lingua franca Skrevet 19. juli 2016 #41 Skrevet 19. juli 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: På kun ene siden ? Anonymkode: 4699c...411 Tror det er over hele hos meg, men er ikke sikkert det er av betydning. Dersom du frykter slag, er det ikke rart kroppen din spiller deg et puss på den måten. Hadde det virkelig vært noe så alvorlig, hadde du merket det for lengst, tror jeg. 1
Sulosi Skrevet 19. juli 2016 #42 Skrevet 19. juli 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: På kun ene siden ? Anonymkode: 4699c...411 Ja, helt normalt. Angst kan komme i så mange rare varianter. Jeg har hatt angstanfall flere ganger i uka i tre år, noen fellestrekk og noen som er helt på bærtur symptomer også. Tre år, og først nå i sommer har jeg skjønt at alt er angst og ikke reelt fysisk. Nb! Det kan være og være en begynnende senebetennelse i armen også. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #43 Skrevet 20. juli 2016 22 timer siden, Sulosi skrev: Ja, helt normalt. Angst kan komme i så mange rare varianter. Jeg har hatt angstanfall flere ganger i uka i tre år, noen fellestrekk og noen som er helt på bærtur symptomer også. Tre år, og først nå i sommer har jeg skjønt at alt er angst og ikke reelt fysisk. Nb! Det kan være og være en begynnende senebetennelse i armen også. Kanskje det.. Nå er det begynt i høyre hand. Det stråler på en måte. Kommer og går.. Kanskje en nerve i klem? Anonymkode: 4699c...411
Sulosi Skrevet 20. juli 2016 #44 Skrevet 20. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det.. Nå er det begynt i høyre hand. Det stråler på en måte. Kommer og går.. Kanskje en nerve i klem? Anonymkode: 4699c...411 Jeg kan bare si hvordan det er for meg. Jeg får slike symptomer I begge eller en av armene eller hendene, det varierer fra dag til dag og til ulike tider på døgnet. I perioder kan symptomene være like flere dager i strekk på samme sted for så skifte. Det er alt fra at det dovner bort (slik prikking som når ett ben sover) til skikkelig knivskarp smerte. Alt er normalt og så langt jeg kan se er alt forårsaket av angst eller muligens fibromyalgi. Jeg tror selv det er angsten som gjør det bla fordi symptomene forsterkes i situasjoner som jeg synes er ubehagelige (I dag pga vi har kjørt milevis på firefelts motorvei og det Gjør meg veldig nervøs). Du må stole på at legen vet hva h*n gjør. Hjerneslag, drypp og infarkt er noe leger tar høyst på alvor, du hadde ikke blitt sendt hjem hvis det hadde vert tvil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå