Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er det ut å fange Corsola som bare er tilgjengelig frem til imorgen. 

Anonymkode: 71767...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ut å fange Corsola som bare er tilgjengelig frem til imorgen. 

Anonymkode: 71767...882

Jeg tok en tur ned til sentrum og hadde på et lucky egg. Det var Corsola overalt! 

Jeg gjorde noen tabber i forbindelse med lucky egg på morgenkvisten da. :P1) Jeg manglet 400 m på å klekke 7 km egget mitt. 2) Jeg fikk plutselig en great friend etter at det hadde gått ut, og gikk glipp av 10.000 xp.

Endret av Hanne67
Skrevet

Dro en tur ut for å surre pokestop og få gaver å gi bort men da jeg kom frem til der hvor det er tett i tett med Poke stops slutta spillet å fungere og jeg fikk ikke logget inn. Så det ble ikke så mange gaver fra meg i dag. Fant to Corsola, da. 

Skrevet

Dro en tur ut for å surre pokestop og få gaver å gi bort men da jeg kom frem til der hvor det er tett i tett med Poke stops slutta spillet å fungere og jeg fikk ikke logget inn. Så det ble ikke så mange gaver fra meg i dag. Fant to Corsola, da. 

Skrevet
2 timer siden, Taperen skrev:

Corsola vil spawne i Europa frem til midnatt eller 01.00, er ikke så god i disse utenlandske tidene :P Roselia vil være mulig som shiny i samme periode.

De har også luket bort problemene som gjorde at vi ikke utviklet bedre vennskap, så nå blir vi bedre venner for hver dag som går :yvonne:

Forsvinner muligheten for shiny Roselia i natt? Trodde den ville være tilgjengelig som shiny frem til 9. juli?

Skrevet
27 minutter siden, Mayoo skrev:

Forsvinner muligheten for shiny Roselia i natt? Trodde den ville være tilgjengelig som shiny frem til 9. juli?

Shiny Roselia forsvinner i natt ja, sammen med Corsola.

Skrevet
Akkurat nå, Taperen skrev:

Shiny Roselia forsvinner i natt ja, sammen med Corsola.

😮

Skrevet

Evolvet i en time i morres, passerte da 30 mill XP totalt i spillet :)

Satte på et lucky egg når jeg var innom småbyen i dag, fanget ikke så veldig mye da tiden ikke strakk helt til, åpnet noen gaver, og fikk sendt noen gaver, gikk dermed opp i vennskap med noen, så det ble 96 000 XP ut av byturen, mange av dere som kommer til å levle opp under dette eventet, lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Klekket akkurat en Alolan Ratatta fra 7 km-egg... Håper det ikke blir så mange av dem, for det er virkelig bortkastet 😛 Fanget en Corsola da, og fikk nærmere 170 000 xp på en time med Lucky egg på vei til jobb! Hjalp på med 3xgreat friends. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Skrevet

Jeg får mye rattata i egg nå 🙁

Skrevet

Lagt til spardame og stueloff og fikk meg corsola isted :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller spretter pokemonsene oftere ut av ballene nå enn tidligere? Syns jeg ofte må bruke maaange baller for å få fanget dem, innbiller meg at de stikker av oftere enn før også. Hm. :vetikke:

Anonymkode: b83b9...105

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller spretter pokemonsene oftere ut av ballene nå enn tidligere? Syns jeg ofte må bruke maaange baller for å få fanget dem, innbiller meg at de stikker av oftere enn før også. Hm. :vetikke:

Har tenkt det same. Har slitt mykje meir med "små-pokiser" enn før. Pokemoner som før var omtrent 100% catch, hopper gjerne ut av ballen 4-5 gonger no.

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever det nesten motsatt, syns alle er veldig lettfangelige for tiden.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker det også, spesielt på sånne drittpokiser som pidgey, rattata, Zigzagoon, natu o.l. Hver gang tenker jeg at der gikk jeg sikkert glipp av en Ditto! :P

Jeg var ikke klar over det der eventet i dag så jeg fikk helt hetta da jeg plutselig så skyggen av en Corsola! Fikk fanget to og er fornøyd med det :) Ellers har jeg snurret litt stops, fanget noen tilfeldige pokiser, klekket egg og både mottatt og sendt gaver. Grei dag på pokefronten :) Fikk forresten en Bagon i et 10km-egg og det var selvsagt stas.

Skrevet

Blir noe XP ut av dette eventet, kjørte evolving på et lucky egg i går morges, kjørte et lucky egg under byturen i går, og kjørte en evolving på lucky egg i går kveld samtidig som jeg fanget de jeg hadde samlet opp i field research, og økte i vennskap med noen i mens jeg hadde på lucky egg, endte opp med 560 000 XP :)

Datteren min som kun har spilt bitte bitte lite det siste året har tatt frem spillet igjen nå i ferien, hun kom seg opp på level 33 i går på byturen :)

Ser også at Corsola fortsatt er rundt.

Skrevet

Nettopp begynt å spille igjen etter et fravær på halvannet år. Masse nytt. Er det noen spesielle pokiser jeg bør holde øynene ut for?

Gjest padawan
Skrevet

Vanligvis har jeg ligget på mellom 200.000 og 300.000 stardust men så nå jeg kun hadde 50.000 cirka. Har ikke evolvet noen pokiser i det siste så synes det er snodig.

Skrevet

Selvfølgelig den dagen jeg kunne gå ut..å snurre og fange masse... Jeg oppdaget 10min før jeg skulle gå, at neida.. Samboer slo av padda for en gangs skyld, så mobilen min har ikke ladet inatt 😂

Skrevet

Jeg satte på et lucky egg på morgenen idag da jeg tok en tur ned til sentrum. Jeg fanget og evolvet om hverandre for å få utnyttet det best mulig, men fikk ingen økning i vennskap mens det sto på. Er liksom litt tilfeldig når det skjer synes jeg, men er glad de har fått mer orden på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...