AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg skal begynne på jobb på mandag, og gruer meg bare helt sykt. Tenker på stresse igjen, press fra medarbeidere, ikke minst pendlingen. Noen andre som føler sånn? åhhh.. Husker bare den dagen jeg gikk på ferie hvor glad jeg var då. Vil bare ha ferie resten av livet... Anonymkode: 9d4b0...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 10. juli 2016 #2 Del Skrevet 10. juli 2016 Ja, har hørt om at mange må til psykolog for å få hjelp til å takle overgangen. For det er ikke bare bare.. Har du eventuelt noen ferieuker igjen å glede deg til, eller dra på weekend turer? Når jeg var i jobb før så var eneste løsning å ty til dette for at jeg skulle holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Del Skrevet 10. juli 2016 10 timer siden, SøtMelon skrev: Ja, har hørt om at mange må til psykolog for å få hjelp til å takle overgangen. For det er ikke bare bare.. Har du eventuelt noen ferieuker igjen å glede deg til, eller dra på weekend turer? Når jeg var i jobb før så var eneste løsning å ty til dette for at jeg skulle holde ut. høres fint ut, tenke på en weekend i september. TS! Anonymkode: 9d4b0...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sule Skrevet 10. juli 2016 #4 Del Skrevet 10. juli 2016 Bytt jobb. Livet er for kort til å hate noe du gjør hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå