Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ang. det med fôring av bær, så reduseres økningen i motivasjon med antall bær gitt, - det øker mest med det første, så det lønner seg ikke å gi mange på rad.

Noen som har funnet ut hvor lang tid det må gå før man kan gi et nytt bær som det første? Håper dere skjønner hva jeg mener! :) 

Jeg har forøvrig lest at ett golden razz berry gir max motivasjon (fullt hjerte). De andre er likeverdige, så det blir det samme hvilket man bruker.

Endret av Hanne67
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener jeg har lest at etter 30 min får man max effekt av bær igjen. Jeg bruker bær for å få gull i gymmet + få candy. Er ikke ofte man får candy men. Gir kun bær til de jeg vil ha candy fra, kun snorlax og blissey/chansey. Jeg gidder aldri å gi bær i gymmen jeg har gull i. Og bruker det ikke for å øke hjertet, de står som regel lenge nok i gym til å gi meg 50 coins uansett 😃

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Skrevet

Idag ble det èn ny: Lunatone. Ellers begynner influensaen å snike seg på, men går på jobb likevel. På lørdag skal jeg til nærmeste by å fange flest mulig Dratini + innom pokestops, uansett hvor syk jeg er! Influensa stopper ikke meg!

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 timer siden, Hanne67 skrev:

Idag ble det èn ny: Lunatone. Ellers begynner influensaen å snike seg på, men går på jobb likevel. På lørdag skal jeg til nærmeste by å fange flest mulig Dratini + innom pokestops, uansett hvor syk jeg er! Influensa stopper ikke meg!

Huffda, god bedring! I verste fall får du tulle deg inn i ei dyne, proppe deg med paracet og få noen til å kjøre deg rundt i et par timer! :ler:  Jeg skal ned i sentrum på lørdag, uansett hva som skulle komme i veien! Dratini er verdt å ofre nesten alt annet for!

De siste dagene har jeg bare snurret litt stops og fanget noen få pokiser (for det meste Swablu, Wurmple og Seedot). Har vært klarvær her i de siste par dagene så da har det poppet opp flere sunny/fire Castform. Har også fått en ny i dexen: Cacnea. Fanget en i går og en i dag, og begge gangene glemte jeg å bruke pinabberry :(

Endret av Ardwinna
Dustete skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Huffda, god bedring! I verste fall får du tulle deg inn i ei dyne, proppe deg med paracet og få noen til å kjøre deg rundt i et par timer! :ler:  Jeg skal ned i sentrum på lørdag, uansett hva som skulle komme i veien! Dratini er verdt å ofre nesten alt annet for!

De siste dagene har jeg bare snurret litt stops og fanget noen få pokiser (for det meste Swablu, Wurmple og Seedot). Har vært klarvær her i de siste par dagene så da har det poppet opp flere sunny/fire Castform. Har også fått en ny i dexen: Cacnea. Fanget en i går og en i dag, og begge gangene glemte jeg å bruke pinabberry :(

Takk for det! :) Det har ikke brutt ut for alvor ennå, så håper den holder seg på avstand litt til, - er bare litt sår i halsen, hoster og litt kortpustet. Jeg fanget også en Cacnea idag, og mitt inntrykk er at det ganske mange av den når det er sol i spillet. Jeg så sunny Castform på nearby, men har ennå ikke fanget den (den stakk av en gang også). 

Håper det er like mange Dratini på lørdag som det var Pikachu ved forrige event!

• Liker 1
Skrevet

Da får vi muligheten til å få oss shiny Dratini i morra :)

Skrevet

Jeg driter i shiny, jeg vil bare ha masse Dratini så jeg kan få min lenge etterlengtede Dragonite!:sjarmor::nori:

Skrevet
4 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg driter i shiny, jeg vil bare ha masse Dratini så jeg kan få min lenge etterlengtede Dragonite!:sjarmor::nori:

Hehe:)

Er jo enormt store forskjeller på hvor en bor når det kommer til hva som spawner, mine tall er 112 Dratini, men jeg har faktisk fanget flere Dragonite(19) enn Dragonair(18), sitter nå med 385 Dratini Candy.

Du får ha masse lykke til i dag, unner deg virkelig en Dragonite :)

Skrevet

Hva er strategien deres for i dag? Jeg drar til nærmeste by. Setter på egg og starpiece, og fanger flest mulig. Tar også noen turer med bussen for å snurre + få skritt. Tenker å holde på i hvertfall 2 timer. :) Dette blir gøy!

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Skrevet

Ingen strategi. vet ikke om jeg får dratt ut engang, er blakk :P

Anonymkode: 924ca...c2f

Skrevet

Ikke noen spesiell strategi her heller, men tar med meg datter og datterdatter på en tur innom småbyen vår, så får vi se hvor lenge vi holder på, blir nok en oppdatering på fangsten her i ettermiddag, lykke til folkens :)

Skrevet

Rapporter fra asia tilsier at både spawn og shiny-rate er like høy som ved forrige event. God jakt!

Anonymkode: 7860f...10e

Skrevet

Trenger en veldig god unnskyldning til å snike meg bort fra oppussing asap:link:

Anonymkode: 8ab53...fc4

Skrevet

Elendig IV og CP og alt, men iaf shiny! Fanget fra stua

92148F74-9E4C-4B72-9B64-327148F0FDB7.png

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Yey, da har jeg vært en tur i byen og fanget masse Dratini (masse i mine øyne, men sikkert bare småtteri i andres øyne :P)! Så nå har jeg fått min første Dragonite! :nordvesta:

28166296_10155937784821405_6218738001675

Fikk også en shiny Dratini (faktisk min aller første shiny i det hele og store), men den vises ikke med shiny farge :(  Den hadde stjerner rundt seg da jeg fanget den, den har stjerner ved seg i indexen og det flyr stjerner rundt den på skjermen, men fargen er like forbaska blå! :dry:

Edit: jeg måtte bare restarte spillet, så ble den rosa :)
Været her i dag er klarvær med sol og vind, men spillet viste konsekvent regn da jeg var nede i sentrum så da ble det i tillegg en Mudkip og en ny pokis i dexen min: Lotad :)

Endret av Ardwinna
Skrevet

Etter tre timers vandring idag ble fangsten 67 dratini, 3 av dem shiny (men dessverre elendig IV). Synd det ikke var så windy i spillet som i RL, men må vel si meg fornøyd likevel 😄

Skrevet
4 minutter siden, fro said:

Etter tre timers vandring idag ble fangsten 67 dratini, 3 av dem shiny (men dessverre elendig IV). Synd det ikke var så windy i spillet som i RL, men må vel si meg fornøyd likevel 😄

Men mulig jeg er en idiot som ikke evolvet før etter eventet? 🤪

Skrevet

Fekk heile 4 shiny Dratini, og evolva den beste til Dragonite. Sia eg evolva mens det framleis var event, så fekk den special move, draco meteor. Veldig nøgd med det! :nori:

28459367_10156227116428308_544337446_n.png

Skrevet (endret)

Her var det også massevis av Dratini, - fanget 82 stk på snaut tre timer og av dem var det 5 shiny. :) Jeg fant også endel Swablu + én ny: Numel. Temmelig sliten etter all vandringa med snørrete nese og sår hals, men det var verdt det. 

Jeg tok også et Swablu-raid. Jeg så ingen høye level raids, og det var litt dumt for idag var det virkelig mange ute på pokemon-jakt, og kunne fint fått hjelp til å ta de ned. 

Her er den beste av de shiny: Den får topp appraisal men har bare 82 i IV, best på Attack.

Screenshot_20180224-143439.png

Endret av Hanne67
Skrevet

Var i småbyen i vel en time og spilte, ble 4 shiny ut av de 66 stk som jeg fanget, godt fornøyd med det, men elendig IV på de som var shiny, fikk også gullmedaljen for Dragon. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...