la_luz Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Hva pleier du å spise til middag dagen etter en fuktig tur på byen ?
Gjest Genevieve Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Jeg holder ikke på sånn men vet at egg & bacon virker fint på de fleste. Unngå melk.
Piglet Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Jeg synes at etter en tur på byen med litt mye alkohol og litt lite søvn, er det ingen ting som slår en ordenlig, vellaget middag som f.eks. biff med godt tilbehør og selvfølgelig cola. Kroppen trenger å bli litt bortskjemt, når den har hatt en hard natt. Piglet
Gjest Tex Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Jeg trodde de fleste sverget til junkfood jeg........ Jeg for min del blir aldri i dårlig form.....
Gjest Aurélie Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Fester fint lite selv, så kan ikke personlig gå godt for at denne fungerer dagen derpå. Men den lover jo det! http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=71...mnu1=&mnu2=5015
Fakse Skrevet 7. november 2004 #6 Skrevet 7. november 2004 Bor i kollektiv med noen som alltid spiser frossenpizza til frokost i helgene, det skal visst være det eneste saliggjørende. Sammen med Cola selvfølgelig
Gjest Genevieve Skrevet 7. november 2004 #7 Skrevet 7. november 2004 Har en venninne som sverger til Grandiosa og store mengder cola til dagen derpå.
Moonchild Skrevet 7. november 2004 #8 Skrevet 7. november 2004 Kald hamburger kjøpt på vei hjem fra byen smaker alltid godt morgenen etter en skikkelig bytur. (Og mannen min syns det ser like usmakelig ut hver gang.... ) Ellers er egg og bacon digg, eller eventuelt restene etter potetgullet fra vorspielet dagen før... (Poenget er vel å få i seg mye fett og salt?) Men det som fungerer aller best er å helle i seg en liter med farris eller tilsvarende før jeg legger meg. Da slipper jeg å være sugen på fett eller salt mat dagen derpå. :-)
Samantha Skrevet 7. november 2004 #9 Skrevet 7. november 2004 Eg ete alt mulig dagen-derpå. Ikkje med tanke på at ikkje skal bli dårlig/ bli bedre, men fordi eg har lyst på alt mulig. Idag åt eg egg og bacon til frukost, et pizzastykke og litt chips etterpå. Var ikkje så ekstremt idag. Men alt frå søndagsmiddag hos mamma og pappa til seig chips er som regel suksess.
Laban Skrevet 8. november 2004 #10 Skrevet 8. november 2004 Er jeg skikkelig fyllesyk og på randen til å måtte spy, er det eneste jeg kan få i meg en skive grovbrød med brunost... Men som oftest er formen bra nok til herlig junk; pizza, hamburger, bacon og potetgull. Og cola, selvsagt.
NullHull Skrevet 8. november 2004 #11 Skrevet 8. november 2004 Ettersom jeg ikke spiser junk-food eller snacks, blir det alltid knekkebrød med makrell i tomat og suragurk som er den store dagen-derpå-slageren her i gården. Og da MÅ det være de små boksene fra King Oscar som har mer tomatsaus enn makrell! Blir alltid så fysen på "tomat-mat" når jeg har vært på fylla :-)
nessi Skrevet 8. november 2004 #12 Skrevet 8. november 2004 junkfood er helt klart det som frister mest dagen derpå :oops:
Amarone Skrevet 8. november 2004 #13 Skrevet 8. november 2004 Egg og bacon samt burgere er nevnt av mange, og det funker fint for meg. Men aller best er hjemmelaget kjøttsuppe! Genialt å fryse ned til fylledager, eller så er det enkelt å lage (tar bare tid). Kjøttsuppe gir deg væske, salt, grønnsaker og naturligvis kjøtt - dermed alt du trenger dagen derpå! Også liker jeg surmelk dagen derpå, men har ennå ikke funnet noen som deler det synspunktet...
Lula Skrevet 8. november 2004 #14 Skrevet 8. november 2004 -Egg & Bacon -Burger (men helst en hjemmelaget variant og ikke McD) -Pizza (italiensk fra den "faste" leverandøren rundt hjørnet) -Pasta med spicy kjøttsaus ....og så MÅ jeg ha iskald melk, jeg da!
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #15 Skrevet 8. november 2004 Jeg holder ikke på sånn men vet at egg & bacon virker fint på de fleste. Unngå melk. Iskald melk er supert dagen derpå! (Men bør unngås før man legger seg festkvelden) Som regel får jeg ikke matlyst før langt utpå dagen, da er det godt med noe "feit" mat; hamburger o.l. Hvis jeg skal ete tidlig syns jeg det er godt med en salat med litt kjøtt (kylling, skinke)
NullHull Skrevet 8. november 2004 #17 Skrevet 8. november 2004 Jeg får alltid lyst på fruktcoctail :-) Oi, den har jeg ikke hørt før!
Mokka Skrevet 8. november 2004 #18 Skrevet 8. november 2004 Har bare å si en ting.. Grandiose!!! Nam,nam
Tusseline Skrevet 8. november 2004 #19 Skrevet 8. november 2004 Junk Food såklart! Det er faktisk den eneste gangen Mc Donalds frister.
Sommerfugl83 Skrevet 8. november 2004 #20 Skrevet 8. november 2004 Cola og popcorn er et must Hvilken "middag" jeg spiser varierer, men det går ofte i junkfood som feks pizza og hamburger... :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå