Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Er det virkelig mange voksne ansvarlige mennesker som bruker avhopp i svingen som sitt primære prevensjonsmiddel? Jeg har fått intime betroelser om at noen gjør det, og jeg er rimelig sjokkert. Hvorfor? Det fins da mange gode prevensjonsmuligheter, så hvorfor basere seg på noe så usikkert? Er det vanlig å gjøre det på denne måten, dersom man så utvilsomt ikke ønsker seg flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Det er vel ikke alle voksne som alltid er like ansvarlige. Noen tror også at en ikke kan bli gravid på den måten, for det har jo fungert så langt. Alltid noen som tror at "det hender ikke meg", og sånn tror jeg det alltid vil være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 Fordi noen ikke er fornøyd med alternativene kan også være en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Vi hadde en laaang tråd om dette for en stund siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 8. november 2004 #5 Del Skrevet 8. november 2004 Er det virkelig mange voksne ansvarlige mennesker som bruker avhopp i svingen som sitt primære prevensjonsmiddel? Jeg har fått intime betroelser om at noen gjør det' date=' og jeg er rimelig sjokkert. Hvorfor? Det fins da mange gode prevensjonsmuligheter, så hvorfor basere seg på noe så usikkert? Er det vanlig å gjøre det på denne måten, dersom man så utvilsomt ikke ønsker seg flere barn.[/quote'] Jeg gjorde det...Men jeg var vel igrunn ikke ansvarlig voksen... Men det resulterte ihvertfall i min nå 10-årige sønn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg skjønner ikke hva "hoppe av i svingen" har med uansvarlighet å gjøre. :klø: Når man bruker dette som prevensjonsmiddel så er man da oppmerksom på "bivirkningene" vil jeg tro. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #7 Del Skrevet 8. november 2004 Hoppe av i svingen, ja......... Når man har problemer med andre prevensjonsmåter så er jo dette ett reellt alternativ til ingen sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #8 Del Skrevet 8. november 2004 Det er ikke noe i veien for å bruke dette som prevensjonsmiddel om man er seg bevisst risikoen for at det kan bli barn av det. Forøvrig er det ingen prevensjonsmiddel som er sikre, og en del av dem har en del uheldige bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #9 Del Skrevet 9. november 2004 Vi bruker gjøre det i usikkre perioder.. Ikke lurt.. Og er nervøse.. Men det hender heldigvis ikke ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #10 Del Skrevet 9. november 2004 Akkurat nå har jeg hjulpet min ti-årige gamle datter som er et resultat av et lite vellykket hoppe-av-i-svingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #11 Del Skrevet 9. november 2004 Akkurat nå har jeg hjulpet min ti-årige gamle datter som er et resultat av et lite vellykket hoppe-av-i-svingen! Og jeg er 38 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. november 2004 #12 Del Skrevet 9. november 2004 Ikke rart at gjestene formerer seg her inne når de hopper av i svingen alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. november 2004 #13 Del Skrevet 9. november 2004 hoppe av i svingen funker bra det så lenge det gjøres riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå