Prycilla Skrevet 9. november 2004 #21 Del Skrevet 9. november 2004 Godt at det finnes personer som deg, Lompa :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 9. november 2004 #22 Del Skrevet 9. november 2004 til Lompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 9. november 2004 #23 Del Skrevet 9. november 2004 til Lompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 9. november 2004 #24 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg blir så glad når jeg hører/leser om noen som bryr seg "helt uten grunn". Hvis flere hadde gjort som deg hadde verden vært et bedre sted. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 9. november 2004 #25 Del Skrevet 9. november 2004 Det skulle vært flere som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2004 #26 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde alle tenkt som deg, Lompa, så hadde verden vært et mye bedre sted å leve. Beundringsverdig, og jeg er sikker på at jentungen kommer til å minnes deg for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. november 2004 #27 Del Skrevet 9. november 2004 den jenta var heldig som hadde deg i nærheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 10. november 2004 #28 Del Skrevet 10. november 2004 Det var en fin handling! Jeg er sikker på at det hjalp og at hun kommer til å huske deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. november 2004 #29 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg blir så glad over at vi har hverandre vi mennesker! Du viser at vi ikke er alene i denne verden. Uten å tenke at dette var en heltegjerning, men noe som var naturlig for deg, beviser du at det finns varme hos oss! tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. november 2004 #30 Del Skrevet 10. november 2004 Du får en klem fra meg også, Lompa, fordi du er et godt medmenneske! Det var skikkelig fint gjort av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2004 #31 Del Skrevet 10. november 2004 Godt å vite at det finnes mennesker der ute som bryr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. november 2004 #32 Del Skrevet 10. november 2004 Kjempeflott gjort! For et par år siden brakk onkelen min et ben og falt om på gata. Han ble liggende lenge fordi folk bare gikk rett forbi og ikke gadd og hjelpe. Derfor blir jeg så utrolig glad når jeg hører om folk som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. november 2004 #33 Del Skrevet 10. november 2004 Flott gjort! Lurer på om jeg hadde gjort det samme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. november 2004 #34 Del Skrevet 12. november 2004 Det var kjempeflott gjort av deg, Lompa, det der kan den stakkars jenta sikkert leve på lenge. Så deilig at det finnes folk som bryr seg! Egentlig burde det jo være helt selvfølgelig å gå bort til noen som gråter, men dessverre er det ikke slik. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2004 #35 Del Skrevet 13. november 2004 Mennesker som deg trenger verden flere av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå