miaen Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 skrev et innlegg for noen uker siden, at temperaturene mine om morgenen, var lavere enn ellers. De siste to ukene har jeg ikke målt,men har vært syk, og hatt influensa. Mensen pleier å komme rundt dag 34. Nå har jeg kommet til dag 43 !!!!! Men tok en test rundt dag 38, og den var negativ.. :-( Hva som skjer ?? Noen som har en ide ??? Har små murringer på høyre side av magen, for ca 2,5 uke siden våknet jeg av smerte på denne siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Hadde jeg vært deg, hadde jeg testet igjen for lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 7. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2004 jeg testet jo nesten fem dager etter den skulle ha kommet, og da var den jo negativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Kanskje feil på testen? Den er vel "bare" 99.9 % riktig eller noe? Test igjen du. Eller så kanskje syklusen din svinger? Jeg hadde og testet på nytt for lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. november 2004 #5 Del Skrevet 7. november 2004 JAAA jeg og hadde testet igjen! Ofte slår ikke testen ut før noen dager etterpå. Dette fordi det er et spesielt stoff som dannes når en er gravid og noen ganger tar der litt tid før det produseres, og slår ut på testen. Så test igjen du!! MASSE LYKKE TIL! Jeg krysser fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg testet først på IKM og fikk negativ test, jeg testet på nytt bare 3 dager etter - og vips, POSITIV!!! Test igjen, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. november 2004 Tusen takk for mange svar !! det er kjekt å få.. Jeg vet ikke om jeg tør teste. Den pleier alltid å være negativ, så er det sikkert enda... Men tante teit har ikke dukket opp enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. november 2004 #8 Del Skrevet 8. november 2004 Tvi tvi, du må skrive hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. november 2004 #9 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg krysser fingrene for deg, vaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. november 2004 #10 Del Skrevet 9. november 2004 Krysser fingrer og tær for at det skal gå bra!! Venter i spenning på resultatet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 10. november 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 10. november 2004 jeg lovte å skrive hva som skjer, og nå kjenner jeg i magen at noe er på gang, tydelig at tanten er på vei.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 10. november 2004 #12 Del Skrevet 10. november 2004 jeg lovte å skrive hva som skjer' date=' og nå kjenner jeg i magen at noe er på gang, tydelig at tanten er på vei.. :-([/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. november 2004 #13 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg skjønner ikke hvordan du har klart å holde deg så lenge uten å teste... Jeg hadde testet for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 14. november 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 14. november 2004 Den dukket opp, som jeg trodde.... kom torsdag...på dag 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhår Skrevet 14. november 2004 #15 Del Skrevet 14. november 2004 Den dukket opp' date=' som jeg trodde.... kom torsdag...på dag 47[/quote'] Føler med deg. Som en prøver på 2 1/2 år, så vet jeg hva du gjennomgår. Ikke mange ordene som er noen trøst i en slik sammenheng, men jeg sier det likevel: Stå på! Kanskje en vakker dag, er det deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 28. november 2004 #16 Del Skrevet 28. november 2004 Den dukket opp' date=' som jeg trodde.... kom torsdag...på dag 47[/quote'] Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå