelig økonomisk kan du søke om bostipend for "særlige forhold" fra lanekassen. Da må du få en psykolog/ helsesøster til å skrive et brev om hvordan du har det hjemme. 

Lykke til

Anonymkode: 77bc6...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren din sliter med mye som hun lar gå ut over deg. 

Jeg kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Ble også tatt for nasking i butikken da jeg var 14 år og forholdet til min mor ble aldri det samme igjen. Jeg bet sammen tennene og holdt ut til jeg ble 17 år og flyttet ut. 

Har ikke hatt kontakt med henne etter det. Er i dag 35 år og har to døtre på 7 og 4 år. Jeg har aldri fortalt de at de har en mormor, og det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre før de spør. Angrer ikke et sekund på at jeg kuttet kontakten, hun hadde store problemer som hun tok ut over meg som barn, og ødela min selvfølelse som jeg brukte mange år på å bygge opp igjen.

Anonymkode: dada6...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2016 den 15.54, AnonymBruker skrev:

Jeg var også 17 år da jeg ble tatt i å naske. Gjorde opp for meg og gikk videre med livet mitt. Men moren min tok det svært ille opp den gang. Vi kranglet mye, og da jeg ble 18 flyttet jeg ut og kuttet kontakten. En som ikke klarer å sette ting i perspektiv er ikke en person jeg ønsker i livet mitt.

I dag er jeg 39, gift og har to barn på 9 og 13 år som aldri har sett sin bestemor på min side. Jeg har fortalt de at hun bor i utlandet og har aldri vært en del av familien.

Som mor selv vet jeg at barn som gjør feil må irrettettes og lære konsekvenser. Men noen foreldre klarer ikke handle forholdsmessig og overreagerer. Det kan føre til konsekvenser de selv må leve med. Min mor levdr i dag med sine valg den gang. Aner ikke hva hun tenker om min nasking den gang da jeg var 17, men kjenner jeg henne rett tenker hun nok at hun gjorde rett selv om det kostet henne familien.

Anonymkode: 68da8...459

Dette var så langt forbi overreaksjon en kan komme. Hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...