Gå til innhold

Kommentarer på profilbilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et profilbilde på facebook som jeg veksler mellom å bruke.. Sliter mye med selvtilliten, så noen ganger fjerner jeg det og gjør bildet synlig for kun meg, så legger jeg det til igjen og synlig for offentligheten.. Dette kommer ofc opp i newsfeeden til andre, noe som er litt irriterende, selv om jeg velger å skjule nyheten på tidslinjen. Jeg liker overhodet ikke oppmerksomhet, men når jeg ikke har en dårlig periode/dag så tenker jeg at jeg kan jo bruke det profilbildet likevel.. Jeg liker at jeg får "likes", men kommentarer syns jeg ikke noe om faktisk. :/ Nå i går natt kommenterte ei jente noe veldig fint, problemet er bare at kommentaren hørtes ironisk ut syns jeg.. Ikke brukt smilefjes bare kommentert noe veldig fint og det er det, ikke punktum eller noe. Altså forstår ikke hvorfor HUN kommenterte DET. Det ble kommentert på natta så mistenker at hun har vært på fest, og ser for meg at alle sitter å flirer av hvordan jeg ser ut også kommenterer hun det hun gjør. Relasjonen min til jenta er at hun er søstra til en fyr jeg har holdt på med for lenge siden, vi hilser når vi møtes og sånt (vi er like gamle). Men prater sjeldent/aldri med henne, sist gang jeg møtte henne var vell på fest for noen få år siden. 

Føler meg helt dårlig og nå er jeg på nippet til å slette bildet, vil slette kommentaren egentlig men.. Vet jo ikke hva jeg skal svare heller!! :( Skulle ønske det gikk an å gjøre slik at ingen kunne kommentere bilder men bare like dem, det er nok liksom. Huff.. Føler meg veldig dårlig og flau

Anonymkode: 64b47...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende hun gjorde det bare for å være grei. Jeg har skrevet mange fine kommentarer på folk sine PB uten smilefjes. Har aldri blitt oppfattet som ironisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg forstår at det er lett å overtenke når du sliter med selvtilliten, men forsøk å tro på det fine hun sier og si heller takk enn å gruble på om hun egentlig mente det. La bildet stå og ta til deg likes og fine kommentarer du får så godt som du klarer.

Endret av Keiserensnyeklær
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev hun? Ordrett.

Anonymkode: 7e58c...902

"Ekte skjønnhet du"

Et øyeblikk siden, Chromium skrev:

Kan jo hende hun gjorde det bare for å være grei. Jeg har skrevet mange fine kommentarer på folk sine PB uten smilefjes. Har aldri blitt oppfattet som ironisk

Kanskje men.. Jeg vet ikke jeg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ekte skjønnhet du"

Jeg ville tolket det som et kompliment :) 

Anonymkode: af593...d47

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange som ikke benytter seg av smilefjes. Som regel er det ikke noe personlig. Det samme gjelder med tegnsetting. 

Jeg forstår godt at slike tanker fort kan dukke opp og gro seg fast i hodet ditt. Jeg kunne fint ha følt det på samme måten dersom jeg var i din situasjon. Du kan ikke vite helt sikkert hva intensjonen hennes med kommentaren var, men så lenge hun har hatt en vennlig tone med deg tidligere så vil jeg sterkt oppfordre deg til å ta kommentaren som et kompliment. 

Personlig svarer jeg ikke på kommentarer på bilder. Jeg pleier ofte å like dem, men jeg ser at det er mange som heller ikke gjør det. Det er ikke noe rart dersom du gjør det (ettersom du er usikker på hva du skal svare). 

Håper du ikke tenker noe særlig over det nå lenger. :blomst:

Anonymkode: b77bc...ce2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...