Gå til innhold

Jeg har fortalt psykologen min alt, hva nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om jeg tør å fortelle psykologen at jeg var redd hun ville gå bak min rygg. Men jeg skal på neste møte og så ser jeg hva som skjer. Jeg vil ikke så mye heller... Er redd for at hun tror jeg er helt syk i hodet og melder meg til barnevernet! 

Anonymkode: 9b1c3...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
35 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hva er galt med deg? Synes du virkelig at dette og de siste innleggene dine til TS her er den riktige måten å kommunisere med en person som fremstår som TS gjør? 

Uansett hvor mange ganger hun får svar fortsetter hun å gnåle, så ja. Til slutt må man jo prøve å banke det inn i hodet til TS og be henne ta opp paranoiaen med psykologen sin. Det kan ikke være godt å ha slike tanker.

Anonymkode: e36b2...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg tør å fortelle psykologen at jeg var redd hun ville gå bak min rygg. Men jeg skal på neste møte og så ser jeg hva som skjer. Jeg vil ikke så mye heller... Er redd for at hun tror jeg er helt syk i hodet og melder meg til barnevernet! 

Du bør definitivt ta opp at du er så paranoid med din behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så uansett hvilke forbrytelser han har gjort tidligere har ingen betydning for psykologen så lenge det er ikke fare for liv og helse per dags dato? 

Igjen og igjen og igjen.

Psykologen din kan ikke bryte taushetsplikten for å anmelde eksen din for skattesvindel, vold eller voldtekt.

Skal han anmeldes for noe av dette får du gjøre det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si bare at du ikke ønsker å snakke om ulovlighetene til xen din mer, at du vil fokusere på andre ting. Kanskje du skal nevne at du noen gang er engstelig for at mennesker skal skade deg eller omgivelsene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk igjen for alle svar. 

Jeg at psykoser har taushetsplikt, men jeg var veldig usikker på hvor går grensen. Nå har jeg skjønt det og skal prøve å få det inn i hodet mitt. 

Jeg har også skrevet et annet tråd hvor jeg er redd barnevernet mtp psykolog. Men har også fått svar på dette. Man må få lov å gå til psykolog uten at barnevernet skal komme på døren og ta ungene mine fordi jeg er "syk i hodet". Jeg vil fremstå som en normal person med omsorgsevne, men har tydeligvis et problem med å stole på folk, spesielt offentlige instanser. Aner ikke hvor det kommer fra, men kan ikke påstå at eksen er skyldig i alle mine problemer heller. Han er nok en av dem. Jeg har begynt å komme over det, så dukker det opp noe nytt, slik som dette. At jeg er paranoid. Jeg ser dette selv og forstår, men bekymringene tar ikke slutt selv om jeg ser hvor tåpelig jeg kan tenke iblant. Uansett, takk igjen for alle svar her inne. Jeg bestiller time til fastlegen min og snakker med han ang dette da jeg stoler litt mer på han. 

Ts

Anonymkode: 9b1c3...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må få lov å gå til psykolog uten at barnevernet skal komme på døren og ta ungene mine fordi jeg er "syk i hodet". Jeg vil fremstå som en normal person med omsorgsevne, men har tydeligvis et problem med å stole på folk, spesielt offentlige instanser. Aner ikke hvor det kommer fra, men kan ikke påstå at eksen er skyldig i alle mine problemer heller. Han er nok en av dem. Jeg har begynt å komme over det, så dukker det opp noe nytt, slik som dette. At jeg er paranoid. Jeg ser dette selv og forstår, men bekymringene tar ikke slutt selv om jeg ser hvor tåpelig jeg kan tenke iblant. Uansett, takk igjen for alle svar her inne. Jeg bestiller time til fastlegen min og snakker med han ang dette da jeg stoler litt mer på han. 

For barna dine sin del burde du kanskje tatt imot litt hjelp fra barnevernet. Det er ikke farlig å få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For barna dine sin del burde du kanskje tatt imot litt hjelp fra barnevernet. Det er ikke farlig å få hjelp.

Barnevernet skal man være forsiktig med å dra inn i livet sitt så lenge ungene har det godt hjemme. Bare fordi at trådstarter går til psykolog så betyr ikke det at hun er uskikket som mor. 

Hold deg unna barnevernet ts :) 

Anonymkode: fa4c5...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig slitsomt å være paranoid, jeg er det selv, men mot privatpersoner og jeg holder det for meg selv, men vet hvordan du har det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...