Whiskas Skrevet 10. juli 2016 #21 Del Skrevet 10. juli 2016 herregud for et drama for en filleting Er dere tenåringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 10. juli 2016 #22 Del Skrevet 10. juli 2016 Så mye drama for ingenting. Jeg hadde satt meg på gjerdet og ventet, dette hadde ikke jeg orket. Hadde hun kuttet ut vennskapet på grunn av dette hadde jeg vært likeglad, drsmaqueens er ikke min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #23 Del Skrevet 10. juli 2016 Den 8.7.2016 at 23.07, AnonymBruker skrev: Min nærmeste venninne er irritert på meg. Dvs at hun er forbannet på meg, og vil ikke snakke med meg. Vi kom utfor en teit diskusjon hvor vi var uenige. Jeg forklarte situasjonen til mannen min, for jeg var redd jeg var helt på viddene og ikke klarte å se hele bildet. Mesteparten består av meldinger (hun tør ikke ta det opp ansikt til ansikt og nekter å ringe). Men han var enig med meg. Vår felles venninne var enig med meg (hun deltok smått i diskusjonen og tilbød å hjelpe til, så hele situasjonen faktisk løste seg, men min venninne mente det ikke var noen mulighet, men hadde ingen grunner for hvorfor). Det handler ikke om rett og galt, å ha rett eller at hun/jeg tar feil. Det handler om at vi ser en situasjon veldig ulikt. Jeg har sagt beklager flere ganger, men at jeg fremdeles mener det jeg mener. Hun er vanskelig og lite løsningsorientert. Jeg har vært saklig hele veien, men hun drar det ut med nye argumenter (argumentene består av unnskyldninger til å ikke kunne delta på noe) hele tiden, den ene unnskyldningen verre enn den andre. Jeg har tredt ganske til sides for lenge siden og sagt at jeg fremdeles mener det jeg mener, og prøvd å legge diskusjonen død flere ganger. Hun ga seg aldri, og til slutt sa jeg at hun var usaklig og vanskelig å snakke med, og at jeg av den grunn ikke ville diskutere saken mer. Da ble hun enda sintere, og hadde ekstra mange uttropstegn (som om hun ikke hadde mange nok fra før i de forrige meldingene sine), og jeg kunne nærmest høre henne skrike "ER JEG USAKLIG?! og skrev igjen det verste argumentet, det siste hun kunne klare å finne, som hun overhodet ikke nevnte i starten fordi det ikke egentlig er et problem, men hadde det vært det, ville det vært en ærlig sak !!!!!!!" Jeg svarte aldri på den siste meldingen. Jeg vet ikke hva jeg svarer på det. Alt jeg vil klare å svare nå, vil være tamt og falskt, eller sint og krasst. Nå har hun bare droppet meg helt. Hun sier ikke et pip. Jeg som pleide å få 20 snap av henne daglig før, får nå ingen. Heller ikke av mennen hennes, og han sendte også mye snap. Jeg har prøvd litt forsiktig å "late som alt er ok". Jeg sendte henne en lenke om noe hun er veldig interessert i. Jeg sender henne snap som jeg pleier. Men det er ingen respons å få. Jeg vet ikke hvordan jeg skal trå nå. Hun er langsint, og hun har alltid vært den som "alltid må ha rett" uansett hvor riktig eller feil hun tar. Det har en viss sjarm, inntil det berører en selv. Hva ville dere gjort? Sagt unnskyld og trukket tilbake alt en egentlig mener innerst inne? Det er ikke aktuelt å kutte henne ut, jeg nekter å ta det steget. Jeg er glad i henne. Vi har vært venner siden barneskolen. Jeg har alltid trådt forsiktig rundt henne, men jeg har vokst på meg litt bein i nesa i løpet av årene, og det er grunnen til denne diskusjonen. Jeg sa min ærlige mening, og nå angrer jeg. Anonymkode: 46bc6...4a7 Vært borti det samme selv med min venninne..gadd ikke mer, og til slutt stod jeg opp for meg selv. Det førte til dødt vennskap og en unnskyldning over 6mnd senere fra hun. Men vet du hva? jeg savner henne ikke. takler ikke folk som ikke klarer å si unnskyld eller ha en normal diskusjon hvor man prøver å forstå hverandre. Anonymkode: 8294c...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemøy Skrevet 10. juli 2016 #24 Del Skrevet 10. juli 2016 Skjønner ikke hvorfor Ts får så mye pes her, denne venninna, som ikke en gang kan snakke, men kun sender sms osv er jo totalt urimelig! oppfører seg som om Ts har ligget med mannen hennes eller no. helt utrolig. Ts, drit i dette, denne venninna di høres ut som en svært selvsentrert og ego person som er vant til å lage drama og at alle lystrer henne. Hygg deg med de andre venninnene dine du, særlig på dette evenementet til den andre venninna di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå