AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/asylindustrien/stavanger-mottak-har-833-ledige-plasser-udi-betaler-fullpris/a/23734122/ Så mye koster det for deg og meg at sosialistene vil fylle opp landet med enda flere. Nei, vent, dette er bare en brøkdel av prisen for det er flere slike steder i landet og så har vi milliardene i utgifter i årene etter. Ser dere ikke galskapen dere kjemper for, dere som ønsker masseasylinnvandring? Samtidig kuttes det i sykehjemplasser for å spare penger, helseforetakene sliter med å pusse opp og vedlikeholde sykehusene og holde bemanningen på et forsvarlig nivå. Skam dere for å kaste bort våre penger!!! Anonymkode: eb8a4...84a 5
Gothminister Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Jeg ser galskapen og jeg har i alle år kjempet i mot galskapen. Regningen burde dem som skriker, HJELP DEM dele seg imellom. Jeg vil ikke være med og betale for dette, fordi det ikke er verdt det. 5
herzeleid Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Det vil nok bli mer åpenbart for folk når godene deres gradvis forsvinner. Mange av de som er ivrigst på å ta inn mange i dag vil jeg tro er de samme som blir rasende om trygdeutbetalingene reduseres, bidragene til kvinnesaksorganisasjoner og det skeive miljøet forsvinner, utbetalingene og sponsingen i forbindelse med "kvinnehelse" og fødsler blir mindre osv. Det er bare synd disse må kjenne konsekvensene på kroppen før de reagerer. 6
Gothminister Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 16 minutter siden, herzeleid skrev: Det vil nok bli mer åpenbart for folk når godene deres gradvis forsvinner. Mange av de som er ivrigst på å ta inn mange i dag vil jeg tro er de samme som blir rasende om trygdeutbetalingene reduseres, bidragene til kvinnesaksorganisasjoner og det skeive miljøet forsvinner, utbetalingene og sponsingen i forbindelse med "kvinnehelse" og fødsler blir mindre osv. Det er bare synd disse må kjenne konsekvensene på kroppen før de reagerer. Dessverre er det slik i Norge at alt for mange på venstresiden, tåler den urett som ikke rammer dem selv. De er egoister av verste sort. 1
herzeleid Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 7 timer siden, Gothminister skrev: Dessverre er det slik i Norge at alt for mange på venstresiden, tåler den urett som ikke rammer dem selv. De er egoister av verste sort. Det ble jo voldsomt med skriking for ikke så lenge siden over at kvinner med brystkreft måtte vente lenge på silikonpupper. Uten å bagatellisere det traumet det er å måtte operere vekk en pupp, jeg kan bare forestille meg den psykiske belastningen, så er det klart at helsevesenet må prioritere. Mindre penger betyr nødvendigvis mindre til å gi gratis silikonpupper, eller kreftmedisin til den lille jenta. Dette vil nok mange oppleve som veldig vondt og urettferdig, og det er synd de antagelig påtar seg (oss) økonomiske belastninger de kanskje ikke er villige til å bære, når alt kommer til alt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Vi må lære av Danmark. Stenge alle asylmottak og åpne teltleir istedet. Sikkert billigere og mer effektivt. Man kan fort sette opp flere telt hvis det kommer flere og ta ned noen telt hvis det kommer få. http://www.aftenposten.no/verden/Danskene-stenger-asylmottak_-men-holder-omstridte-teltleirer-apne-588323b.html Anonymkode: eb8a4...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå