Puserjenta Skrevet 7. juli 2018 #9401 Skrevet 7. juli 2018 Jeg kjøpte 2 bokser på forrige community day, var en haug med raidpass der. Håper på star piece i morgendagens boks.
Vimsethea Skrevet 7. juli 2018 #9402 Skrevet 7. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du må ta over en gym eller sette inn en pokemon i en gym med din farge hvis det er plass. Du får et visst antall pokecoins etter hvor lenge du står der, 8 timer gir 50. 50 pokecoins er også max du kan få pr dag uansett hvor mange gymer du står i og hvor lenge du står der. Det er også den dagen du blir slått ut som gir coins, så selv om du setter inn en pokemon på mandag og en på tirsdag og begge blir slått ut på onsdag og har stått der i minst 8 timer og potensielt kunne gitt 50 coins, vil du bare få 50 for begge siden de ble slått ut på samme dag. Eller du kan kjøpe pokecoins for virkelige penger da 😉 Anonymkode: 1ea1d...0cb Ahaaa, da skjønner jeg 👏🏻😁 tusen takk for svar 😁 herlighet, overraskende mye å sette seg inn i 🙈😜
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9403 Skrevet 7. juli 2018 4 timer siden, Puserjenta skrev: Jeg kjøpte 2 bokser på forrige community day, var en haug med raidpass der. Håper på star piece i morgendagens boks. Star piece?😅 og hva er bokser? Og hvor ofte er sånn community day? 😊 Anonymkode: 7f2be...6e3
Ardwinna Skrevet 8. juli 2018 #9404 Skrevet 8. juli 2018 Det er tydelig at det er Agder-fylkene som sitter på Grimerne! Nå har jeg fått en til Grimer i egg, denne gangen fra Vest-Agder!
Amantheia Skrevet 8. juli 2018 #9405 Skrevet 8. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Star piece?😅 og hva er bokser? Og hvor ofte er sånn community day? 😊 Anonymkode: 7f2be...6e3 Det er community day ein gong i månaden, men forskjellig pokemon kvar gong. Boksane er "gavepakker" du kan kjøpe i shoppen, som gjerne inneheld ting som insence (kan spawne ekstra pokemon i 30 minutt), lucky egg (ekstra xp i 30 minutt), star piece (ekstra stardust i 30 minutt), incubator og raid pass.
Silfen Skrevet 8. juli 2018 #9406 Skrevet 8. juli 2018 5 timer siden, Ardwinna skrev: Det er tydelig at det er Agder-fylkene som sitter på Grimerne! Nå har jeg fått en til Grimer i egg, denne gangen fra Vest-Agder! Jeg sendte avgårde en del derfra, men får også mye grimer uansett. Den, mewth og sandshrew. 1
Hanne67 Skrevet 8. juli 2018 #9407 Skrevet 8. juli 2018 (endret) 6 timer siden, Vimsethea skrev: Ahaaa, da skjønner jeg 👏🏻😁 tusen takk for svar 😁 herlighet, overraskende mye å sette seg inn i 🙈😜 Det å få pokecoins ved å sette inn i gym har vært der helt siden spillet begynte i 2016. Jeg har ikke brukt penger i spillet i det hele tatt. Tidligere var det en annen mekanisme: Man måtte forte seg å sette inn i flest mulig gymmer, før så å cashe inn før noen ble slått ut, og så fikk man 10 coins for hver man rakk. Bedre sånn det er nå synes jeg, selv om det er ergerlig å ikke få noe for en som har stått der i flere dager, om den blir slått ut samme dag som en annen og man har oppnådd max.grensa på 50 coins. Endret 8. juli 2018 av Hanne67
Taperen Skrevet 8. juli 2018 #9408 Skrevet 8. juli 2018 5 timer siden, Ardwinna skrev: Det er tydelig at det er Agder-fylkene som sitter på Grimerne! Nå har jeg fått en til Grimer i egg, denne gangen fra Vest-Agder! Kanskje i fra meg da 1
hog Skrevet 8. juli 2018 #9409 Skrevet 8. juli 2018 Nevnte jeg at det spawner mye karper rundt solsiden i Trondheim? Kan evolve fire til hvis jeg vil og har to shiny karper ekstra. 1
Hårstrikk79 Skrevet 8. juli 2018 #9410 Skrevet 8. juli 2018 23 timer siden, Vimsethea skrev: Det er jo kjekt når man har andre å spille med 😎👏🏻 Vet du hvor man kan finne fasiten da? 😅 spiller som regel alene eller bare sammen med en kompis som er like fersk som meg 😂 For å ta legendariske Pokemons må man være flere som spiller. På de svakeste holder det med 5. (Den i går var vi fem på) På de aller beste, så må det enda flere til. Så du og kompisen din klarer ikke å vinne over en legendarisk alene;)
Hanne67 Skrevet 8. juli 2018 #9411 Skrevet 8. juli 2018 22 minutter siden, hog skrev: Nevnte jeg at det spawner mye karper rundt solsiden i Trondheim? Kan evolve fire til hvis jeg vil og har to shiny karper ekstra. Sånn er det å bo ved sjøen! Jeg bor i innlandet på Østlandet, og har vel klart å skrape sammen ialt ca. 1000 Magikarp candy. Da har jeg i tillegg brukt mye pinap berry og passet på under candy events.
Hårstrikk79 Skrevet 8. juli 2018 #9412 Skrevet 8. juli 2018 40 minutter igjen til shiny-jakt! Wiiiiii 😎😁
Hanne67 Skrevet 8. juli 2018 #9413 Skrevet 8. juli 2018 Jeg er på hytta med null pokemoner, men fikk satt igang 3 egg til klekking og evolvet til en wonder Blastiose med Hydro Cannon. Jeg var ute i båt uten at det ble noen meter, men så restartet jeg appen og da fungerte det igjen. Gleder meg til neste helg, - da får jeg masse tid til pokemonjakt under candy-eventet.
Amantheia Skrevet 8. juli 2018 #9414 Skrevet 8. juli 2018 Er ganske nøgd med 5 shiny i dag. Utvikla tre av dei, og håpar eg kan smiske med nokon så eg får bytta til meg shiny charmander/charizard.
Vimsethea Skrevet 8. juli 2018 #9415 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, Amantheia skrev: Er ganske nøgd med 5 shiny i dag. Utvikla tre av dei, og håpar eg kan smiske med nokon så eg får bytta til meg shiny charmander/charizard. Jeg fikk en shiny 👏🏻 Var ikke på noen aktiv tur i dag så jeg er fornøyd 😁 1
Gjest padawan Skrevet 8. juli 2018 #9416 Skrevet 8. juli 2018 Klekket 15 egg hittil i dag. 11 av de 10 km
Vimsethea Skrevet 8. juli 2018 #9417 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, padawan skrev: Klekket 15 egg hittil i dag. 11 av de 10 km Fått noe spennende da? 😊
Ariana807 Skrevet 8. juli 2018 #9418 Skrevet 8. juli 2018 (endret) Hvorfor i allverden skulle dette bare vare i timer!? De kaller det «Community-day» men en dag er 24 timer ikke 3... fikk ikke med meg dette før nå 😕 kjipt! Har ingen shiny pokemon, absolutt ingen, og heller ingen ditto. Har fanga så mange pidgy de siste dagene men ingenting 😕 sukk mitt hjerte. Menmen... (liten utblåsing her, sorry) Endret 8. juli 2018 av Ariana807
miss summers Skrevet 8. juli 2018 #9419 Skrevet 8. juli 2018 Nå har jeg shiny blastoise med solbriller 1
Ardwinna Skrevet 8. juli 2018 #9420 Skrevet 8. juli 2018 Hahaha, jeg er skikkelig dårlig pogo-spiller! Jeg klarte å glemme hele community day! Jaja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå