Gå til innhold

Mat dagen derpå?


la_luz

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Unngå melk.

Junk av et eller annet slag er et must dagen derpå - hamburger, tex mex, bacon, pizza etc - og sjokolademelk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maikana

Kommer ikke på noe spesielt jeg liker å spise, men det beste jeg kan få å drikke dagen derpå er melk, lett eller skummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som sverger til Grandiosa og store mengder cola til dagen derpå.

Hoho... der har du meg. :ler: Synes egentlig grandiosa er noe forferdelige greier, smaker papp. Men er jo så godt hvis jeg har vært ute kvelden før. Og MYE cola!

Men en tur på McDonalds fungerer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunnen ingen fast "fyllerett", men jeg drikker 0,5-1l vann før jeg legger meg,....hvis jeg likevel er fyllesyk dagen etter drikker jeg sjokolademelk (ikke fordi det er så fristende, men det "tar" bakrusen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker veldig godt stekte poteter og stekt pølse og masse pepsi max. Da blir dagen straks bedre selv om jeg nesten aldri blir fyllesyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagd burger med masse chili og hvitløk, toppet med blant annet bacon og stekt sopp. Og ost!

Gjerne ovnsstekte potetbåter til også, hvis jeg gidder. Men påmmfri fra frysen er et greit substitutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dagen der på frokost: California Sandwich!

( Dypper to brødskiver i en blanding av egg,melk og krydder, steker disse i pannen med et lag god sennep på, ost ,skinke og gjerne en skive ananas..) mmm...

Ellers blir det en middag med mengder av hvitløk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Begynner å bli en stund siden jeg var på en fuktig bytur nå, men når jeg var det tror ikke jeg det var bånn i meg dagen derpå når det gjaldt mat. Men varm mat måtte det være. Til frokosten er det godt med et stort glass iskald melk (så sant man ikke er kvalm da) og utover dette er en stor kald hjemmelaget milkshake ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...