Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var blakk, fikk fanget kanskje 10 stk og ingen av dem var shiny

Er der nie folk visste skulle dukke opp? stod ingenting om det på Pokémon go

Anonymkode: 924ca...c2f

Det var i forbindelse med community day i februar. Community day er noe de har begynt med iår og er én gang i måneden. Hvis du går inn på denne linken og trykker på Events, finner du ut hva som er neste. https://pokemongolive.com/en/

Det kom også info i PokemonGo den dagen eventet var.

Endret av Hanne67
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Hanne67 skrev:

Community day er noe de har begynt med iår og er én gang i måneden. Hvis du går inn på denne linken og trykker på Events, finner du ut hva som er neste. https://pokemongolive.com/en/

Det kom også info i PokemonGo den dagen eventet var.

Men spørsmålet er enkelt: Stod det om shiny?

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men spørsmålet er enkelt: Stod det om shiny?

Kan ikke huske om Niantic gikk ut selv offentlig om at vi kunne finne shiny Dratini under eventet, men jeg leste en plass dagen før eventet at det var shiny Dratini å fange.

Endret av Taperen
Skrevet
9 timer siden, Ardwinna skrev:

Og neste Community day ser det ut som at vi blir overrøst med Bulbasaur... Ganske kjedelig. Hva med en litt uvanlig fra gen 2 eller 3?

Enig der. De Har mange andre å ta av en de. Og det er jo litt spennende med noen (bra) av de nye...hele den luvdisc eventen var jo bare dritt. Dårlig pokemon som ikke kan evolves og chansey fant man minimum av.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Taperen skrev:

Kan ikke huske om Niantic gikk ut selv offentlig om at vi kunne finne shiny Dratini under eventet, men jeg leste en plass dagen før eventet at det var shiny Dratini å fange.

Det er det jeg mener, Jeg leste ikke at en kunne finne shiny.

Skrevet

Har vært på en 9 km lang spasertur, klekket ut en Treecko, Torchic og Aron i evighets inkubatoren, startet også 6x 10 km egg på turen som har kommet så langt som i mellom 6,6 og 8,3 km, fanget mange Pikachuer, startet også en incense som det vel poppet ut en 5-6 Pikachuer i fra, men INGEN av dagens 37 Pikachuer har vært shiny.....noen andre som får shiny?

Grunnen til at jeg startet mine 6x 10 km egg var at jeg vil ha tilgang på 2 km egg som kan inneholde shiny Pichu :)

Skrevet

Men kanskje vi får shiny bulbasaur da?  :P En liten rosa en. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, pinar skrev:

Men kanskje vi får shiny bulbasaur da?  :P En liten rosa en. 

Bortsett frå at shiny Bulbasaur ikkje er rosa, men grønn... Ser nesten ikkje forskjell på den og den vanlege. 

Bilderesultat for shiny bulbasaur

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Amantheia skrev:

Bortsett frå at shiny Bulbasaur ikkje er rosa, men grønn... Ser nesten ikkje forskjell på den og den vanlege. 

Åja visste ikke at det fantest en shiny bulb jeg. (Tror ikke det ennå gjør det i pokemon go). 

Men i spillet er den grønn til vanlig, men husker den gamle tv serien hvor den egentlig er blå. 

Endret av pinar
Skrevet
3 minutter siden, pinar skrev:

Åja visste ikke at det fantest en shiny bulb jeg. 

Men i spillet er den grønn til vanlig, men husker den gamle tv serien hvor den egentlig er blå. 

Det finst allereie shiny versjon av alle pokemonane, sjølv om ikkje alle er tilgjengeleg i PoGo enno. Den er vel blågrønn til vanleg, mens shiny er meir gulgrønn. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Amantheia skrev:

Det finst allereie shiny versjon av alle pokemonane, sjølv om ikkje alle er tilgjengeleg i PoGo enno. Den er vel blågrønn til vanleg, mens shiny er meir gulgrønn. 

Ja var litt det jeg tenkte på, at det kanskje dukket opp shiny på den dagen siden den ennå ikke er i spillet. 

Skrevet
2 timer siden, pinar skrev:

Ja var litt det jeg tenkte på, at det kanskje dukket opp shiny på den dagen siden den ennå ikke er i spillet. 

Ja, det er jeg (nesten) helt sikker på. Vi kunne jo fange shiny Pikachu under community day i januar og shiny Dratini i februar, så da blir det nok muligheter for shiny Bulbasaur i mars. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fanget bare 3 Pikachu idag, og ingen shiny, for tok det bare i forbindelse med en tur på butikken. Dagens vær var sterk vind i 12 minus, så fristet ikke så veldig med en gåtur ihvertfall, men får se om jeg får tatt noen flere imorgen. :) 

Skrevet

Ser at de har lagt neste community day til en søndag i mars, de to foregående har vært på en lørdag.

Skrevet
10 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg fanget bare 3 Pikachu idag, og ingen shiny, for tok det bare i forbindelse med en tur på butikken. Dagens vær var sterk vind i 12 minus, så fristet ikke så veldig med en gåtur ihvertfall, men får se om jeg får tatt noen flere imorgen. :) 

Tror den må være sjelden, har vel fanget rundt 80 stk nå uten å se en eneste shiny.

Har klekket fem av mine 10 km egg nå og fått 2x Bagon, Beldum, Dratini og Porygon, godt fornøyd med Bagon, bare så synd at ingen av de var av høyeste kvalitet(wonder)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Taperen skrev:

Tror den må være sjelden, har vel fanget rundt 80 stk nå uten å se en eneste shiny.

Har klekket fem av mine 10 km egg nå og fått 2x Bagon, Beldum, Dratini og Porygon, godt fornøyd med Bagon, bare så synd at ingen av de var av høyeste kvalitet(wonder)

Ja, den må nok være sjelden. I forbindelse med community day nå i februar, var ca 6% av Dratiniene jeg fanget shiny, så utifra det burde du ha funnet 5 stk om det var tilfellet med Pikachu under dette eventet. 

Skrevet
4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Ja, den må nok være sjelden. I forbindelse med community day nå i februar, var ca 6% av Dratiniene jeg fanget shiny, så utifra det burde du ha funnet 5 stk om det var tilfellet med Pikachu under dette eventet. 

Har det vært noe spesielt med pikachu og nå?

Skrevet

Si meg, kan noen oppdatere meg litt?

1: Skjer det noe de neste 14 dagene?

2: Er det noe jeg ikke må gå glipp av?

Skrevet

Jeg har vært på jobb i hele dag og gadd ikke streve så mye med denne pokemondagen. Pikachu i partyhatt er ikke så interessant. Jeg åpnet spillet på vei til butikken etter jobb og da poppet det opp en partyhatt-Pikachu, så da fanget jeg den bare for å ha det gjort. Den var ikke shiny men det hadde vel vært i overkant mye å forlange når man fanger bare én stk :P

Skrevet
5 timer siden, Hanne67 skrev:

Ja, det er jeg (nesten) helt sikker på. Vi kunne jo fange shiny Pikachu under community day i januar og shiny Dratini i februar, så da blir det nok muligheter for shiny Bulbasaur i mars. :)

Fanget over 40 av hver på de dagene, uten at det ble noen shiny på meg, så regner med det samme i mars :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...