AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #21 Del Skrevet 13. juli 2016 Man skal kjøpe luksusbil på inntil 2 mill og vurder Hyundai? Haha, dagens troll, i det minste gå for et troverdig merke om du skal lure noen. Hyundai er en gjennomsnittsbil, og du skal ha bil til 2 mill, made my day. Anonymkode: 4f5ad...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. juli 2016 #22 Del Skrevet 13. juli 2016 Styla en lada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #23 Del Skrevet 13. juli 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal kjøpe luksusbil på inntil 2 mill og vurder Hyundai? Haha, dagens troll, i det minste gå for et troverdig merke om du skal lure noen. Hyundai er en gjennomsnittsbil, og du skal ha bil til 2 mill, made my day. Anonymkode: 4f5ad...074 Jeg skal ikke ha bil til 2 mill, jeg kan ha bil til den prisen. Har du sjekket hva en Genesis koster? Ta en titt! Dessuten er poenget for meg nettopp at folk ikke skal tro at jeg har penger. Så der har faren min oppfattet opptil tre ting klarere enn deg... Anonymkode: 62f6f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. juli 2016 #24 Del Skrevet 13. juli 2016 Mercedes E-klasse som noen nevner er knallgode biler uten at de koster "ørti millioner". Eventuelt Toyota LandCruiser 😍, Audi A6 Quatro (eller lignende) eller BMW X5? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #25 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg tror jeg hadde gått for en vanlig bil med uendelig mye utstyr. Nå liker ikke jeg kjørekomforten i de fleste asiatiske modellene, og tysk tror folk er dyrt. Fransk har god komfort. Noen av dem er ustabile, men hvis du har penger til evt reparasjoner er det vel greit. Jeg har riktignok hatt en god del Peugeoter uten spesielle problemer, og vært vitne til noen fine Citroëner. Anonymkode: 502ab...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #26 Del Skrevet 26. juli 2016 Ungdommer på landet vet alt om biler. Hvis du mot formodning klarer å kommer med noe de ikke vet hva er så sjekker de det garantert. Kjøp heller en god bil enn en bil du kjøper bare fordi den er dyr på riktig måte. Anonymkode: 3a53e...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #27 Del Skrevet 27. juli 2016 Ble en fult utstyrt Passat herregårdsvogn med stor bensinmotor og uten informasjon på bakdøra. Anonymkode: 62f6f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 27. juli 2016 #28 Del Skrevet 27. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble en fult utstyrt Passat herregårdsvogn med stor bensinmotor og uten informasjon på bakdøra. Anonymkode: 62f6f...084 Det vil uansett synes blant de som veit mye om biler, eller så må du kjøre rundt i mørket så ingen ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #29 Del Skrevet 27. juli 2016 Vi får se - tar visst noen måneder å få den levert. Anonymkode: 62f6f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #30 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvorfor er du så redd for at folk skal vite at du har penger? Høres ikke ut som det er verdt det Anonymkode: 86879...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 27. juli 2016 #31 Del Skrevet 27. juli 2016 Du har nå muligheten til å kjøpe en bil som du har lyst på. Kjøp den og kos deg. Bruk tiden til hjelp, se på biler uten å tenke på prisen og plutselig ser du en du vet du vil ha og kan kjøpe den uten å tenke på prisen. Etter spørsmålene dine å dømme virker det som om du føler en slags plikt til å kjøpe dyr bil bare fordi du kan. Det er bare tull. Da er det bedre å gi til veldedighet. Da slipper du å tenke på at noen finner det ut også. Fattige og syke trenger sløseripengene dine mer enn bilbransjen. Støtter forslaget om å kjøpe en normal fin bil og heller være raus med tilleggsutstyr som du ønsker deg. Bruk pengene på komfort og trivsel, ikke status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. juli 2016 #32 Del Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble en fult utstyrt Passat herregårdsvogn med stor bensinmotor og uten informasjon på bakdøra. Anonymkode: 62f6f...084 Gratulerer med ny bil TS Passat er fine biler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 27. juli 2016 #33 Del Skrevet 27. juli 2016 9 timer siden, Sirah skrev: Gratulerer med ny bil TS Passat er fine biler! Er helt enig i dét, sikla selv på Altrack i går, knall oransje sto den til utstilling Men, lommeboka tålte ikke prislappen Ikke har de ringt fra Hamar enda heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. juli 2016 #34 Del Skrevet 27. juli 2016 27 minutter siden, tdm900 skrev: Er helt enig i dét, sikla selv på Altrack i går, knall oransje sto den til utstilling Men, lommeboka tålte ikke prislappen Ikke har de ringt fra Hamar enda heller De har glemt å ringe meg også 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. juli 2016 #35 Del Skrevet 27. juli 2016 Bil til 2 mill som ser billig ut... Yeah right... GTFO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 27. juli 2016 #36 Del Skrevet 27. juli 2016 Hadde jeg kjøpt meg en bil til nærmere to millioner så skulle den virkelig ha sett ut som om den kostet en del penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 27. juli 2016 #37 Del Skrevet 27. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble en fult utstyrt Passat herregårdsvogn med stor bensinmotor og uten informasjon på bakdøra. Anonymkode: 62f6f...084 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #38 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 13. juli 2016 at 11.06, Dodge skrev: Nokre BMW 7 serier og S klasse modeller kan sjå litt diskre ut. Audi A8? Infinity eigt Av Nissan? VW Phaeton? Dette er ein tung bil. Men den mange kan forveksles den med Passat. Panser, dører, karosseriplater og bagasjelokk kan være av aluminium, men resten er stål. Trur Phaeton med V10 tdi er 2.5 tonn. Eller så har du VW Touareg, Audi Q7. Volvo XC90. Volvo S90. Q7? Vi bruker den som shuttlebuss til barnehagen. Anonymkode: 88b97...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #39 Del Skrevet 1. august 2016 Håper du har vunnet såpass mye at du ikke svir av store deler av summen på bil. Bil er vel den desidert verste investeringen du kan gjøre. Legg pengene i eiendom og sparing, og hvorfor ikke kjøpe en skikkelig god bil til normale summer? Skoda leverer f.eks. solide bilder, og en 2-3 år gammel bil får man for ganske gunstige summer. Men du gjør selvsagt hva du vil med pengene dine. Ønsker du å svi av 2 millioenr på en bil, be my guest. Jeg hadde ALDRI gjort det, om jeg så hadde vunnet 100 millioner. Anonymkode: da53c...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #40 Del Skrevet 1. august 2016 Det er ikke en gang en vesentlig del av beløpet som vi endte på nå, så du må bare slappe av. Takk for omtanken, men det er nettopp slike innspill jeg kan være foruten på butikken her eller på idrettsplassen osv. Fomk bryr seg litt for mye, rett og slett. Anonymkode: 62f6f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå