AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #21 Del Skrevet 14. juli 2016 Men har du spurt for mye da ? Kanskje hun ikke har tenkt de tankene du grubler på ? Har hun kommet ennå da ? Eller tenker hun hun tar kontant når hun faktisk vet når hun skal komme. Syns det er mange åpne tråder her og kanskje du bare tenker for mye ? Anonymkode: b38bc...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #22 Del Skrevet 14. juli 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende hun ikke er interessert i å være venninner lengre, men da synes jeg i det minste vi kan snakke om det når vi har vært så nære og kjent hverandre nesten hele livet. Anonymkode: 693a3...2f4 Tenk GODT gjennom det du skriver her. Er du helt sikker? En slik samtale kan føre til at dere bryter all kontakt, for alltid. Om hun f eks synes du er litt kjedelig å være sammen med, eller om hun har en ny kjæreste som er toppen på kransekaka, uansett kan det være noe som sårer deg. Om du bare lar det gå, kan dere få et fantastisk vennskap om noen år....f eks om dere bosettes på samme sted, får barn på sammr alder, eller bare kommer i en fase av livet der dere har mer til felles igjen med livssituasjon, interesser og tempo i tilværelsen. Livet er så kort, og mennesker som har vært nær deg trenger du ikke kaste vekk og kutte av. Om det går noen år med minimal kontakt, kan vennskapet reise seg senere - kanskje når dere blir pensjonister, hvem vet! Det som er sikkert, er at det aldri vil skje om du tvinger fram en "bekjennelse" fra henne... Anonymkode: ae29f...49e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. juli 2016 #23 Del Skrevet 14. juli 2016 Hun vil ikke ha kontakt med deg. Har det noe å si på årsakene? Om de er retteferdige eller ikke, forandrer jo ikke på det faktumet at hun ikke tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #24 Del Skrevet 14. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle møte en venninne av meg i sommer når hun kom til hjembyen min, men hun har ikke kontaktet meg. Jeg spurte tidligere i sommer når hun kom. Hun svarte at hun skulle si fra, men har ikke hørt noe. Føler ikke for å ta enda mer kontakt, da jeg allerede har kontaktet henne flere ganger iløpet av året. Hun vil vel ikke møtes likevel? Sånt er så vondt. Får meg til å føle at jeg ikke er bra nok Det er mulig hun rett og slett har glemt det, er opptatt med endel andre ting osv. Noen folk virker uinteresserte, men er ikke egentlig det. Litt vanskelig å vite hva som foregår i topplokket til enkelte, men det helt sikkert ikke deg det er noe galt med. Jeg ville muligens svelgt stoltheten og sendt en mld nå. Er hun lunken da, så får det heller bare være. Men ikke tenk for mye på at du har tatt kontakt flest ganger osv. Er dette egentlig en god venninne, så er det verdt det. En stund var jeg uten jobb, følte meg litt alene osv. Jeg sendte mld til en kusine som hadde jobb, mann og barn for å høre om vi skulle finne på noe. Det passet sjelden. Når vi først møttes var det hyggelig, og hun sa alltid da at vi må få til å møtes igjen snart og at jeg alltid er velkommen hos dem. Men det var alltid jeg som sendte mld/ringte for å høre om det passet å møtes igjen. Samme hvor lang tid jeg lot være å kontakte henne, kontaktet ikke hun meg først. Nå forstår jeg at når hun sa jeg alltid var velkommen der, så mente hun det, og så på det som invitasjon nok. Mens jeg liker ikke å dukke opp hos noen uten å være invitert en spesifikk dag, eller å selv spørre om det passer. Hvorfor er venninna di i byen din? Hun har vel endel å gjøre der, og kontakter deg etterhvert. Eller kanskje hun tenker at du nå vet at hun er der, så du kan bare kontakte henne når det passer for deg. Anonymkode: 8ecea...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #25 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser det på Instagram. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Trykk liker på et bilde, eller skriv en hyggelig kommenter, så kanskje hun husker at hun skulle kontaktet deg. Anonymkode: 8ecea...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #26 Del Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En stund var jeg uten jobb, følte meg litt alene osv. Jeg sendte mld til en kusine som hadde jobb, mann og barn for å høre om vi skulle finne på noe. Det passet sjelden. Når vi først møttes var det hyggelig, og hun sa alltid da at vi må få til å møtes igjen snart og at jeg alltid er velkommen hos dem. Men det var alltid jeg som sendte mld/ringte for å høre om det passet å møtes igjen. Samme hvor lang tid jeg lot være å kontakte henne, kontaktet ikke hun meg først. En viktig greie som jeg glemte å poengtere: Hun var opptatt med jobb og familie. Mens jeg ikke hadde noen av delene. Nå når jeg er i jobb og har kjæreste merker jeg selv at jeg er mer opptatt, og ikke har like stort behov for "mye" kontakt med diverse folk. Anonymkode: 8ecea...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #27 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser det på Instagram. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Det synes jeg jammen er dårlig gjort av henne. Når du sier at hun skal si ifra når hun kommer hjem når du spør, for så å ikke gjøre det samtidig som hun legger ut bilder på instagram der det er tydelig at hun er hjemme synes jeg er kritikkverdig. Hvor lenge har hun vært hjemme? Dersom hun har vært hjemme lenge ville jeg nok muligens ha sendt henne en kort melding igjen. Da vet du jo hvor skapet står. Anonymkode: c2d79...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #28 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg kunne vært venninna de. Jeg har sviktet flere ganger ved å ikke ta kontakt når jeg har lovet. Jeg sliter med angst og klarer innimellom bare å forholde meg til meg selv. Det er ikke mange som vet det, for jeg er veldig god på fasade. Omgangskretsen min blir mindre og mindre, naturlig nok. Jeg har ingen problemer med å forstå at folk ikke gidder lenger. Jeg klarer bare ikke å ta kontakt når angsten kommer. Anonymkode: b5cf5...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #29 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Sirah skrev: Jeg hater å dra "hjem" til den forrige plassen jeg bodde på nettopp av denne grunnen: Alle jeg føler at jeg må møte. Som regel har jeg bare en dag eller to der, og dersom jeg skal møte alle så løper jeg seriøst beina av meg og det er ikke noe hyggelig i det hele tatt fordi jeg blir så stresset. Har prøvd å arrangere felles luncher osv for å kunne rekke over så mange som mulig men dette er ikke aktuelt for folk flest da den ikke går overens med den osv osv. Dette har ført til at jeg nesten gruer meg til å dra "hjem" fordi jeg vet at jeg må skuffe noen og det har jeg ikke lyst til. Jeg hater å skuffe venner og kjente, men døgnet mitt har som regel ikke mange nok timer til å treffe alle jeg ønsker å treffe. Dessverre. Kan det være noe sånt TS? Familien hennes er spredt utover landet, så jeg tror ikke hun er så opptatt med familie når hun er her. Men det kan jo selvfølgelig være andre ting. Synes uansett ikke at det er noen unnskyldning til å ikke engang sende en liten sms. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #30 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men har du spurt for mye da ? Kanskje hun ikke har tenkt de tankene du grubler på ? Har hun kommet ennå da ? Eller tenker hun hun tar kontant når hun faktisk vet når hun skal komme. Syns det er mange åpne tråder her og kanskje du bare tenker for mye ? Anonymkode: b38bc...6f3 Ja, hun har vært her en stund nå. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #31 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg presser meg på da. Har som sagt allerede kontaktet henne i sommer, og avtalen var at hun skulle si fra når hun er her. Hun vet at ejg er hjemme og venter på å høre fra henne. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Jeg forstår det. Kanskje hun ikke vil ha kontakt, kanskje hun er opptatt, kanskje misforsto hun avtalen deres og venter på at du tar kontakt. Hva om hun tenker det samme som deg? Hun vet jeg er hjemme, men har ikke ringt. Da vil hun sikkert ikke møte meg. Hvis alle skulle sitte og vente på at alle andre tar kontakt, ville jo ingen hatt kontakt med noen. Hva med å sende en slags åpen invitasjon? Typ: Hei, jeg skal på kino/puben/stranda/kafé i morgen kl. 1x. Har du lyst til å være med? Da merker du i alle fall ut i fra svar eller manglende svar om hun vil ha noe med deg å gjøre. Anonymkode: 3ca8a...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #32 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenk GODT gjennom det du skriver her. Er du helt sikker? En slik samtale kan føre til at dere bryter all kontakt, for alltid. Om hun f eks synes du er litt kjedelig å være sammen med, eller om hun har en ny kjæreste som er toppen på kransekaka, uansett kan det være noe som sårer deg. Om du bare lar det gå, kan dere få et fantastisk vennskap om noen år....f eks om dere bosettes på samme sted, får barn på sammr alder, eller bare kommer i en fase av livet der dere har mer til felles igjen med livssituasjon, interesser og tempo i tilværelsen. Livet er så kort, og mennesker som har vært nær deg trenger du ikke kaste vekk og kutte av. Om det går noen år med minimal kontakt, kan vennskapet reise seg senere - kanskje når dere blir pensjonister, hvem vet! Det som er sikkert, er at det aldri vil skje om du tvinger fram en "bekjennelse" fra henne... Anonymkode: ae29f...49e Jeg er for å snakke om ting. Tror ikke nødvendigvis at en sånn samtale alltid ender med at vennskapet blir ødelagt. Hvis det er noe jeg har gjort, så vil jeg gjerne vite det. Jeg får jo ikke gjort noe med det, hvis det er noe hun ikke forteller meg. Jeg tåler å høre at det er noe med meg, hvis det er det som er tilfellet. Jeg er ganske grei sånn sett. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #33 Del Skrevet 14. juli 2016 36 minutter siden, 2Bhonest skrev: Hun vil ikke ha kontakt med deg. Har det noe å si på årsakene? Om de er retteferdige eller ikke, forandrer jo ikke på det faktumet at hun ikke tar kontakt. Ja, jeg synes det har litt å si. Tenk om det er noe ved meg som jeg ikke er klar over, eller noe jeg har gjort uten vilje? Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 14. juli 2016 #34 Del Skrevet 14. juli 2016 Kanskje hun ikke vil være til bry. Folk kan ønske å ta kontakt, men ikke tørre det. Kanskje hun føler hun maser, at hun vil være hjemme en stund for å virke "kul", at ikke det første hun gjør er å renne deg ned med meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #35 Del Skrevet 14. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig hun rett og slett har glemt det, er opptatt med endel andre ting osv. Noen folk virker uinteresserte, men er ikke egentlig det. Litt vanskelig å vite hva som foregår i topplokket til enkelte, men det helt sikkert ikke deg det er noe galt med. Jeg ville muligens svelgt stoltheten og sendt en mld nå. Er hun lunken da, så får det heller bare være. Men ikke tenk for mye på at du har tatt kontakt flest ganger osv. Er dette egentlig en god venninne, så er det verdt det. En stund var jeg uten jobb, følte meg litt alene osv. Jeg sendte mld til en kusine som hadde jobb, mann og barn for å høre om vi skulle finne på noe. Det passet sjelden. Når vi først møttes var det hyggelig, og hun sa alltid da at vi må få til å møtes igjen snart og at jeg alltid er velkommen hos dem. Men det var alltid jeg som sendte mld/ringte for å høre om det passet å møtes igjen. Samme hvor lang tid jeg lot være å kontakte henne, kontaktet ikke hun meg først. Nå forstår jeg at når hun sa jeg alltid var velkommen der, så mente hun det, og så på det som invitasjon nok. Mens jeg liker ikke å dukke opp hos noen uten å være invitert en spesifikk dag, eller å selv spørre om det passer. Hvorfor er venninna di i byen din? Hun har vel endel å gjøre der, og kontakter deg etterhvert. Eller kanskje hun tenker at du nå vet at hun er der, så du kan bare kontakte henne når det passer for deg. Anonymkode: 8ecea...9ea Føler egentlig ikke at det har noe med å svelge stoltheten min å gjøre, men å presse meg på. Vil ikke at hun skal føle at hun må møte meg, hvis hun ikke har lyst. Er det ikke også mest naturlig at den som reiser til byen den andre bor i tar kontakt? Når jeg er i byen andre venninner av meg bor i, så gir jeg lyd fra meg, og omvendt. Nå var jo det avtalen også. Jeg vil ikke mase. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #36 Del Skrevet 14. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trykk liker på et bilde, eller skriv en hyggelig kommenter, så kanskje hun husker at hun skulle kontaktet deg. Anonymkode: 8ecea...9ea Ja, kanskje jeg skal gjøre det, men da føler hun seg kanskje forpliktet til å ta kontakt. Hvis hun ville, hadde hun sikkert gjort det sv seg selv. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #37 Del Skrevet 14. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg jammen er dårlig gjort av henne. Når du sier at hun skal si ifra når hun kommer hjem når du spør, for så å ikke gjøre det samtidig som hun legger ut bilder på instagram der det er tydelig at hun er hjemme synes jeg er kritikkverdig. Hvor lenge har hun vært hjemme? Dersom hun har vært hjemme lenge ville jeg nok muligens ha sendt henne en kort melding igjen. Da vet du jo hvor skapet står. Anonymkode: c2d79...0c0 Hun har vært her flere dager nå. Tror jeg venter til hun reiser igjen. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #38 Del Skrevet 14. juli 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne vært venninna de. Jeg har sviktet flere ganger ved å ikke ta kontakt når jeg har lovet. Jeg sliter med angst og klarer innimellom bare å forholde meg til meg selv. Det er ikke mange som vet det, for jeg er veldig god på fasade. Omgangskretsen min blir mindre og mindre, naturlig nok. Jeg har ingen problemer med å forstå at folk ikke gidder lenger. Jeg klarer bare ikke å ta kontakt når angsten kommer. Anonymkode: b5cf5...b70 Ja, har full forståelse for sånt. Derfor jeg vil snakke med henne om det. Man vet aldri hva som er grunnen. Dumt hvis jeg sitter å tror det er noe med meg, hvis det er andre årsaker. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #39 Del Skrevet 14. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår det. Kanskje hun ikke vil ha kontakt, kanskje hun er opptatt, kanskje misforsto hun avtalen deres og venter på at du tar kontakt. Hva om hun tenker det samme som deg? Hun vet jeg er hjemme, men har ikke ringt. Da vil hun sikkert ikke møte meg. Hvis alle skulle sitte og vente på at alle andre tar kontakt, ville jo ingen hatt kontakt med noen. Hva med å sende en slags åpen invitasjon? Typ: Hei, jeg skal på kino/puben/stranda/kafé i morgen kl. 1x. Har du lyst til å være med? Da merker du i alle fall ut i fra svar eller manglende svar om hun vil ha noe med deg å gjøre. Anonymkode: 3ca8a...ade Joda, men føler ikke at det er tilfellet her. Jeg har kontaktet henne et par ganger allerede i sommer. Da visste hun ikke når hun skulle hit, men skulle si fra. Hun vet at jeg vil møtes, men jeg vet ikke om hun vil møtes. Føler det blir mad om jeg tar enda mer kontakt. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #40 Del Skrevet 14. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man vet aldri hva som er grunnen. Dumt hvis jeg sitter å tror det er noe med meg, hvis det er andre årsaker. Ts Anonymkode: 693a3...2f4 Nettopp derfor bør du jo ta kontakt en gang til. Istedet for å tenke det er mas og "om hun ønsker kontakt, så tar hun kontakt". Anonymkode: 8ecea...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå