LiljaMarie Skrevet 12. juli 2016 #1 Del Skrevet 12. juli 2016 Hvordan hverdagssminke bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSnø Skrevet 12. juli 2016 #2 Del Skrevet 12. juli 2016 Bruker Elizabeth Arden sitt mineralpudder og hender jeg tar på mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Del Skrevet 12. juli 2016 Mineralpudder, concealer over kviser/kvisearr og maskara. Anonymkode: 61fc0...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Del Skrevet 13. juli 2016 Det kommer litt an på. Hverdager er heller ikke like her i huset - enten helt naturlig uten noe sminke - mascara, nude inliner og litt concelear og lipgloss - mascara, nude inliner, bb/cc-krem, concelear, leppestift Anonymkode: a3bce...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 13. juli 2016 #5 Del Skrevet 13. juli 2016 Når jeg kun er hjemme, foretrekker jeg å gå uten slik at huden får puste. Men ellers bruker jeg: - et par lag med mascara oppe - concealer rundt øye-partiet - en lett foundation eller BB-cream i ansiktet - øyenbrynskajal for å fylle inn brynene - litt bronzing powder for glød - lipliner og nude leppestift Høres kanskje mye ut, men det tar meg max 3 minutter, og ser veldig naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 13. juli 2016 #6 Del Skrevet 13. juli 2016 foundation, øyenbrynspenn/dipbrow og mascara. concealer ved behov. bruker også blush av og til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 7. desember 2022 #7 Del Skrevet 7. desember 2022 Foundation ( løs mineralfoundation i sommer ), concealer, mineralpudder, rouge ,mascara, øyenbrynsblyant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 7. desember 2022 #8 Del Skrevet 7. desember 2022 BB-krem, blush/bronzer og mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 7. desember 2022 #9 Del Skrevet 7. desember 2022 L'oreal mascara, og noen ganger revolution eller HM øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 7. desember 2022 #10 Del Skrevet 7. desember 2022 Blitt så glad i L'oeral tinted serum, gir glød og lett dekke. Blush, og lett pudder over.Noen ganger mascara, men alltid leppestift eller gloss med farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Del Skrevet 7. desember 2022 Øyeskygge som eyeliner rundt vippekanten, og på øyebrynene Mascara Leppestift Pudder en gang iblant, men som regel ikke. Anonymkode: 97e0e...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. desember 2022 #12 Del Skrevet 7. desember 2022 LiljaMarie skrev (På 12.7.2016 den 23.58): Hvordan hverdagssminke bruker du? Bb eller cc cream Bronzer Eyeliner Mascara Lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg har ganske fin hud, så bruker sjeldent hudsminke til hverdags, men bruker Makeup Mekkas Dewy foundation innimellom. Litt highlighter, fyller inn bryn, Korres cotton seed oil lipliner (den er perfekt!) og Makeup Mekkas sheer lipstick. Har vippeextensions. Anonymkode: 4bc7b...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Del Skrevet 8. desember 2022 Middels dekkende foundation, concealer, contouring, blush, highlighter, eyeliner, mascara og dip brow. Og setting spray. Har jeg hjemmekontor eller fri dropper jeg alt dette 😉 Anonymkode: bb8bb...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. desember 2022 #15 Del Skrevet 8. desember 2022 Og øyenbryns blyant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. desember 2022 #16 Del Skrevet 8. desember 2022 Sminker meg forressten hver dag🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Del Skrevet 9. desember 2022 Lett foundation, litt concealer under øynene, settingpudder, veldig lett contour, litt rouge, fyller ut bryn med blyant + gel, nøytral øyeskygge der jeg også bruker en mørk farge som tynn liner, mascara, settingspray. Det høres mye ut, men resultatet blir på meg mye mer varig og naturlig enn om jeg for eksempel kun bruker en bb krem. Anonymkode: b6e0e...b12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. desember 2022 #18 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lett foundation, litt concealer under øynene, settingpudder, veldig lett contour, litt rouge, fyller ut bryn med blyant + gel, nøytral øyeskygge der jeg også bruker en mørk farge som tynn liner, mascara, settingspray. Det høres mye ut, men resultatet blir på meg mye mer varig og naturlig enn om jeg for eksempel kun bruker en bb krem. Anonymkode: b6e0e...b12 Det høres ikke mye ut, jeg bruker det samme som deg🤗 Det høres ut som du har en flawless hud😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #19 Del Skrevet 9. desember 2022 flusa skrev (8 timer siden): Det høres ikke mye ut, jeg bruker det samme som deg🤗 Det høres ut som du har en flawless hud😻 Så hyggelig svar, takk Man får jo gjerne høre man er "sminkedukke" når man ramser opp alt. Men som du også har erfart - det er kombinasjonen som gjør det naturlig igjen. Anonymkode: b6e0e...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. desember 2022 #20 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så hyggelig svar, takk Man får jo gjerne høre man er "sminkedukke" når man ramser opp alt. Men som du også har erfart - det er kombinasjonen som gjør det naturlig igjen. Anonymkode: b6e0e...b12 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå