AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #21 Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo prøve å google litt, det finnes et tonn av litteratur om temaet. Anonymkode: fa75b...a14 Når jeg googler finner jeg mange artikler som beskriver en sammenheng mellom p-piller og vektoppgang Anonymkode: 6b2d3...d53
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #22 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når jeg googler finner jeg mange artikler som beskriver en sammenheng mellom p-piller og vektoppgang Veldig merkelig. Anonymkode: fa75b...a14
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #23 Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig merkelig. Anonymkode: fa75b...a14 Ja, så kan du linke meg til den litteraturen som bekrefter at p-piller og vektoppgang ikke har noen som helst sammenheng? Anonymkode: 6b2d3...d53
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #24 Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, så kan du linke meg til den litteraturen som bekrefter at p-piller og vektoppgang ikke har noen som helst sammenheng? Pubmed er et fint sted å begynne. Anonymkode: fa75b...a14
Byjenta! Skrevet 19. juli 2016 #25 Skrevet 19. juli 2016 Den 10.7.2016 at 11.39, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at mange legger på seg når de begynner på p-piller? Jeg gikk på p-piller tidligere, i en periode på ca. 2,5 år. Da brukte jeg Microgynon/Oralcon. Jeg la ikke på meg etter at jeg begynte med disse pillene. Nå har jeg hatt en periode hvor jeg ikke bruker p-piller, men vurderer å begynne igjen da jeg har gått inn i et fast forhold. Vil da gjerne vite om det er noen spesielle typer piller som gir større sjanser for vektøkning enn andre? Er det "trygt" å velge Microgynon igjen, siden jeg ikke la på meg av dem sist? Jeg trenger absolutt ikke å gå opp i vekt (heller ned i vekt...), så jeg vil gjerne unngå vektøkning pga. p-piller Anonymkode: 6b2d3...d53 Det er flere som legger på seg, men det står på pakkevedlegget om det er en risiko for det. Grunnen til man legger på seg eventuelt er pga vann, man kan få vann i kroppen. Jeg fikk en god del vann i kroppen av Cerazette. Men la du ikke på deg av dem sist så er det nok trygt nå og tenker jeg
Ferny Skrevet 19. juli 2016 #26 Skrevet 19. juli 2016 Hvorfor ikke bare gå for Microgynon om du hadde god erfaring med de sist? Skjønner egentlig ikke problemstillingen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå