AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg har akkurat fylt 30 år, og har en liten identitetskrise. Vet ikke helt hvordan jeg skal kle meg. er det innafor å bruke crop tops, altså at litt av magen synes? Bruker høytlivsbukser/skjørt til, så det synes bare en liten glippe. Men jeg er jo blitt 30.. Anonymkode: 03ce7...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 10. juli 2016 #2 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg synes du kan kle deg som du vil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 12. juli 2016 #3 Del Skrevet 12. juli 2016 Klart du kan, denne dama er vel snart 50 og ser flott ut i sin Crop top Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje97 Skrevet 12. juli 2016 #4 Del Skrevet 12. juli 2016 Ja det er bare fint, det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. juli 2016 #5 Del Skrevet 12. juli 2016 Go for it! Bruker crop tops (liten glippe) selv og jeg er også 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 12. juli 2016 #6 Del Skrevet 12. juli 2016 Hvorfor er det viktig å vise litt av magen????? (Eller er det kanskje ikke det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 12. juli 2016 #7 Del Skrevet 12. juli 2016 Det kommer helt an på hvor komfortabel du er med deg selv. Jeg er 25 og har kjøpt fordi jeg syntes det er kult. Men får meg ikke til å bruke det. Reagerer ikke på at andre bruker det, føler bare at jeg ikke "får det til" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 12. juli 2016 #8 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg synes ikke det er fint å vise magen uansett alder, men det er du som skal gå med det. Heller en stram kjole, men alle har jo forskjellig klesstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Del Skrevet 12. juli 2016 Så lenge det brukes til høytlivsskjørt/-bukser og kun en liten glippe er synlig tenker jeg det er greit. Dette mener jeg gjelder i alle aldre, men når du er 30 år er det greit å være litt ekstra oppmerksom på det. Jeg synes det ser lite pent ut og ganske harry med klessammensetninger som viser hele magen. Anonymkode: fe984...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå